4 نکته در مورد دیتیلینگ شیشه خودرو

نکات مهم در مراقبت حرفه‌ای از شیشه‌های خودرو

دیتیلینگ شیشه خودرو و مراقبت حرفه‌ای از آن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای نگهداری از خودرو باید انجام دهید. این کار نه تنها زیبایی ظاهری ماشین را حفظ می‌کند بلکه باعث می‌شود هنگام رانندگی، دید کامل و واضحی از جاده داشته باشید و ایمنی سرنشینان حفظ شود؛ به همین دلیل دیتیلینگ شیشه‌های خودرو بسیار مهم است. برای مراقبت و تمیز کردن شیشه‌های ماشین، محصولات بسیاری در بازار وجود دارد. شما می‌توانید بنا به میزان کثیفی و هدف نهایی خود این محصولات را انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

پاک کردن صحیح شیشه:

شما باید به صورت منظم شیشه‌های خودرو خود را تمیز کنید تا آلودگی‌های محیطی روی شیشه انباشته نشوند. برای این کار باید از دستمال‌های مایکروفایبر استاندارد و اسپری‌های شیشه پاک کن مخصوص شیشه و آینه خودرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که مواد شوینده غیر استاندارد یا دستمال های زبر ممکن است روی شیشه خودرو خط و خش ایجاد کند که به راحتی قابل رفع نیست. تنها روش رفع خط و خش روی شیشه، پولیشکاری آن است که به صرف هزینه و زمان قابل توجهی نیاز دارد.

مراقبت از شیشه خودرو:

برای حفظ سلامت و زیبایی شیشه خودرو چند نکته وجود دارد که باید بدانید! گرمای شدید و تابش مستقیم اشعه UV خورشید به صورت طولانی مدت می‌تواند به شیشه آسیب بزند؛ به همین دلیل در فصل تابستان نباید ماشین خود را برای مدت طولانی زیر نور آفتاب پارک کنید. بهتر است برای پارک خودرو فضای مسقف یا سایه را انتخاب کنید. نکته دیگر این است که آلودگی‌های حاصل از درختان می‌تواند به شیشه چسبیده و آن را کثیف کند. صمغ و گرده درختان یا اثر حشرات نیز، شیشه خودرو شما را کثیف می‌کند؛ بنابراین زیر درختان هم مکان مناسبی برای پارک کردن خودرو نیست. اگر هم این آلودگی‌ها روی شیشه خودرو ایجاد شد باید برای پاک کردن‌شان از اسپری‌های پاک کننده اثر حشرات استفاده کنید. به طور کلی دیتیلینگ شیشه امری به نظر ساده اما بسیار مهم است.

آب گریزی شیشه خودرو:

باقی ماندن لک آب پس از شستشو یا بارش باران، چالشی برای صاحبان خودرو است. استفاده مداوم از برف پاک کن هم ممکن است باعث ایجاد خط و خش روی شیشه جلو خودرو شود. برای رفع این مشکل می‌توانید شیشه خودرو خود را سرامیک کنید. پوشش‌های نانوسرامیک نه تنها سطوح مختلف خودرو را آب گریز می‌کنند بلکه از آن در برابر آلودگی‌های محیطی و اشعه UV خورشید نیز محافظت می‌نمایند. انتخاب دیگر در فرایند دیتیلینگ شیشه برای آب گریز کردن شیشه ماشین، استفاده از واکس‌های محافظی است که خاصیت نیلوفر آبی دارند. پس از اجرای این واکس‌ها، شیشه خودرو شما دافع آب و گرد و غبار می‌گردد؛ یعنی دیرتر کثیف شده و در حین بارش باران نیز نیازی به استفاده مداوم و سریع برف پاک کن نخواهید داشت.

 

شیشه شوی استاندارد:

برای همه ما پیش آمده است که به کمک مایع شیشه شوی و برف پاک کن سعی در تمیز کردن شیشه جلو خودرو داشته باشیم. آب به تنهایی نمی‌تواند آلودگی‌ها را به طور کامل رفع کند و ممکن است ذرات آلودگی و یا ناخالصی موجود در آب شهری خط و خش روی شیشه ایجاد کند. پیشنهاد ما به شما، استفاده از مایع شیشه شوی استاندارد در مخزن آب شیشه شوی ماشین است. مایع شیشه شوی استاندارد، در چند ثانیه شیشه خودرو را به نهایت شفافیت و تمیزی می‌رساند و روی آن خراشی ایجاد نمی‌کند. بعضی از انواع شیشه شوی خواص بیشتری نیز دارند و می‌توانند با ایجاد رایحه دلپذیر، جلوگیری از یخ زدن شیشه و… تجربه بهتری از رانندگی را برای شما بسازند.

 

از کجا بخرم؟

برای خرید محصولات دیتیلینگ شیشه می‌توانید به وبسایت فروشگاه گنجی‌پخش مراجعه کنید. تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان فروش گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، در ساعات کاری پاسخگوی تماس‌های تلفنی شما خواهند بود. 

مشاهده قیمت و خرید محصولات دیتیلینگ خودرو

 

معرفی محصولات برتر

حال که با دیتیلینگ شیشه خودرو و نکات مهم آن آشنا شدید، خوب است محصولات برتر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

 
اسپری شیشه پاک کن کوکمی

شیشه‌های خودرو در معرض آسیب آلودگی‌های محیطی بسیاری قرار دارند. گاهی این آلودگی‌ها ماهیت چسبنده داشته و به راحتی با آب از روی سطح پاک نمی‌شوند. در این شرایط باید از اسپری‌های شیشه پاک کن کمک بگیریم. از طرفی می‌دانیم که استفاده از شوینده‌ها و دستمال‌های غیر استاندارد می‌تواند باعث ایجاد خط و خش‌های دائمی روی شیشه شود.

اسپری شیشه پاک کن کوکمی – کخ کیمی تمیز کننده شیشه و آینه خودرو Koch Chemie Speed Glass Cleaner محصولی با کیفیت بالا مخصوص پاک کردن آلودگی‌ها از روی شیشه و آینه خودرو است. مقدار کمی از این اسپری قدرت پاک کنندگی سطح وسیعی را داشته و در کنار یک دستمال مایکروفایبر می‌تواند تمیزی و درخشش را به شیشه‌های خودرو شما بازگرداند. در تولید اسپری شیشه پاک کن کوکمی از تکنولوژی جدیدی استفاده شده؛ در نتیجه این محصول در عین دارا بودن خاصیت تمیزکنندگی قوی برای از بین بردن انواع لکه‌ها از جمله چربی و دوده، فضولات پرندگان، اثر حشرات و… بعد از پاک شدن هیچ گونه رد و رگه‌ای باقی نمی‌گذارد و جلوه بی‌نظیری روی شیشه ایجاد می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید اسپری شیشه پاک کن کوکمی

 
اسپری شیشه پاک کن نانوتیس

واضح بودن دید راننده از جمله موضوعات مهمی است که می‌توان گفت برای داشتن ایمنی هنگام سفر درون شهری و یا برون شهری باید مورد توجه قرار گیرد. اسپری شیشه پاک کن نانوتیس با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد، برای از بین بردن انواع آلودگی‌ها از روی شیشه و آینه خودرو بسیار مناسب است و نیازی به مخلوط شدن با آب ندارد.

این محصول مناسب برای انواع شیشه‌ها و آینه‌ها است و حتی قدیمی‌ترین و سخت‌ترین لکه‌ها را نیز از بین می‌برد. اسپری شیشه پاک کن نانوتیس برای استفاده در منزل نیز مناسب است و تاکنون رضایت مشتریان را به همراه داشته است. این محصول با اثر فوق‌العاده‌ای که دارد، اثر حشرات ، آلودگی ذرات اگزوز ، نیکوتین و لکه آب را از شیشه‌ها و آیینه‌ها به طور کامل از بین می برد. این محصول با خاصیت آنتی استاتیک خود، از کثیف شدن مجدد شیشه تا یک مدت نسبتا زیادی جلوگیری می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید اسپری شیشه پاک کن نانوتیس

 
مایع شیشه پاک کن 10 لیتری کوکمی

یکی از کارهای مهم در مراکز دیتیلینگ و کارواش‌ها، تمیز کردن شیشه خودرو است. از آنجایی که مصرف محصولات در این مشاغل بالاست، استفاده از محصولات لیتری مقرون به صرفه‌تر است. مایع شیشه پاک کن 10 لیتری کوکمی-کخ کیمی تمیز کننده شیشه و آینه خودرو Koch Chemie Gc Glass Cleaner برای از بین بردن انواع آلودگی روی شیشه و آینه خودرو و منزل از جمله چرب، کثیفی، اثرات حشرات، گریس که به سختی از بین می‌روند، مناسب است. این محصول در حجم 10 لیتری ارائه می‌شود که استفاده از آن را برای مراکز دیتیلینگ و کارواش‌ها مناسب نموده است. این محصول مناسب برای انواع شیشه‌ها و آینه‌هاست و حتی قدیمی‌ترین و سخت‌ترین لکه‌ها را نیز از بین می‌برد. مایع شیشه پاک کن 10 لیتری کوکمی-کخ کیمی تمیز کننده شیشه و آینه خودرو Koch Chemie Gc Glass Cleaner رایحه دلشنینی دارد و برای استفاده در منزل نیز مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید مایع شیشه پاک کن 10 لیتری کوکمی

 
مایع شیشه شوی ضد یخ نانوتیس

یکی از ملزومات خودرو به خصوص در فصل زمستان، شیشه‌ شوی ضد یخ است. بدون شک مایع شیشه شوی ضد یخ نانوتیس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر کاربر خودرو است. این محصول محافظ شیشه در برابر یخ زدگی است و برای شیشه اتومبیل، پنجره و چراغ‌ها قابل استفاده است. این محصول نه تنها از یخ زدگی نازل‌ها و انجماد برف پاک کن روی شیشه اتومبیل جلوگیری می نماید بلکه برای نازل‌های اسپری نیز مناسب است.

شیشه شوی ضد یخ نانوتیس با فرمولاسیون قوی و جدیدی که دارد پاک کننده‌ی قوی انواع لکه‌ها مانند روغن، دوده، نمک جاده و… است. این محصول به هیچ عنوان روی رنگ، کروم، لاستیک یا پلاستیک تاثیری نداشته و کاملا ایده آل برای چراغ‌های جلوی زنون و یا پلاستیکی است. این مایع حتی زمانی که بسیار رقیق است نیز قدرت بالایی در پاک کنندگی دارد. با استفاده از مایع شیشه‌شوی نانوتیس وضوح دید راننده نیز افزایش می‌یابد؛ بنابراین می‌توان گفت تمیز کننده و محافظت کننده بسیار قوی شیشه است.

مشاهده قیمت و خرید مایع شیشه شوی ضد یخ نانوتیس

 
پوشش سرامیک شیشه نانوتیس

یکی از معضلاتی که صاحبان خودرو در فصول بارانی و یا برفی با آن مواجه هستند، بخارگرفتگی و لک شدن شیشه اتومبیل است که مشکلات فراوانی را برای رانندگان به وجود می‌آورد. شیشه‌ها با وجود مزیت‌های بسیاری که نسبت به سایر متریال‌ها دارند، بسیار لکه پذیر هستند و کسانی که به فکر تمیزی خودرو خود می‌باشند باید همیشه تجهیزات لازم را برای تمیز کردن شیشه‌ها داشته باشند. پوشش سرامیک شیشه نانوتیس مخصوص نانو سرامیک کردن سطوح شیشه‌ای خودرو، محصولی منحصر به فرد، جهت افزایش شفافیت شیشه خودرو و محافظت از شیشه خودرو در برابر عوامل محیطی می‌باشد. این محصول از شیشه خودرو در برابر خط و خش، آتش، باران‌های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ‌های تازه حاصل از خطوط جاده‌ای، آلاینده‌ها و لکه‌های آب محافظت کرده و مانع از برخورد اشعه UV خورشید به شیشه خواهد شد.

مشاهده قیمت و خرید پوشش سرامیک شیشه نانوتیس

 

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

 

سوالات متداول پیرامون دیتیلینگ شیشه:

چرا دیتیلینگ شیشه خودرو مهم است؟

دیتیلینگ شیشه خودرو نه تنها زیبایی ظاهری ماشین را حفظ می‌کند بلکه باعث می‌شود هنگام رانندگی، دید کامل و واضحی از جاده داشته باشید و ایمنی سرنشینان حفظ شود

به چه وسایلی برای تمیز کردن شیشه خودرو نیاز دارم؟

برای تمیز کردن شیشه خودرو، میتوانید از اسپری شیشه پاک کن مخصوص خودرو و یک دستمال مایکروفایبر استاندارد استفاده کنید.

بهترین روش برای آبگریز کردن شیشه خودرو چیست؟

می‌توانید شیشه خودرو خود را سرامیک کنید. پوشش‌های نانوسرامیک نه تنها سطوح مختلف خودرو را آب گریز می‌کنند بلکه از آن در برابر آلودگی‌های محیطی و اشعه UV خورشید نیز محافظت می‌نمایند.

شیشه شوی ضد یخ چه خاصیتی دارد؟

این محصول در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته شده و از یخ زدن شیشه و ایجاد رسوب در نازل برف پاک کن جلوگیری مینماید.

 

#شیشه_شوی#مایع_شیشه_شویاسپری شیشهاسپری شیشه پاک کنپاک کننده قوی شیشهپوشش نانوسرامیک شیشهپولیش شیشهپولیش شیشه چراغ خودروپولیش شیشه خودروپولیشکاری شیشهتمیز کردن شیشهدیتیلینگ شیشهشیشه پاک کنشیشه خودروشیشه شویصفرشوییصفرشویی خودروصفرشویی ماشینمراقبت از شیشه
نظرات (0)
افزودن نظر