شیشه پاک کن همه فن حریف Gyeon مدل Q2M Glass

معرفی شیشه پاک کن جیون Gyeon مدل Q2M Glass

تمیز کردن شیشه و آینه همواره یکی از دغدغه‌های کاربران خودرو بوده است، زیرا در صورت استفاده از دستمال مایکروفایبر و شیشه پاک کن نامناسب احتمال ایجاد خط و خش، باقی ماند لک و پرز وجود دارد. از این رو همواره استفاده از لوازم باکیفیت و مناسب اهمیت داشته است. در این ویدیو ما به شما اسپری شیشه پاک کن جیون Gyeon مدل Q2M Glass را معرفی می‌کنیم.

اسپری شیشه پاک کن جیون Gyeon مدل Q2M Glass فقط با مقدا کمی اسپری کردن روی سطح و به کمک دستمال مایکروفایبر شیشه به آسانی و خیلی سریع سطح شیشه را تمیز و براق می‌کند و هر گونه آلودگی، جرم، اثر انگشت، چربی، گردو غبار، لک و … را از بین برده و هیچگونه لکی بجا نمی‌گذارد. استفاده از این محصول آسان بوده و برای سطوح داخلی از جمله چرم و وینیل نیز ایمن است. شما تنها با مقدار کمی از شیشه پاک کن Gyeon مدل Q2M Glass می توانید شیشه خودروی خود را کاملا تمیز نمایید و از این لحاظ این اسپری کاملا به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود.

شیشه پاک کن جیون علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی قوی‌ای که دارد، دارای قدرت آبگریز کردن سطح شیشه می‌باشد، که بهترین گزینه برای استفاده در فصول پاییز و زمستان است، تا به راحتی با خاصیت دافع آب جیون رانندگی امن با دید کامل و واضح را تجربه نمایید. جهت مشاهده سایر محصولات جیون به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید.

قیمت و خرید شیشه پاک کن جیون

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

GYEONGyeon مدل Q2M Glassآبگریزجیونجیون Gyeonشیشه پاک کنشیشه پاک کن جیون
نظرات (0)
افزودن نظر