سرامیک چرم نانوتیس؛ محافظ بی رقیب سطوح داخلی خودرو

معرفی سرامیک چرم نانوتیس

سطوح چرمی یکی از گران قیمت‌ترین بخش‌های خودروست که باید به خوبی از آن نگهداری شود؛ به همین دلیل انواع محصولات محافظ چرم در بازار وجود دارد. لوسیون‌ها و کرم‌های چرم، رطوبت این سطوح را حفظ می‌کنند اما عموما قدرت محافظت از چرم در برابر آسیب عوامل محیطی را ندارند؛ به همین دلیل کمپانی‌های تولید کننده در حوزه دیتیلینگ سرامیک چرم را طراحی کرده‌اند. سرامیک چرم نانوتیس یکی از بهترین محصولات در این زمینه است.

مشاهده قیمت و خرید محصولات مراقبت چرم

استفاده از سرامیک چرم نانوتیس چه مزایایی دارد؟

پوشش نانوسرامیک چرم نوآوری جدیدی در صنعت دیتیلینگ خودرو است که در سال‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده. این پوشش، لایه محافظی است که روی صندلی‌ها و سطوح چرمی اعمال می‌شود تا دوام، انعطاف پذیری و زیبایی ظاهر آن‌ها را افزایش دهد. سرامیک چرم از پلیمرهای سرامیک ساخته شده است که یک پیوند قوی با چرم ایجاد می‌کند و با تشکیل لایه محافظ، در برابر سایش و پارگی، اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی از چرم نگهداری می‌کند.

یکی دیگر از مزایای کلیدی پوشش نانوسرامیک چرم، توانایی آن در محافظت از صندلی‌ها و سطوح چرمی در برابر ریختن مواد خوراکی است. علاوه بر آن، این محصول از ایجاد لکه روی سطح جلوگیری کرده و مانع از ایجاد خراش روی چرم می‌شود. این پوشش یک سد آبگریز نیز ایجاد می‌کند که دافع مایعات است و از نفوذ آن‌ها به منافذ چرم و ایجاد آسیب دائمی جلوگیری می کند. اجرای سرامیک چرم تمیز کردن و نگهداری سطوح چرمی را بسیار آسان‌تر می‌کند و آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نو و جذاب نگه می‌دارد.

یکی دیگر از مزایای پوشش سرامیکی چرم، توانایی آن در بهبود ظاهر سطوح چرمی است. نانوسرامیک یک روکش براق و مقاوم ایجاد می‌کند که به سطوح چرمی ظاهر و احساس لوکس می‌بخشد. همچنین بافت طبیعی چرم را نمایان می‌کند که از نظر بصری بسیار جذاب است.

چطور سرامیک چرم نانوتیس را اجرا کنم؟

برای اعمال پوشش سرامیکی چرم، سطوح چرمی باید کاملاً تمیز و آماده شوند. ابتدا هرگونه کثیفی، گرد و غبار یا زباله را از روی سطح بردارید. با محصولات پاک کننده مخصوص چرم سطوح را به خوبی تمیز و در نهایت خشک کنید. حال صندلی یا قسمت‌های چرمی مورد نظر شما آماده اجرای سرامیک است.

روش اجرای سرامیک چرم نانوتیس بسیار ساده است. شما می‌توانید به صورت شخصی بدون داشتن مهارت بالا نیز این سرامیک را برای صندلی‌ها و سایر سطوح چرمی خودرو خود استفاده کنید.این محصول نیازی به دستمال کشی نداشته و در مدت زمان کوتاهی می‌تواند اجرا شود. برای این کار کافی است اسپری سرامیک را روی سطح بپاشید و حدود 1 تا 2 ساعت صبر کنید تا لایه نانوسرامیک روی سطح فعال شود.

از کجا بخرم؟

شما برای خرید سرامیک چرم و سایر محصولات برند نانوتیس می‌توانید به وبسایت گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه نمایید. تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا ارائه شده و در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما خواهند بود.

مشاهده قیمت و خرید سرامیک چرم نانوتیس

 

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

 

 

 

نظرات (0)
افزودن نظر