تحولی نو در دنیای خودرو با نانو سرامیک مات جیون

معرفی پوشش نانو سرامیک مات جیون مخصوص خودرو با رنگ مات Gyeon مدل Matte

ظاهر نو و تمیز خودرو، جذاب و فریبنده است. اما حفظ این زیبایی با وجود آلاینده‌ها و عوامل محیطی همچون باران و اشعه ماورای بنفش و.. کاری سخت است. در گذشته کاربران خودرو مجبور به مراجعه مکرر به کارواش جهت شستشوی خودرو می‌شدند. شرکتهای فعال در زمینه نگهداری و مراقبت از خودرو در پی یافتن راه حلی برای این مشکل، پوشش نانو سرامیک را وارد بازار کردند. ذرات نانو موجود در سرامیک، در اندازه بسیار کوچک میکرونی هستند و به سطح بدنه خودرو نفوذ کرده و می‌چسبند. در نتیجه سرامیک موجب دفع آب و آلاینده‌ها می‌شود. با استفاده پوشش سرامیک خودرو دیگر خودرو دیر کثیف می‌شود و حتی اکثر پوشش‌های سرامیک دارای قدرت خود تمیز کنندگی نیز می‌باشند. اما این سرامیک‌ها سطح بدنه خودرو را براق و هایگلاس می‌کردند و قابل استفاده بر روی خودروهای رنگ مات نبودند. حتما میدانید که امکان پولیش خودروهای رنگ مات کارخانه‌‌ای وجود ندارد؛ بنابراین محافظت از آن نکته‌ای بسیار مهم است. با ورود پوشش نانو سرامیک مات جیون مخصوص خودرو با رنگ مات Gyeon مدل Matte به بازار تحولی نو در دنیای خودرو اتفاق افتاد.

کمتر برندی پیدا می‌شود که به قدری نکته سنج و باریک بین باشد که برای خودروهای رنگ مات کارخانه‌ای، مواد نانو سرامیک تولید کند. نگران نباشید اگر رنگ مات خودرو شما برای کارخانه نباشد و فقط بدنه خودرو را کاور مات کرده باشید، باید بگوییم که پوشش نانو سرامیک مات جیون مخصوص خودرو با رنگ مات Gyeon مدل Matte قابل استفاده برای کاور‌های مات نیز می‌باشد و لایه محافظتی به کمک تکنولوژی نانو بر روی آن ایجاد می‌کند. این محصول دارای طول عمر حداقل 12 ماهه و دارای خاصیت آبگریزی می‌باشد. جهت مشاهده سایر محصولات جیون به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید.

 

قیمت و خرید نانو سرامیک مات جیون

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#سرامیک_بدنه#سرامیک_بدنه_خودرو#سرامیک_خودرو#سرامیک_ماشین#نانو_سرامیک#نانو_سرامیک_خودروGYEONGyeon مدل Matteجیوننانو سرامیک ماتنانو سرامیک مات جیون
نظرات (0)
افزودن نظر