بهترین پولیش بدنه خودرو

معرفی بهترین مواد پولیش بدنه خودرو

پولیشکاری اصلی‌ترین فرایند دیتیلینگ خودرو است. دیتیلرها این مرحله را انجام می‌دهند و رنگ بدنه خودرو را احیا می‌کنند. در این فرایند خراش‌ها و آسیب‌های سطحی رنگ از بین می‌روند و رنگ بدنه درخشش و براقیت اولیه خود را بازمی‌یابد. برای پولیشکاری شما به ابزار و تجهیزات مخصوص نیاز دارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین پولیش بدنه خودرو را بشناسیم.

برای پولیشکاری به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

شما برای پولیشکاری به لوازم مختلفی نیاز دارید. کیفیت این لوازم در نتیجه نهایی کار شما تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین مهم است که از محصولات مرغوب استفاده کنید تا مطمئن باشید هیچ آسیبی به رنگ بدنه خودرو نمی‌رسد. خط و خش‌های سطحی روی لایه کیلر رنگ اتفاق می‌افتند و اگر به لایه رنگ نرسیده باشد، شما می‌توانید آنها را رفع کنید. برای خراش‌های عمیق که لایه کیلر را رد کرده‌اند، پولیشکاری جوابگو نیست و حتما باید با لیسه گیری نقاط رنگ پریده را رنگ کنید. ما در ادامه ابزارهای لازم برای پولیشکاری را بررسی می‌کنیم.

مشاهده قیمت و خرید بهترین پولیش بدنه خودرو

دستگاه پولیش

اولین محصولی که به آن نیاز داریم، دستگاه پولیش است. پولیشرها انواع مختلفی دارند. معمولا پولیشرها را بر اساس سایز و نحوه چرخش صفحه پلیت آنها دسته بندی می‌کنیم. دستگاه پولیش دو نوع حرکت اصلی دارد؛ حرکت چرخشی و اوربیتال. پولیشرهای روتاری یا چرخشی در یک محور ثابت می‌چرخند. مزیت اصلی این دستگاه‌ها، قدرت بالایشان است. پولیشر روتاری می‌تواند عمیق‌ترین خراش‌ها را از بین ببرد اما ممکن است هولوگرام ایجاد کند؛ بنابراین از این دستگاه در مرحله اول احیای رنگ کمک می‌گیرند. پولیشرهای اوربیتال نوع دیگری از دستگاه پولیش است که دوران خارج از مرکز دارد. این پولیشر قدرت کمتری دارد و اثر هولوگرام را به راحتی پاک می‌کند؛ به همین دلیل برای مراحل دوم و سوم پولیشکاری بهتر است از پولیشر اوربیتال استفاده کنید. نوع دیگری از پولیشر هم وجود دارد که با عنوان دوال اکشن آن را می‌شناسیم. این دستگاه، حرکت ترکیبی دارد و برای دیتیلرهایی مناسب است که تازه‌کارند و می‌خواهند با یک دستگاه پولیش فرایند احیای رنگ را انجام دهند.

پد پولیش

در دنیای دیتیلینگ، پدهای پولیش متنوعی وجود دارند. معمولا پدها را بر اساس جنس و میزان زبری‌شان دسته‌بندی می‌کنند. پدهای اسفنجی رایج‌ترین نوع پد پولیش است. این پدها با درجه زبری مختلف طراحی می‌شوند و شما باید بر اساس سایز و نوع دستگاه پولیشتان آنها را بخرید. پدهای زبرتر در مراحل اول احیای رنگ کاربرد دارند و از پدهای نرم استفاده می‌کنیم تا به درخشش و براقیت نهایی برسیم. گستره پدهای زبر محدود به پدهای اسفنجی نیست. شما برای رفع خراش‌های عمیق می‌توانید از پدهای پوست بره، پشمی، مایکروفایبر و دنیم هم استفاده کنید. این پدها ظاهری نرم دارند اما قدرت لایه‌برداریشان بسیار بالاست و آسیب‌های عمقی را از بین می‌برند.

مواد پولیش

مهم‌ترین ابزار برای یک پولیشکاری اصولی مواد پولیش است. مواد پولیش لایه‌برداری را انجام می‌دهند و آسیب‌های سطح را از بین می‌برند. برای خرید مواد پولیش شما باید به برند محصول انتخابی‌تان توجه کنید. کمپانی‌های مختلف مواد پولیش تولید می‌کنند و هرکدام ویژگی‌های خود را دارند. شما برای انتخاب بین این محصولات باید به کیفیت ساخت محصولات و تجربه دیتیلرهای موفق توجه کنید. مواد پولیش بی‌کیفیت نه تنها لایه برداری مناسبی ندارند بلکه ممکن است به کیلر اتومبیل، آسیب‌های جبران ناپذیری بزنند. بعد از انتخاب یک برند معتبر، شما باید به میزان لایه برداری و درجه براقیت پولیش دقت کنید. پولیش‌های زبر قدرت کات بالاتر و شاین کمتری دارند. پولیش‌های متوسط و نرم براقیتشان بیشتر است و لایه‌برداری کمتری دارند. در نهایت پولیش واکس‌ها را داریم که لایه‌برداری خیلی کمی دارند و درخشندگی عمیق و براقیت طولانی‌مدت ایجاد خواهند کرد. ما در ادامه بهترین مواد پولیش بدنه خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

1. پولیش کوکمی Koch Chemie Polish

 کوکمی یک برند صاحب سبک در حوزه دیتیلینگ خودرو است. محصولات این کمپانی کیفیت بسیار بالایی دارند و بین دیتیلرهای سراسر جهان محبوب‌اند. همه محصولات کوکمی با یک سیستم رنگ‌بندی خاص مشخص می‌شوند که کاربر با یک نگاه بتواند کاربرد و نوع محصول را بفهمد. پولیش‌های کوکمی همه یک نوار مشکی رنگ دارند. رنگ مشکی در Product System کوکمی محصولاتی را مشخص می‌کند که باید روی بدنه اجرا شوند. نوع زبری پولیش را بر اساس رنگ دوم پولیش‌ها باید شناسایی کنید. این رنگ‌ها عبارتند از:

  • قرمز: پولیش زبر
  • زرد: پولیش متوسط
  • نارنجی: پولیش تک مرحله‌ای
  • بنفش: پولیش نرم
  • سبز: پولیش واکس

در ادامه برای اینکه بدانید میزان کات و براقیت هر پولیش چقدر است باید به عددهای کوچک کنار لیبل اسم پولیش توجه کنید. طبق نظر کاربران، پولیش‌های کوکمی غلظت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل در طولانی مدت انتخابی اقتصادی خواهند بود.

خرید انواع پولیش کوکمی


2. پولیش سوناکس Sonax Polish

همه دیتیلرها، برند سوناکس را می‌شناسند. سوناکس یک برند آلمانی موفق در تولید محصولات دیتیلینگ است. این برند سالهاست لوازم و تجهیزات مورد نیاز دیتیلرها را تولید و در بازار جهانی ارائه می‌کند. پولیش‌های سوناکس هم یکی از معروف‌ترین انواع مواد پولیش در سراسر دنیاست. پولیش‌های سوناکس با درجات زبری مختلف و براقیت متفاوت طراحی شده‌اند. طبق تجربه کاربران پولیش سوناکس کیفیت قابل قبولی دارد و برای احیای رنگ انواع خودرو با هر رنگ بدنه‌ای مناسب است. تنوع محصولات سوناکس به شما کمک می‌کند دستتان برای انتخاب باز باشد و بتوانید در هر مرحله احیای رنگ خودرو از پولیشی مناسب استفاده کنید.

خرید انواع پولیش سوناکس


3. پولیش مفرا Mafra Polish

برای شناخت بهترین مواد پولیش بدنه خودرو باید به سراغ برند مفرا هم برویم. مفرا یکی از کمپانی‌های محبوب بین دیتیلرهای حرفه‌ای است که سالهاست مواد، تجهیزات و لوازم مورد نیاز در کارگاه‌های دیتیلینگ را تولید می‌کند. این شرکت ایتالیایی از تجربه خود در سال‌های گذشته و تحقیقات نوین استفاده کرده و محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند. پولیش‌های برند مفرا با درجات زبری مختلف تولید می‌شوند و شما می‌توانید در تمام مراحل احیای رنگ خودرو از آنها استفاده کنید. طراحی خلاقانه، توجه به جزئیات و بهبود دائمی تولید از دیگر ویژگی‌های این شرکت است.

خرید انواع پولیش مفرا

از کجا بخریم؟

برای خرید انواع محصولات دیتیلینگ شما می‌توانید به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران مراجعه کنید. در وبسایت ما انواع محصولات پولیش با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند و خیالتان از کیفیت مواد راحت خواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره نیز، کارشناسان فروش ما در ساعات کاری پاسخگوی تماس‌های شما هستند. 

مشاهده قیمت و خرید انواع محصولات دیتیلینگ خودرو

جهت اطلاع از جدیدترین محصولات و آفرهای ویژه ما حتما پیج اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال نمایید.

 

#پولیش_بدنه#پولیش_بدنه_خودرو#پولیش_بدنه_ماشین#پولیش_تخصصیپولیش
نظرات (0)
افزودن نظر