جگوار F-Pace مدل 2018

جگوار F-Pace مدل 2018

جگوار اف پیس (Jaguar F-Pace) مدل سال ۲۰۱۸، نمونه‌ای است در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند سایز متوسط که توانسته عنوان پرفروش‌ترین خودروی تولیدی این شرکت خودرو سازی بریتانیایی را کسب نماید. جگوار اف پیس مدل سال ۲۰۱۸ میلادی در کنار کاربری و فضای مناسب، امضا و استاندارد نمونه‌های تولیدی شرکت جگوار را نیز همراه خود دارد. ظاهر این خودرو بسیار جذاب بوده و علاوه بر آن تجربه رانندگی و فرمانپذیری بسیار مناسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. جگوار اف پیس مدل سال ۲۰۱۸ از طراحی مکعبی سایر نمونه‌های شاسی بلند موجود در بازار برخوردار نبوده اما فضای کافی را در داخل کابین، در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. استفاده گسترده از فلز آلومینیوم در ساخت بخش‌های مختلف مانند قطعات بدنه و بخش‌های مختلف سیستم تعلیق موجب کاهش وزن جگوار اف پیس مدل ۲۰۱۸ شده و مرکز ثقل این خودرو را به پایین ترین نقطه ممکن منتقل کرده است. جگوار اف پیس ۲۰۱۸ بر اساس سدان سایز متوسط XF این شرکت ساخته شده و آماده رقابت با حریفانی قدری مانند ب ام و X3 و آئودی Q5 است.

کابین جگوار اف پیس ۲۰۱۸ بسیار جادار بوده و با طراحی زیبا، مدرن ولی ساده خود به همراه استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و صندلی‌های با کیفیت، فضایی دلنشین و راحت را برای راننده و سرنشینان فراهم‌ می‌کند. سرنشینان حتی در صندلی‌های عقب نیز با مشکل کمبود فضا روبروی نبوده و توانایی طی مسافت‌های طولانی با حداکثر آسایش ممکن را دارند. فضای صندوق عقب نیز مناسب و قابل قبول بوده و محفظه به حجم نزدیک به ۹۵۰ لیتر را در اختیار اسباب و اثاثیه سرنشینان قرار می‌دهد. این فضا در صورت جمع شدن صندلی‌های ردیف دوم به رقم ۱.۸۰۰ لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

جگوار اف پیس ۲۰۱۸ خودرویی در کلاس بدنه شاسی بلندهای سایز متوسط بوده و طولی برابر با ۴.۷۳۰ میلیمتر، پهنایی برابر با ۱.۹۳۵ میلیمتر، ارتفاعی معادل ۱.۶۵۱ میلیمتر داشته و فاصله دو محور عقب و جلوی آن نیز در حدود ۲.۸۷۳ میلیمتر است. برای درک بهتر می‌توان جگوار اف پیس ۲۰۱۸ را از لحاظ ابعاد با هیوندای سانتافه (Hyundai Santa Fe) نسل سوم موجود در ایران مقایسه کرد که طولی در حدود ۴.۷۰۰ میلیمتر، پهنایی در حدود ۱.۹۰۰ میلیمتر و ارتفاعی در حدود ۱.۶۹۰ میلمتر داشته و فاصله دو محور عقب و جلوی آن نیز در حدود ۲.۷۰۰ میلیمتر است. این خودرو وزنی در حدود ۱.۹ تن داشته و حجم باک آن نیز برابر با ۶۳ لیتر (معادل ۱۶.۶ گالن) است.

جگوار F-Pace مدل 2018 موفق به کسب امتياز پنج ستاره ايمني از A ان کپ شده است و اين امتياز به تمام نسخه هاي آن اعطا شده است. اين خودروي پرفروش جگوار موفق به کسب امتياز 93 درصد در ايمني سرنشين بزرگسال و 85 درصد در ايمني سرنشين کودک شده و براي ايمني عابرپياده نيز امتياز 80 درصد را کسب کرده است. مديرعامل A ان کپ، James Goodwin گفت: “در تمام تست هاي تصادف و ارزيابي هاي عملکرد، اين خودرو امتياز بالايي را کسب کرده است. AEB به همراه سيستم هاي هشدار تغيير مسير و برخورد از جلو به عنوان ويژگي استاندارد در اين خودرو ارائه مي شود.” وي افزود: “از ديگر ويژگي هاي کمک ايمني در اين خودرو مي توان به کروز کنترل، مانيتور نقاط کور و عملکرد ثبات در مسير اشاره کرد که البته به عنوان آپشن ارائه مي شوند و ما تمام برندها را تشويق مي کنيم تا اين کمک هاي ايمني مهم را در تمام بازارها ارائه دهند.


۲۰۱۸FPaceجگوارمدل
نظرات (0)
افزودن نظر