معرفی پوشش نانو سرامیک چرم جیون

معرفی پوشش نانو سرامیک چرم جیون محافظ سطوح چرمی خودرو Gyeon مدل Q2 Leather Shield

پوشش‌های نانو سرامیک محصولاتی هستند که امروزه طرفداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده‌اند. خاصیت مهمی که این پوشش‌ها دارند،محافظت و آبگریزی هست که روی سطح ایجاد می‌کنند. تکنولوژی به کار رفته در این نوع پوشش‌ها، به محصولات مربوط به مراقبت و نگهداری از دیگر قسمت‌های خودرو نیز راه پیدا کرده است. اکنون امکان آن وجود دارد که روکش‌ها و تمامی قسمت‌های چرمی خودروتان رو هم مانند بدنه، نانو سرامیک کنید. پوشش نانو سرامیک و محافظ چرم خودرو جیون، از سطوح چرمی در برابر اشعه UV محافظت می‌کند و باعث طولانی‌تر شدن عمر این سطوح نیز می‌گردد.

استفاده از چرم، همیشه زیبایی خاصی را به داخل خودرو می‌بخشد. از طرفی به علت ساختاری که محصولات چرمی دارند، مراقبت و نگهداری ار آن‌ها بسیار مهم است. چرا که در صورت عدم رسیدگی به آن ممکن است چرم دچار ترک شود و شکل اولیه خود را از دست بدهد. امروزه محصولات بسیار متنوعی در جهت محافظت و نگهداری خودرو و همچنین چرم ماشین روانه‌ی بازار شده ‌اند. یکی از ان محصولات، پوشش نانو سرامیک چرم جیون محافظ سطوح چرمی خودرو Gyeon مدل Q2 Leather Shield است. این محصول دارای فرمولاسیون خاصی می‌باشد که برای چرم خودرو طراحی شده است. اجرای این محصول بسیار آسان بوده و تنها ایجاد یک لایه کافی است. این محصول از سطوح چرمی در برابر اشعه UV محافظت کرده و باعث طولانی‌تر شدن عمر این سطوح نیز می‌شود. پوشش نانو سرامیک و محافظ چرم خودرو جیون ، به سطح خاصیت آبگریزی بالایی می‌دهد؛ بنابراین اگر آلودگی و یا کثیفی بر روی چرم بریزد، جذب نمی‌شود و می‌تونید با یک دستمال و به راحتی، کثیفی رو بر دارید.

پوشش نانو سرامیک چرم جیون محافظ سطوح چرمی خودرو Gyeon مدل Q2 Leather Shield با فرمولاسیون پیچیده‌ای که دارد، یک لایه محافظ بر روی چرم ایجاد می‌نماید. علاوه بر آن خاصیت سرامیکی را به چرم می‌دهد و باعث می‌شود این سطوح از کثیفی در امان بماند. این محصول ضد آلودگی بوده و از تغییر رنگ چرم جلوگیری می‌کند. از این محصول می‌توان بر روی تمامی محصولات چرمی استفاده کرد. پوشش نانو سرامیک مخصوص محافظت از سطوح چرمی خودرو جیون، که فرمولاسیون آن بر پایه ی سیلیکون دی اکسید است دارای حفاظت فوق‌ا‌لعاده می‌باشد و سطح چرم را لغزنده و یا تضعیف نمی‌کند. بلکه آن را نرم نیز می‌کند. جهت مشاهده سایر محصولات جیون به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید.

 

قیمت و خرید نانو سرامیک چرم جیون

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

4 نظرات
  1. آرمین صبوری می گوید

    محصول خیلی خوبیه، خاصیت مهمش همون آبگریزیه که داره

  2. آرمان اسکندری می گوید

    بیشتر محصولات جیون خیلی خوبن

  3. پوریا سیفی می گوید

    بسیار محصول کاربردی هستش چون نمیذاره صندلی ها به خصوص کثیف بشن و آلودگی به خورد چرم بره

  4. سهند امیری می گوید

    خیلی کاربردیه واقعا آدم از تمیز کردن دائم روکش صندلیا خلاص میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =