کیف ابزار و نظم دهنده و معرفی 5 محصول برتر

آشنایی با کیف دیتیلینگ و معرفی محصولات برتر

اغلب افراد به استفاده از کیف ابزار و نظم دهنده اهمیتی نمی‌دهند. آیا شما تا به حال به منظم نگه داشتن لوازم و ابزار کار خود فکر کرده اید؟! چرا با خرید کیف دیتیلینگ، همواره ابزار و لوازم کار خود را در دسترس و قابل جابجایی نمی‌کنید؟! کیف نظم دهنده برای تمام اشخاصی که در خانه، کارگاه و … کار می‌کنند، ایده آل است؛ زیرا حمل محصولات و تجهیزات را با خیالی آسوده میسر می‌نماید!

ممکن است خوروی شما یک صندوق عقب بزرگ داشته باشد که بار زیادی را در خود جا می‌دهد. اما صندوق ماشین بزرگ و خالی است، بدین معنی که در نظم بخشیدن به وسایل شما مهارت چندانی ندارد. کیف ابزار و نظم دهنده برای سازماندهی صندوق عقب ماشین و ابزار آلات شما طراحی شده است. این محصول با نام‌های کیف نظم دهنده، کیف ابزار، کیف دیتیلینگ و … شناخته می‌شود.

قیمت و خرید کیف ابزار و دیتیلینگ

 

چرا باید از کیف ابزار و نظم دهنده استفاده کنیم؟

وسیله‌ها و ابزار اگر به درستی در صندوق عقب شما چیده نشوند، می‌تواند آشفتگی ایجاد کند. برای مثال فرض کنید وسایل مورد نیاز دیتیلینگ خودرو مثل مواد پولیش، سرامیک، پولیشر و … را در صندوق عقب گذاشتید، وقتی شروع به حرکت کنید، به خصوص در سرعت بالا و یا هنگام رد شدن از چاله و سرعتگیر، تمام این وسیله‌ها به اطراف پرت می‌شوند. بعد از رسیدن به مقصد با باز کردن صندوق ماشین، با صحنه بدی مواجه می‌شوید، موادی که روی کف صندوق پخش شده و به آن آسیب زده است، پولیشری که ممکن است نقص فنی پیدا کرده باشد یا حتی شکسته باشد. در این حالت، خسارت جبران ناپذیری به مواد و ابزار و کفی صندوق شما وارد می‌شود. بوی این مواد تا مدتها از صندوق خارج نمی‌شود و علاوه بر این، سر و صدای پرت شدن ابزار در هنگام رانندگی باعث حواس پرتی می‌شود که بسیار خطرناک است.

همچنین جابجایی این تعداد زیاد لوازم، کار بسیار سختی است، اما کیف دیتیلینگ، به خوبی تجهیزات شما را در خود جا داده و همواره منظم در اختیار شما می‌گذارد. اگر می خواهید یک بار و برای همیشه مشکل بی نظمی را حل کنید، به یک کیف نظم دهنده نیاز دارید. البته این کیف‌ها فقط برای صندوق عقب نیست، شما می‌توانید وسیله و ابزار خود را در آن چیده و به هر مکانی با خود حمل کنید، طراحی این کیف‌ها به گونه‌ای است که هم قابل حمل با ماشین و هم قابل حمل با دست و آویز بر دوش است. یعنی کیف ابزار را چه در ماشین، چه در محل کار چه در منزل و هر جایی دیگر می‌توانید همراه داشته باشید.

 

کیف ابزار و نظم دهنده چیست؟

کیف ابزار و نظم دهنده نه تنها به شما کمک می‌کند تا وسایل خود را بهتر مرتب کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا فضای صندوق عقب خود را به حداکثر برسانید. بهترین چیز در مورد آنها قیمت مناسب آنهاست. کیف‌های نظم دهنده با کیفیت بالاتر دوام بیشتری دارند. به نظر ما، همه باید یکی از این کیف‌ها را در صندوق عقب خودرویشان داشته باشند، چه شما یک دیتیلر و فنی کار باشید و یا نباشید، زیرا در برخی موارد مفید خواهند بود.

سازمان دهنده‌های ابزار و وسایل و صندوق عقب هستند، که راهی ارزان و آسان برای مرتب کردن و همراه داشتن ابزار و وسایل در هرجایی بدون استرس ریخت و پاش شدن در خودرو است. کیف نظم دهنده علاوه بر نگهداری از ابزار آلات شما، از آسیب دیدن آنها نیز جلوگیری می‌کند؛ زیرا هنگام رانندگی دیگر ثابت می‌مانند.

این بدان معناست که شما مجبور نیستید استرس ریخته شدن مواد گران قیمت و یا شکستگی و آسیب آنها را داشته باشید. از همه مهمتر، پیدا کردن هر وسیله‌ای برای شما آسان است، زیرا این کیف‌ها دارای محفظه‌های متعدد هستند، که همه وسیله‌هایتان با نظم و در جای مشخص قرار بگیرد.

 

نحوه انتخاب صحیح کیف نظم دهنده

مهمترین عامل تعیین کننده هنگام انتخاب کیف نظم دهنده، چیزی است که قصد دارید در آن حمل کنید. اگر به طور عمده برای حمل مواد، بطری، ابزار آلات کوچک به یک کیف ابزار و نظم دهنده نیاز دارید، لزوماً به یک محفظه چندگانه و بزرگ احتیاج ندارید.

اگر ابزار و لوازم شما بزرگ و شکننده است و تنوع زیادی دارد، احتمالاً یک کیف ابزار آلات و نظم دهنده بزرگ با چندین محفظه لازم دارید. همیشه به نوع مواد و ساختار کیف توجه کنید، مخصوصاً اگر اشیای بزرگ و شکننده در داخل آن قرار می‌دهید. اگر قصد دارید مرتباً از آن استفاده کنید، باید یک کیف نظم دهنده بادوام تهیه کنید. از خرید کیف با پارچه‌های بی کیفیت خودداری کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفت، این است که اگر بخواهید کیف ابزار را از ماشین خود بیرون بیاورید، دستگیره‌ حمل نیز داشته باشد. کیف‌های سایز بزرگتر بهتر است، آویز رو دوشی داشته باشد، زیرا کیف سنگینتر می‌شود و حمل دستی سخت‌تر است. بعضی از کیف‌ها دارای پوشش ضد آب و بعضی دیگر قابلیت تا شدن دارد، همه اینها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید، چون در قیمت نهایی کالا تاثیر گذار است.

به طور کلی، از ویژگی‌های مهم کیف نظم دهنده و ابزار می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • جنس محکم و بادوام
  • دارای دستگیره حمل
  • دارای جیبهای مختلف داخلی و خارجی
  • محفظه داخلی تقسیم بندی شده
  • محفظه‌های زیپ دار
  • قابلیت نگهداری لوازم و بطری بزرگ
  • تسمه نگهدارنده اقلام
  • ترمز نگهدارنده کیف در صندوق عقب
  • ضد آب
  • سایز متناسب با ابزار آلات

البته یک کیف دیتیلینگ خوب نیز در اثر استفاده نادرست، ممکن است به ابزار شما آسیب بزند. پس همواره توجه داشته باشید که بیش از ظرفیت آن را پر نکنید! ممکن است قابل حمل نباشد و یا دستگیره آن پاره شود. با نظم و به درستی تجهیزات و لوازم کار خود را در داخل آن بچینید، در غیر این صورت، هم پیدا کردن لوازم کوچک سخت می‌شود، هم ممکن است در اثر فشار روی هم قرار گرفتن آنها، بعضی از ملزومات آسیب ببیند.

 

معرفی بهترین کیف ابزار و نظم دهنده

برخی از کیف‌های نظم دهنده دارای چندین محفظه هستند. این محفظه‌ها در سایزهای مختلف طراحی می‌شوند که براحتی وسایل و ابزار در هر ابعادی را در خود جا بدهند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از انواع کیف ابزار و نظم دهنده در طرح و سایز مختلف تهیه کنید. ما در اینجا چند تا از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. تمام کیف‌های ذکر شده در زیر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مدت زیادی دوام خواهند داشت. با این حال، شما باز هم می‌توانید تحقیقات خود را انجام دهید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

1. کیف نظم دهنده ابزار و لوازم مخصوص صندوق عقب خودرو نانوتیس – NanoTiss

اگر بودجه بسیار کمی دارید و هنوز می‌خواهید برای سازماندهی لوازمتان در صندوق عقب خود راه حلی داشته باشید، اولین موردی که به شما معرفی می‌کنیم، کیف نظم دهنده ابزار و لوازم مخصوص صندوق عقب خودرو نانوتیس – NanoTiss است. این کیف در ابعاد 24 × 17 × 28.5 سانتی‌متر ارائه می‌شود. کیف ابزار نانوتیس محکم است و وزنی حدود 500 گرم دارد که مانع از پرتاب شدن آن در هنگام رانندگی می‌شود.

طراحی استوانه‌ای شکل این کیف ابزار، آن را مناسب نگهداری انواع مواد و بطری کرده است. شما می‌توانید به راحتی بدون ترس از ریخته شدن مواد، انواع محلول، مواد پولیش، واکس، سرامیک و … را در داخل آن قرار دهید. محفظه داخلی کیف ابزار نانوتیس به دو قست مجزا تقسیم می‌شود و در بخش بیرونی دارای یک عدد جیب شیشه‌ ایست. کیف نظم دهنده نانوتیس به لطف کیفیت بالایی که دارد، تا سالها بدون دردسر قابل استفاده است. در بخش بیرونی کیف دستگیره‌ای برای حمل دستی تعبیه شده است. قیمت و سایز مناسب این کیف، آن را در اول لیست ما قرار داده است. توجه داشته باشید که در داخل این کیف هر وسیله‌ای که نیاز داشته باشید، می‌توانید قرار دهید.

قیمت و خرید کیف ابزار و نظم دهنده نانوتیس (Nanotiss)

 

2. کیف ابزار کوچک GYEON مخصوص نگهداری لوازم دیتیلینگ خودرو مدل Q2M Detailing Bag جیون کوارتز

همانطور که از نامش پیداست ، اگر شما یک دیتیلر هستید، حتما باید یک عدد از این کیف را تهیه کنید. کیف دیتیلینگ جیون در ابعاد 21 × 21 × 26 سانتی‌متر ارائه می‌شود، یکی از با کیفیت‌ترین سازمانده دهنده ‌های ابزار دیتیلینگ است. کیف نظم دهنده سایز کوچک جیون از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. با استفاده مستمر و گذاشتن وسیله‌های سنگین در داخل آن، تغییر شکل نداده و خراب نمی‌شود. طراحی این کیف به گونه ایست که می‌توانید آن را بر روی دوش خود نیز حمل کنید. این کیف در صندوق هیچ تکانی نمی‌خورد حتی اگر با سرعت بالا حرکت کنید.

قیمت و خرید کیف ابزار و دیتیلینگ جیون سایز کوچک

 

3. کیف ابزار بزرگ GYEON مخصوص نگهداری لوازم دیتیلینگ خودرو مدل Q2M Detailing Bag جیون کوارتز

 

 

اگر یک کیف نظم دهنده با کیفیت و جادار می‌خواهید؛ حتما کیف ابزار بزرگ GYEON مخصوص نگهداری لوازم دیتیلینگ خودرو مدل Q2M Detailing Bag جیون کوارتز را باید تهیه کنید. این کیف در ابعاد بزرگ 30 × 22 × 50 سانتی‌متر‌ ارائه می‌شود. کیف ابزار جیون برای سازمان دهی ابزار و وسایل بسیار مناسب است.

کیف جیون از نمای بیرون به دو بخش تقسیم می‌شود. یک محفظه کوچک در بالا با زیپ جداگانه برای قرار دادن انواع ابزار همچون پد پولیش، واکس و سایر لوازم کوچک دارد. در قسمت پایین آن محفظه بزرگ اصلی می‌باشد، که آن نیز دارای زیپ جداگانه است. محفظه بزرگ دارای چهار بخش است. که در واقع سه بخش آن برای نگهداری لوازم بزرگ و یک بخش بصورت جیب شیشه‌ای برای قرار گیری لوازم کوچک است. بدنه محکم این کیف سبب عدم جابجایی آن در هنگام رانندگی می‌شود. کیف نظم دهنده جیون قابلیت حمل بصورت رو دوشی را دارد.

قیمت و خرید کیف ابزار و دیتیلینگ جیون سایز بزرگ

 

4. کیف ابزار و دستگاه پولیش فلکس-Flex مدل 333-573

اگر شما یک دیتیلر هستید، نیاز به حمل انواع لوازم دیتیلینگ به خصوص دستگاه پولیش دارید. بهترین انتخاب کیف ابزار و دستگاه پولیش فلکس-Flex مدل 333-573 می‌باشد. داخل این کیف کاملا بخش بندی شده است و دارای جایگاه مخصوص برای نگهداری دستگاه پولیش و سایر ابزار آلات شما می‌باشد. در بخش‌های پشت و جلوی کیف ابزار فلکس چهار جیب وجود دارد. این کیف ساخت برند مشهور تولید کننده دستگاه پولیش بنام فلکس می‌باشد. جیب‌ها می‌توانند موارد کوچکتر را در خود جا دهند. در قسمت بیرونی کیف ابزار فلکس دسته برای حمل رو دوشی نیز تعبیه شده است.

قیمت و خرید کیف ابزار و دستگاه پولیش فلکس

 

5. کیف دیتیلینگ ورک استاف مخصوص نگهداری لوازم دیتیلینگ حرفه ای خودرو Work Stuff Work Bag

وسایل ،ابزار و مواد و محلول های مختلفی که در خودرو استفاده می‌کنید به دلیل تکان‌های ماشین هنگام رانندگی امکان ریختن و پخش شدن در صندوق عقب را دارد، که می تواند برای شما دردسر ساز باشد. استفاده از کیف دیتیلینگ ورک استاف مخصوص نگهداری لوازم دیتیلینگ حرفه ای خودرو Work Stuff Work Bag نوار ابعاد بزرگ این کیف، به راحتی تعداد زیاد از محصولات را در خود جای می‌دهد. داخل کیف دارای پوشش ضد آب است. وجود سه دیواره نظم دهنده متغیر، امکان تقسیم بندی آسان داخل کیف به چندین بخش می‌کند. همچنین یک محفظه زیپی در قسمت درب کیف گنجاده شده است. Work Stuff Work Bag دارای دو دسته جهت حمل دستی، و یک دسته نواری پهن جهت حمل دوشی است. لوگو گلدوزی شده ورک استاف نشان از کیفیت بالای محصول است. این محصول مناسب جهت حمل بطری 500 تا 1000 میلی لیتر، قلم دیتیلینگ، دستمال مایکروفایبر، لنس گان و تورنادور گان، واکس، پولیش، سرامیک و … است.

قیمت و خرید کیف دیتیلینگ وورک استاف

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و تلگرام ما عضو شوید.

 

سوالات پیرامون کیف ابزار و نظم دهنده و معرفی 4 محصول برتر:

کیف ابزار و نظم دهنده چیست؟

سازمان دهنده‌ ابزار و وسایل و صندوق عقب ماشین، که راهی ارزان و آسان برای مرتب کردن و همراه داشتن ابزار و وسایل بدون استرس ریخت و پاش شدن در خودرو است.

چگونه کیف دیتیلینگ مناسب انتخاب کنیم؟

با توجه به سایز لوازم خود، کیف مناسب انتخاب کنید.  همواره به کیفیت، تعداد جیب و محفظه و دوام آن دقت نمایید.

چرا باید از کیف نظم دهنده استفاده کنیم؟

برای جلوگیری از ریخت و پاش در صندوق عقب ماشین و همچنین همراه داشتن آن در هر جای مورد نیاز.

کیف ابزار و نظم دهنده مناسب استفاده چه افرادی است؟

کیف نظم دهنده برای تمام اشخاصی که در خانه، کارگاه و … کار می‌کنند، ایده آل است، زیرا سبب مرتب نگه داشتن ابزار آلات می‌شود.

کیف دیتیلینگ کدام برند را بخریم؟

ما در این مقاله کیف دیتیلینگ سه برند نانوتیس، جیون و فلکس را معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

detailing bagwork bagکیف ابزارکیف ابزار صندوق عقبکیف ابزار و دیتیلینگکیف ابزار و نظم دهندهکیف دیتیلینگکیف صندوق عقبکیف لوازمکیف نظم دهنده
نظرات (0)
افزودن نظر