پکیج کامل رسوب زدایی خودرو از دیدگاه گنجی‌پخش

معرفی روش‌ها و محصولات کارآمد برای رفع رسوب از بدنه خودرو

اگر شما دیتیلر هستید حتما تاکنون با چالش رسوب زدایی از بدنه خودرو مواجه شده‌اید. میزان رسوب روی خودروهایی که چند سال در گمرک بوده‌اند بسیار بالاست و شما نیاز دارید روشی برای رفع کامل این آلودگی‌های سنگین و احیای رنگ خودرو بدانید.

بسیاری از افراد در این شرایط سنباده زنی بدنه خودرو را انتخاب می‌کنند اما این روش چندان صحیح نیست. زبری سنباده و حرکت دادن ذرات ریز رسوب روی سطح بدنه، می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌های جدی در لایه کیلر و رنگ بدنه خودرو شود؛ به همین دلیل سنباده زنی را باید به عنوان آخرین راهکار در نظر بگیرید.

پکیج کامل رسوب زدایی بدنه خودرو به پیشنهاد گنجی‌پخش، روشی ساده و کارآمد برای رفع این چالش بزرگ به شما ارائه می‌دهد. ما پیشنهاد می‌کنیم برای رفع رسوب، در ابتدا از اسپری Rrr کوکمی که پاک کننده قوی رسوب‌هاست، استفاده کنید. این اسپری آلودگی‌های سطح را در خود حل کرده و با یک دستمال‌کشی ساده آن‌ها را از بین می‌برد.

در ادامه می‌توانید با استفاده از انواع خمیر کلی و مکمل‌های آن جرمگیری کامل انجام دهید. استفاده از مکمل خمیر کلی، سطح را به طور خوبی لغزنده می‌کند و در نتیجه آلودگی‌ها به سرعت با خمیر کلی برداشته می‌شوند. در انتها برای احیای رنگ و ایجاد یک ظاهر براق و بی‌نقص می‌توانید با پد و مواد زبر، بدنه خودرو را پولیشکاری کنید.

محصولات مورد نیاز برای رسوب زدایی را از کجا بخرم؟

در فروشگاه گنجی‌پخش تمامی محصولات مورد نیاز برای رسوب زدایی بدنه خودرو موجود و قابل سفارش است. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما خواهند بود.

مشاهده قیمت و خرید انواع محصولات دیتیلینگ خودرو

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#پولیش_بدنهاحیای رنگاسپری مکمل کلی باراورهال خودروپد پولیشپولیشپولیشکاریپولیشکاری بدنه ماشینخمیر کلیدیتلینگ خودرودیتیلینگرسوب زداییرسوب زدایی بدنه خودروکلی بارمراقبت بدنهمکمل خمیر کلیمکمل کلی بار
نظرات (0)
افزودن نظر