بورگوارد نابغه صنعت خودروی آلمان

بورگوارد نابغه صنعت خودروی آلمان

گروه خودروسازی «بورگوارد» با دو خودروی شاسی‌بلند خود در نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا کرده است تا بتواند با عرضه محصولاتش در بازار ایران خواسته آن دسته از مشتریانی را که به‌ دنبال خرید خودروهای پیشرفته اروپایی هستند، برآورده کند.

برند بورگوارد در سال ۱۹۱۹ توسط مهندس و طراح معروف آلمانی یعنی کارل اف‌دبلیو بورگوارد در شهر برمن آلمان تاسیس شد. در این سال، او شروع به ساختن امپراتوری خودرو کرد و در ۵۰ سال توانست به سومین تولیدکننده خودرو در آلمان تبدیل شود. این برند بعد از فولکس‌واگن و اوپل سومین خودروساز پرتیراژ آلمان بود و مرسدس‌بنز بعد از آن، رتبه چهارم را در اختیار داشت.

هم‌اکنون بورگوارد با تکنولوژی و دانش روز جهان در تولید خودرو، دو محصول BX7 و BX5 خود را راهی جاده‌های جهانی صنعت خودرو کرده است. این شرکت با دریافت گواهینامه تایید جامع نوع خودرو اروپا (WVTA) عرضه محصولات سری جدید خود را آغاز می‌کند. این گواهینامه بر اساس مقررات کمیسیون اقتصادی اتحادیه اروپا صادر می‌شود، سازگاری با آزمون‌های این سازمان به‌ عنوان سخت‌گیرانه‌ ترین سیستم بررسی و صدور گواهی کیفیت برای خودروها از ابتدا بخشی از استراتژی توسعه شرکت بورگوارد برای حضور در بازارهای مختلف بوده است.

ازآنجاکه بازار خودروی ایران نیز یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که بورگوارد شرایط حضور خود در آن را فراهم کرده، بنابراین «کیان‌موتور‌وارنا» به‌عنوان نماینده انحصاری بورگوارد، با حضور در نمایشگاه خودرو تهران محصولات این شرکت را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این نمایندگی قصد دارد با عرضه چنین محصولاتی، تجربه لذت‌بخشی از سواری با یک خودروی اصیل آلمانی را به مشتریان ایرانی ارائه دهد.

آلمانبورگواردخودرویصنعتنابغه
نظرات (0)
افزودن نظر