رینگ شوی پرقدرت سوناکس

آموزش روش صحیح استفاده از رینگ شوی پرقدرت سوناکس

یکی از بخشهای مهم جهت تمیز کردن رینگ خودرو می‌باشد، تمیز کردن رینگ خودر وعلاوه بر جنبه ظاهری، برای کارکرد صحیح سیستم حرکتی و جلوگیری از عواقب ناشی از جمع شدن جرم و آلودگی در بخش سیستم حرکتی نیز مهم می‌باشد. از این رو شرکتهای مختلف در صدد تولید رینگ شوی‌های مناسب درآمدند، این رینگ شویها باید علاوه بر تمیز کردن رینگ خودرو، آسیبی به سطح لاستیک نباید برسانند، رینگ شوی پر قدرت اکستریم سوناکس یکی از این محصولات می‌باشد، که مناسب انواع رینگ خودرو بوده و بدون آسیب رساندن به لاستیک خودرو تمام آلودگی‌های سطح رینگ را از بین می‌برد و همچون روز اول براق می‌کند.

رینگ شوی پر قدرت اکستریم سوناکس یک تمیزکننده ویژه و بدون اسید برای انواع رینگ فولادی و آلیاژی است. رینگ شوی پر قدرت اکستریم سوناکس به راحتی دوده های لنت، چربی، گرد و غبار، ترمز سوخته و روغن و لاستیک باقی مانده را از بین می برد. خاصیت غیر اسیدی بودن آن موجب می‌شود که هیچ گونه آسیبی به رینگ خودروی شما وارد نشود. رینگ شوی پر قدرت اکستریم سوناکس براحتی تمام آلودگی‌های روی سطح خودرو را از بین می‌برد و مانع از آسیب سیستم حرکتی خودرو می‌شود.

قیمت و خرید رینگ شوی سوناکس

اگر می‌خواهید همواره سریعتر از همه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما خبر دار شوید، حتما در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#بدنه_خودرو#رینگ_شوی#ساخت_آلمان#فروشگاه_اینترنتی#گنجی_پخش#لوازم_خودرو#ماشین_باز#نحوه_استفادهبدنه خودروخودرورینگ شویساخت آلمانسوناکسفروشگاه اینترنتیکارواشگنجی پخشلوازم خودروماشین بازماشینبازنحوه استفاده
نظرات (1)
افزودن نظر
  • جباری

    قیمتش یه مقداری بالاس این محصول ولی کیفیتش خوبه