پولیش و احیای بدنه خودرو با محصولات Koch Chemie

پولیش و احیای بدنه خودرو با محصولات برند کوکمی - Koch Chemie

این روزها برند کوکمی – Koch Chemie سر و صدای زیادی در دنیا به پا کرده است. حضور این برند در نمایشگاه بین المللی SEMA منجر به جلب توجه اغلب شرکتهای سازنده خودرو و مراکز دیتیلینگ بزرگ به محصولات کخ کیمی شد. کیفیت بالای محصولاتش به خصوص در زمینه پولیش بدنه خودرو به سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب نمود. در این مقاله ما به بررسی محصولات پولیشکاری بدنه خودرو Koch Chemie به صورت مرحله به مرحله خواهیم پرداخت.

قیمت و خرید محصولات برند کوکمی – Koch Chemie

 

آشنایی با محصولات پولیش Koch Chemie

این برند برای پولیشکاری بدنه خودرو انواع مواد پولیش از جمله H9 ، F6، M3، P1 و P6 ارائه نموده است. تمامی محصولات این برند دارای کیفیت بالا بوده و دوستدار محیط زیست هستند. شما از مواد پولیش کخ کیمی برای انواع رنگ بدنه خودرو می‌توانید استفاده نمایید. این محصولات دارای گرد و غبار بسیار کمی هستند. پولیش‌های H9، F6 و M3 عاری از سیلیکون و روغن هستند. از سوی دیگر، کوکمی پدهای مناسب هر پولیش خود نیز ارائه نموده. از این محصولات می‌توان به پد پولیش پوست بره، قرمز، نارنجی، زرد، بنفش و سبز اشاره نمود. طراحی پدهای پولیش اسفنجی این برند انعطاف پذیری بالایی داشته و مختص پرداخت ایمن بدنه خودرو هست.

 

مرحله اول پولیشکاری

از جمله محصولات مخصوص مرحله اول پولیشکاری برند Koch Chemie می‌توان به مواد پولیش زبر H9 و پد پولیش قرمز و پوست بره اشاره نمود. پولیش H9 کوکمی زبرترین در این برند می‌باشد. قدرت لایه برداری این محصول 9 از 10 و براقیت 5 از 10 می‌باشد. این پولیش مناسب لایه برداری خط و خش عمیق و مرحله اول پولیشکاری هست و میزان سایندگی آن برابر با سنباده P1500 هست. بعد از پولیشکاری با H9 نیاز به استفاده از پولیش متوسط و نرم می‌باشد، زیرا پولیش زبر H9 دارای قدرت سنباده P1500 می‌باشد. این پولیش‌ قابل استفاده با پد پولیش زبر قرمز رنگ و یا پد پولیش پوست بره کوکمی می‌باشند. در صورتی که نیاز به لایه برداری عمیق و سریع دارید، از پد پوست بره استفاده کنید. البته توجه نمایید که با پد پوست بره امکان آسیب به بدنه خودروی حساس همچون خودروی دارای کیلر ضعیف و یا آفتاب سوخته وجود دارد. اما بهترین روش استفاده از پد پولیش Heavy Cut قرمز رنگ Koch Chemie هست. قدرت سایندگی هر دو پد 9 می‌باشد. در مرحله اول پولیشکاری خط و خش عمیق از بین رفته و سطح مات می‌شود. در صورت استفاده با دستگاه پولیش روتاری بر روی سطح هولوگرام ایجاد می‌شود. مناسبترین دستگاه پولیش مورد استفاده در این مرحله نوع اوربیتال Orbital می‌باشد. دستگاه پولیش اوربیتال ریسک سوختن رنگ و ایجاد هولوگرام زیاد را کاهش می‌دهد.

قیمت و خرید پولیش H9 Koch Chemie قیمت و خرید پد پولیش قرمز کخ کیمی پد پولیش پوست بره کخ کیمی

 

 

مرحله دوم پولیشکاری

بعد از لایه برداری عمیق در مرحله اول، حالا نیاز هست تا خط و خش‌های نیمه عمیق روی بدنه خودرو را از بین ببرید. دراین مرحله از پولیش P6 کوکمی استفاده می‌نماییم. پولیش P6 دارای قدرت لایه برداری 6 و براقیت 8 از 10 می‌باشد. همانطور که می‌دانید در هر مرحله از پولیشکاری باید پد مناسب آن نیز استفاده نمود. پس به همراه پولیش P6 کخ کیمی از پد پولیش Koch Chemie One Cut استفاده نمایید. پد پولیش نارنجی کوکمی دارای قدرت سایندگی 5 می‌باشد. از طرفی دیگر پولیش P6 نیز دارای قدرت سایندگی برابر با سنباده P2000 دارد. در پایان استفاده از این پولیش خراش‌های نیمه عمیق روی بدنه خودرو از بین می‌رود. مناسبترین دستگاه پولیش مورد استفاده در این مرحله نوع اوربیتال Orbital می‌باشد. دستگاه پولیش اوربیتال ریسک سوختن رنگ و ایجاد هولوگرام زیاد را کاهش می‌دهد.

اگر مشتری شما عجله دارد و فرصت زیادی برای پولیشکاری ندارید، بهتر است پولیش p6 به تنهایی استفاده کنید. این پولیش‌ دارای قدرت لایه برداری و براقیت مناسبی هست. البته توجه نمایید که نتیجه نهایی این پولیش‌ها به خوبی پولیش‌های چند مرحله‌ای نمی‌باشد، اما در صورتی که سطح بدنه خودرو دارای خط و خش خیلی عمیق نباشد، قابل استفاده هست.

قیمت و خرید پولیش P6 KOCH CHEMIE قیمت و خرید پد پولیش نارنجی کخ کیمی

 


مرحله سوم پولیشکاری

حال نوبت به لایه برداری سطحی به همراه بازیابی براقیت سطح بدنه خودرو رسیده است. در مرحله سوم پولیشکاری از پولیش M3 و پد پولیش نرم بنفش koch Chemie استفاده می‌نماییم. پولیش نرم M3 دارای قدرت لایه برداری 3 و براقیت 9 از 10 می‌باشد. این پولیش فقط خط و خش‌های سطحی و هولوگرام روی بدنه خودرو را از بین می‌برد. قدرت سایندگی این پولیش برابر با سنباده P3000 می‌باشد. به همراه M3 باید از پد پولیش نرم بنفش Koch Chemie Micro Cut و دستگاه پولیش اوربیتال استفاده می‌نماییم. در پایان این مرحله سطح بدنه خودرو عاری از خط و خش و کاملا براق است و می‌توان وارد مرحله اجرای PBC و سرامیک شوید. در صورت تمایل به اجرای واکس، مرحله 4 نیز پیشنهاد می‌گردد.

قیمت و خرید پولیش M3 KOCH CHEMIE قیمت و خرید پد پولیش بنفش کخ کیمی

 

مرحله چهارم پولیشکاری

پس از پایان مرحله سوم پولیشکاری می‌توان در صورت تمایل با پولیش بسیار نرم همچون P1 نیز سطح را پرداخت نمود. این پولیش‌ها دارای براقیت زیاد هستند زیرا اغلب حاوی واکس هستند. به همین دلیل در صورتی که تمایل به اجرای سرامیک دارید، استفاده از این پولیش‌ها پیشنهاد نمی‌شود. زیرا آماده ساز رنگ PBC اثرات آن را از بین خواهد برد. پولیش بسیار نرم P1 کخ کیمی دارای قدرت لایه برداری 1 و براقیت 9.5 از 10 می‌باشد. در واقع این محصول فقط سطح را پرداخت می‌نماید و اثر چندانی روی خط و خش ندارد، اما از طرفی دیگر حاوی مواد محافظتی در برابر عوامل محیطی است. برای اجرای این محصول باید از پد واکس سبز کوکمی استفاده کنید.

قیمت و خرید پولیش P1 KOCH CHEMIE قیمت و خرید پد پولیش سبز کخ کیمی

 

نتیجه گیری

برای پرداخت عالی و با کیفیت بدنه خودرو می‌توانید از محصولات متنوع کخ کیمی استفاده نمایید. دقت نمایید که برای دستیابی به بهترین نتیجه، مواد پولیش هر برند را به همراه پد پولیش همان برند استفاده نمایید. شما می‌توانید از پولیش چند مرحله‌ای و یا تک مرحله‌ای برای پرداخت بدنه خودرو استفاده نمایید. در صورتی که زمان کمی دارید و بدنه خودرو دارای خط و خش خیلی عمیق نیست، می‌توانید از پولیش تک مرحله‌ای استفاده نمایید. اما اصولی‌ترین روش استفاده از پولیش چند مرحله‌ای هست.

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

 

پرسش‌های متداول پیرامون پولیش‌های برند کوکمی Koch Chemie:

چه زمانی از پولیش چند مرحله‌ای استفاده نماییم؟

زمانی که فرصت کافی برای پرداخت داریم و خط و خش بدنه نیز عمق زیادی دارد.

چه زمانی از پولیش تک مرحله‌ای استفاده نماییم؟

زمانی که فرصت کافی برای پرداخت نداریم و خط خش بدنه نیمه عمیق هست.

پولیش چند مرحله‌ای کوکمی کدام موارد هست؟

پولیش‌های H9 ، P6 و M3 سه پولیش اصلی این برند هستند. اما در صورت تمایل می‌توان از پولیش P1 نیز در مرحله چهارم استفاده نمود.

پولیش تک مرحله‌ای Koch Chemie کدام هست؟

پولیش P6 هم تک مرحله‌ای هست و هم قابل استفاده در مرحله دوم پولیشکاری هست.

آیا بعد از استفاده از پولیش تک مرحله‌ای نیاز به استفاده از محصولی دیگری هست؟

خیر بعد از این مرحله می‌توانید PBC و سرامیک را اجرا نمایید.

car polishheavy cut polishKoch ChemieKoch Chemie F6Koch Chemie H9Koch Chemie M3koch chemie p1Koch Chemie P6Koch Chemie polishone cut and finish polishPolishing compoundپولیش f6 کوکمیپولیش h9 کوکمیپولیش koch chemieپولیش m3 کوکمیپولیش p1 کوکمیپولیش p6 کوکمیپولیش تک مرحله ایپولیش چند مرحله ایپولیش خودروپولیش زبرپولیش کخ کیمیپولیش کوکمیپولیشکاریکخ کیمیکوکمیمواد پولیش
نظرات (0)
افزودن نظر