صفرشویی آسان و دقیق با گان‌های نانوتیس

معرفی گان‌های نانوتیس

یکی از مهم‌ترین کارها در مجموعه‌های دیتیلینگ و کارواش، صفرشویی خودرو است. شما برای صفرشویی به ابزار و تجهیزات مختلفی نیاز دارید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. گان‌ها یکی از وسایل بسیار کاربردی در این زمینه هستند. این دستگاه‌ها به شما کمک می‌کنند مواد شوینده را روی سطح بپاشید و چالش کمتری برای تمیزکاری داشته باشید. در این ویدو گان‌های نانوتیس را بررسی می‌کنیم

تورنادوگان صفرشویی نانوتیس، با پمپ باد کار می‌کند. مخزن این گان، یک لیتر حجم دارد و شما باید مخلوط آب و شوینده مورد نظرتان را در آن بریزید. جنس مخزن طوری ساخته شده که برای مواد اسیدی و قلیایی مناسب است و عمر مفید بالایی دارد. این محصول دو سری مختلف دارد که برای شستشوی تمام سطوح داخل خودرو طراحی شده است و به سطوح حساس به خط و خش، آسیب نمی‌رساند.

گان کفپاش نانوتیس، ابزار کاربردی برای شستشوی بدنه خودرو است. کافی است مخلوطی از شامپو بدنه و آب را در مخزن آن بریزید و گان را به پمپ باد وصل کنید تا کف یکنواخت و غلیظی روی بدنه بپاشد. پاشش کف روی بدنه، آلودگی‌های سنگین را سست کرده و از چالش‌های دیتیلر برای رفع آنها می‌کاهد.

سومین گان نانوتیس، گان موتورشویی است. سری این گان طوری طراحی شده که دسترسی به نقاط دور از دسترس را ممکن می‌کند؛ بنابراین شما دیگر مشکلی برای موتورشویی نخواهید داشت. کیفیت ساخت این گان نیز بالاست و تا مدت‌ها برای شما کاربرد دارد. وزن سبک و طراحی اروگونومیک، از دیگر مزایای گان موتورشوی نانوتیس است.

 

از کجا بخرم؟

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید محصولات دیتیلینگ نانوتیس، به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما خواهند بود.

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#دیتیلینگ_تخصصی#دیتیلینگ_خودروآموزش حرفه‌ای دیتیلینگ خودروآموزش حرفه‌ای دیتیلینگ خودرو گنجی پخشآموزش دیتیلینگآموزش دیتیلینگ خودرواتو دیتیلینگتورنادو گانتورنادور گانتورنادوگانخدمات دیتیلینگخدمات دیتیلینگ خودرودیتیلینگدیتیلینگ خودروکارگاه دیتیلینگگانگان پاشش موادگان شستشوی خودروگان صفرشوییگان کف پاشگان موتور شوییگان موتورشویی
نظرات (0)
افزودن نظر