دستگاه پولیش اوربیتال, چرخشی, دوال اکشن دیتیلینگ خودرو

دستگاه های پولیش موجود در این بخش همگی مخصوص خودرو بوده و قابل استفاده برای بدنه خودرو می باشند. البته محصولاتی مثل پولیشر های نقطه زن برای داخل خودرو نیز قابل استفاده هستند. این محصولات شامل دستگاه پولیشر اوربیتال - Orbital، دستگاه پولیش چرخشی - Rotary، نسل جدید دستگاه پولیش دوال اکشن - Dual Action و پولیشر های نقطه زن Ibrid هستند. این محصولات دیتیلینگ حرفه ای که از برترین برند های دنیا مانند روپس، فلکس و نانوتیس و... هستند را می توانید در این بخش مشاهده و از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنید. از ویژگی‌های مثبت این پولیشر ها می‌توان به قابلیت کنترل سرعت گردش آنها اشاره کرد؛ همچنین وزن سبک و حالت ارگونومیکی دستگاه به حفظ تعادل بیشتر کاربر کمک شایانی می کند.
شبکه:

دستگاه پولیش سنباده زن اوربیتال سایز 150 میلی متر پولیشر بدنه خودرو اس پی تی ای SPTA Orbital Sander

(0)
30,000,000تومان

یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن ناهمواری‌های ایجاد شده روی سطوح مختلف و صیقلی کردن آن‌ها سنباده زدن سطح است. برای این کار می توان هم از تجهیزات دستی و هم برقی استفاده کرد. دستگاه سنباده زن انجام..

دستگاه پولیش سنباده زن بادی اوربیتال سایز 125 میلی متر اس جی سی بی SGCB Air Pneumatic Sander

فروشنده: ارابه ایران
(0)
5,600,000تومان

گاهی از سنباده برای از بین بردن ناهمواری‌های روی سطوح مختلف، استفاده می‌کنند. به عبارتی وجود یک سنباده زن در هر کارگاهی لازم است. دستگاه پولیش سنباده زن بادی اوربیتال سایز 125 میلی متر اس جی سی ب..

نمایش 1 تا 2 از 2 (1 صفحه)

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن کالا به شما اطلاع دهیم!

نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تلفن همراه