راهنمای خرید پولیش، پولیشر و محصولات دیتیلینگ تا سقف 11 میلیون

معرفی پکیج اقتصادی مواد و تجهیزات احیای رنگ خودرو

اگر با بودجه محدود قصد خرید پولیش، پولیشر و محصولات دیتیلینگ دارید تا کارگاه خودتون رو راه اندازی کنید، نگران نباشید. در آغاز کار نیازی نیست که ابزار و تجهیزات گران قیمت یا محصولاتی با کیفیت پایین خریداری کنید. شما با داشتن یک استراتژی مناسب می‌توانید به بهترین شکل کار خود را شروع کنید.

در این ویدیو با توجه به الویت‌های اصلی دیتیلینگ ما محصولاتی را به شما معرفی خواهیم کرد. اولین دستگاه مورد نیاز شما یک پولیشر اوربیتال سایز 15 است. با این دستگاه پولیش، شما می‌توانید خط و خش‌های سطحی را از بین برده، رنگ را به براقیت رسانده و پولیش آنتی هولوگرام انجام دهید. در ادامه به مواد پولیش زبر و واکس برای دستیابی به سطحی کاملا شفاف نیاز خواهید داشت. پدهای پولیش با درجه زبری‌های متفاوت نیز از اصلی‌ترین مواردی که در هر کارگاه دیتیلینگ باید وجود داشته باشد.

برای جرمگیری سطح قبل از شروع پولیشکاری نیز بهتر است از یک خمیر کلی با کیفیت بالا استفاده کنید که به سادگی تمام آلودگی‌های به جا مانده را از بین ببرد. در انتها با داشتن چند دستمال مایکروفایبر مرغوب می‌توانید پولیش باقی مانده روی بدنه را پاک کرده و براقیت نهایی و ظاهر بی‌نقص خودرو پس از احیای رنگ را مشاهده کنید.

مشاهده و خرید تجهیزات و محصولات احیای رنگ خودرو

پولیش، پولیشر و محصولات دیتیلینگ را از کجا بخرم؟

در فروشگاه گنجی‌پخش تمامی محصولات مورد نیاز برای احیای رنگ خودرو که در ویدیو گفته شد، موجود و قابل سفارش است. خرید پولیش، پولیشر و محصولات دیتیلینگ که کیفیت بسیار بالایی دارند مهم است؛ چرا که تاثیر مستقیم در نتیجه نهایی دیتیلینگ شما خواهد داشت. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتلینگ خودرو در ایران مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

نظرات (0)
افزودن نظر