دستگاه پولیش اوربیتال, چرخشی, دوال اکشن دیتیلینگ خودرو

دستگاه های پولیش موجود در این بخش همگی مخصوص خودرو بوده و قابل استفاده برای بدنه خودرو می باشند. البته محصولاتی مثل پولیشر های نقطه زن برای داخل خودرو نیز قابل استفاده هستند. این محصولات شامل دستگاه پولیشر اوربیتال - Orbital، دستگاه پولیش چرخشی - Rotary، نسل جدید دستگاه پولیش دوال اکشن - Dual Action و پولیشر های نقطه زن Ibrid هستند. این محصولات دیتیلینگ حرفه ای که از برترین برند های دنیا مانند روپس، فلکس و نانوتیس و... هستند را می توانید در این بخش مشاهده و از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنید. از ویژگی‌های مثبت این پولیشر ها می‌توان به قابلیت کنترل سرعت گردش آنها اشاره کرد؛ همچنین وزن سبک و حالت ارگونومیکی دستگاه به حفظ تعادل بیشتر کاربر کمک شایانی می کند.
شبکه:

دستگاه پولیش چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 فلکس Flex Rotary Polisher PE 14-2

فروشنده: فلکس ایران (آلفا حرکت پرتوان)
(2)
36,500,000تومان

دستگاه پولیش از جمله تجهیزات مهم جهت نگهداری و مراقبت از خودرو است و به منظور از بین بردن خط و خش‌های ایجاد شده بر روی بدنه و احیای رنگ خودرو، می‌توان از دستگاه پولیش اوربیتال و روتاری (چرخشی)&nb..

دستگاه پولیش چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 8 فلکس Flex Rotary Polisher PE 8-4

فروشنده: فلکس ایران (آلفا حرکت پرتوان)
(1)
19,000,000تومان

راههای زیادی برای حفظ زیبایی خودرو و تمیز نگه داشتن آن وجود دارد. مناسب ترین راه برای برگرداندن ظاهر بدون نقص به خودرو پولیش کردن و واکس زدن خودرو می باشد. برای پولیش کردن خودرو باید از مواد مخصوص پول..

ناموجود

دستگاه پولیش چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 12/5 فلکس-Flex Rotary Polisher PE 14-3

(1)
ناموجود

دستگاه پولیش از جمله تجهیزات مهم جهت نگهداری و مراقبت از خودرو است و به منظور از بین بردن خط و خش‌های ایجاد شده بر روی بدنه و احیای رنگ خودرو، می‌توان از دستگاه پولیش اوربیتال و روتاری استفاده کرد. ه..

ناموجود

کیت کامل دستگاه پولیش چرخشی شارژی (بدون سیم) فلکس مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 Flex Rotary Polisher PE 150

فروشنده: فلکس ایران (آلفا حرکت پرتوان)
(1)
ناموجود

کیت کامل دستگاه پولیش چرخشی شارژی (بدون سیم) فلکس مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 Flex Rotary Polisher PE 150، دارای موتور با بازدهی بالا، عمر مفید زیاد و دارای LED ظرفیت باتری است. همچنین دارای س..

نمایش 1 تا 4 از 4 (1 صفحه)

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن کالا به شما اطلاع دهیم!

نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تلفن همراه