کالیبراسیون با دستگاه ضخامت سنج

کالیبراسیون (کالیبره کردن) با دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو

در صنایع مختلف همچون خودروسازی، کشتی سازی، آبکاری، مواد ساختمان سازی و … استفاده از دستگاه ضخامت سنج برای عملکرد صحیح و دقیق ضروری است. دستگاه ضخامت سنج رنگ بدنه خودرو Coating Thickness Gauge به سرعت و به دقت ضخامت سطح مورد نظر را نشان می‌دهد. از جمله کاربردهای این محصول که آن را این روزها بسیار پرطرفدار نموده است، کارشناسی رنگ خودرو هست. ما در این ویدیو به توضیحی مختصر درباره کالیبره کردن با دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو خواهیم پرداخت.

این روزها استفاده از دستگاه ضخامت سنج در صنایع مختلف و الخصوص کارشناسی رنگ خودرو بسیار پحث برانگیز شده است. از این رو، گنجی پخش در پی درخواست مشتریان به تهیه ویدیویی درباره کالیبره کردن دستگاه ضخامت سنج رنگ بدنه خودرو پرداخته است. برای کالیبراسیون ابتدا از منوی دستگاه گزینه calibration را انتخاب می‌کنیم. دسپس دکمه zero را فشار داده و دستگاه را بر روی شیم اندازه گیری قرار می‌دهیم. سپس با فشردن مجدد کلید zero آن را ثبت می‌کنیم. برای کالیبراسیون بر روی شیم‌های دیگر از کلید cal استفاده می‌کنیم. بدین منظور ابتدا این کلید را فشار داده و دستگاه را بر روی شیم مورد نظر قرار می‌دهیم. سپس یکبار دیگر کلید cal را فشار می‌دهیم. برای تهیه دستگاه ضخامت سنج خودرو بر روی لینک زیر کلیک نموده و یا با مشاورین ما در تماس باشید.

مشاهده قیمت و خرید دستگاه ضخامت سنج رنگ بدنه خودرو

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

Coating Thickness Gaugeدستگاه ضخامت سنجدستگاه ضخامت سنج رنگ بدنه خودروکالیبراسیونکالیبراسیون با دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو
نظرات (0)
افزودن نظر