اینفینیتی QX80 مدل 2018

اینفینیتی QX80 مدل 2018

کمپانی اینفینیتی، شرکت خودروسازی فرانسوی ژاپنی است، که به ‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت رنو و نیسان، وظیفه تولید خودروهای لوکس این شرکت را بر عهده دارد. اینفینیتی در تاریخ ۸ نوامبر ۱۹۸۹ فعالیت خود را با توزیع خودرو، در آمریکای شمالی آغاز نمود و در حال حاضر مالک شبکه‌ای از ۲۳۰ مرکز فروش در ۱۵ کشور جهان می‌باشد. اینفینیتی در سطح اتومبیل‌های نیمه لوکس و لوکس طبقه بندی می‌شود در حالی که محصولات عادیِ نیسان جزو طبقهٔ اسپرت و سدان هستند. سه خودروساز بزرگ ژاپنی؛ تویوتا، هوندا و نیسان، همواره رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته‌اند. این سه شرکت، در بخش تولید خودروهای لوکس نیز با خلق برندهای لکسوس (تویوتا)، اکیورا (هوندا) و اینفینیتی (نیسان)، رقابت خود را در بازار خودروهای لوکس آمریکای شمالی پی گرفته‌اند.

سرانجام شاسی‌بلند فول سایز اینفینیتی QX80 با ظاهری بازنگری شده در نمایشگاه خودروی دوبی 2017 رونمایی شد و در آن شاهد کابینی باکیفیت، تکنولوژی‌های کمک راننده پیشرفته و پیشرانه 8 سیلندر 5.6 لیتری 400 اسب بخاری هستیم. سال 2010 اینفینیتی نسل دوم از شاسی بلند لوکس و بزرگ سایز خود را معرفی کرد که البته در عین بزرگ بودن، شخصیتی اسپرت داشت. در آن زمان محصول اینفینیتی با نام QX56 شناخته می‌شد. با وجود رشد بسیار سریع شاسی بلندها در سال‌های اخیر، شاید بتوان گفت که عمر 8 ساله بدون تغییرات بزرگ و چشمگیر برای یک خودرو بسیار زیاد است اما به هر حال QX80 محصول جدیدی محسوب می‌شود که نگاهی به آن خواهیم انداخت. تغییرات اعمال شده به این خودرو کمک می‌کنند تا راحت‌تر از آن چیزی باشد که تصورش را می‌کنید.

اینفینیتی QX80 به گونه‌ای مهندسی و طراحی شده تا مالکان آن بتوانند به هر جایی به لوکس‌ترین حالت سفر کنند. این خودرو جایگاه کمپانی را در این سگمنت و در میان شاسی بلندهای فول سایز تثبیت و تقویت خواهدکرد چراکه قیمت فعلی آن تنها کمی از نصف قیمت دیگر خودروهای حاضر در این سگمنت بیشتر است. یکی از تغییرات مهم در QX80، جلو پنجره آن است که اکنون بزرگ‌تر شده تا سطح بیشتری از نمای جلو خودرو را پوشش دهد. محل قرارگیری چراغ‌های جلو هم تغییر کرده به طوری که اکنون چراغ‌های جلو با قسمت بالایی جلو پنجره در یک راستا قرار می‌گیرند در حالی که تا پیش از این، چراغ‌ها با بخش پایینی منطبق بودند. ورودی‌های هوا جدیدی بر روی گلگیرهای جلو دیده می‌شود و بهبودهای دیگری بر روی سپر عقب، و چراغ‌های عقب از دیگر تغییرات ظاهری هستند.

در بخش عقب شاهد خطوط تیزتر و نازک‌تر و سپر بازنگری شده‌ای هستیم که به پهن‌تر و قدبلندتر نشان داده شدن خودرو کمک می‌کند. با قدم گذاشتن به داخل کابین احتمالاً موافق ما خواهید بود که QX80 یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین کابین‌های تاریخ اینفینیتی را دارد. در کابین این شاسی‌بلند از متریال باکیفیت جدیدی سود برده شده و چرم مثال‌زدنی نه تنها روی صندلی‌ها استفاده شده بلکه پانل درب‌ها و استراحتگاه‌های دست نیز از آن بی‌بهره نمانده‌اند. جدای از کابین زیبا و باکیفیت، اینفینیتی QX80 دارای تجهیزات کمک راننده پیشرفته‌ای چون هشدار نقاط کور، کروز کنترل هوشمند، دستیار کنترل فاصله با خودروهای دیگر، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج خودرو از مسیر و جلوگیری از آن می‌باشد.


۲۰۱۸QX80اینفینیتیمدل
نظرات (0)
افزودن نظر