دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بیش از ۱۰۸۰ شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را به نمایش گذشته اند که ۵۷۰ شرکت داخلی و ۵۱۰ شرکت نیز خارجی هستند.
این نمایشگاه در ۳۵ هزار متر مربع ( فضای مفید) و در ۱۸ سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است که در مقایسه با پارسال ۱۰ درصد رشد نشان می دهد.
ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، دانمارک، بلژیک، لهستان، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئد، فرانسه، انگلیس، آرژانتین، رومانی، برزیل و اندونزی کشورهایی هستند که در نمایشگاه قطعات خودرو تهران حضور دارند.
نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، فناوری و تجارب موفق جهانی به کشور، و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری ۱۲ همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران است.
زمان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو: ۲۲ تا ۲۵ آبان از ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران.

المللیبینخودرودوازدهمینقطعاتلوازممجموعهنمایشگاههایو
نظرات (0)
افزودن نظر