اجرای کاور PPF خودرو؛ راهکاری که جیب هر دیتیلری را پر پول می‌کند!

بررسی و توضیح تاثیر داشتن خدمات اجرای کاور محافظ در مراکز دیتیلینگ

اجرای کاور محافظتی بدنه خودرو از جمله کاورهای PPF می‌تواند قدم بزرگی در جهت گسترش مرکز دیتیلینگ شما باشد.

اگر شما دیتیلر هستید و یا مرکز دیتیلینگ دارید خوب است بدانید که برای پیشرفت شغلی و وسیع‌تر کردن حوزه کاری خود، می‌توانید خدمات جدیدی را به مشتریان‌تان ارائه کنید. اکثر مراکز دیتیلینگ تنها به انجام صفرشویی، موتورشویی، احیای رنگ بدنه و اجرای پوشش‌های محافظ مثل انواع نانوسرامیک مشغول‌اند. شما اما می‌توانید با اضافه کردن خدمات اجرای کاور PPF علاوه بر افزایش چشمگیر درآمد خود، مشتریان جدیدی را نیز جذب کنید.

کاور PPF، لایه نازکی از جنس پلیمر است که روی بدنه خودرو اجرا می‌شود و از آن مراقبت می‌کند. ضخامت و سختی کاور محافظتی حدود 10 برابر بیشتر از قوی‌ترین نانوسرامیک‌هاست و دوامی بین 1 تا 10 سال دارند. وجود تنوع در رنگ و جلوه نهایی این کاورها، باعث می‌شود بسیاری از افراد تمایل به اجرای آن داشته باشند. ظاهر نهایی خودرو شما پس از اجرای کاور، متناسب با کاوری که انتخاب کرده‌اید، می‌تواند براق، مات، متالیک، کروم و… باشد. حفظ دائمی این ظاهر زیبا در عین محافظت کاملی که کاورها در برابر اکسیداسیون، اشعه خورشید، ریخته شدن مواد شیمیایی، برخورد سنگریزه و ذرات تیز دارند، برای صاحبان خودرو بسیار جذاب است.

 

نکته دیگری که باید بدانید این که اجرای کاور محافظتی بدنه خودرو، روش تقریبا جدید و متفاوتی برای مراقبت حرفه‌ای از بدنه خودرو است. صاحبان خودروهایی که قیمت بالایی دارند، عموماً به اجرای این کاورها علاقه دارند؛ چرا که با این روش مطمئن می‌شوند رنگ و بدنه خودروشان از خطر آسیب تمام عوامل محیطی در امان است. از طرف دیگر بدنه ماشین‌های چینی و ایرانی، اغلب ضخامت رنگ کمی دارد و به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب است. اجرای کاورهای محافظی که قیمت اقتصادی دارد برای چنین خودروهایی بسیار رایج بوده و تاثیر چشمگیری در حفظ سلامت رنگ و ظاهر بی نقص خودرو دارد.

از کجا بخرم؟

ما در گنجی‌پخش تنوع قابل توجهی از کاورهای محافظ بدنه را موجود داریم که می‌توانید بنا به سلیقه خود و مشتریان‌تان آن‌ها را تهیه کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.

مشاهده و خرید انواع کاور PPF

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + هشت =