نگاهی دقیق به پولیش دستی

نگاهی دقیق و بررسی جزئیات پولیش دستی

داشتن ظاهر براق و بدون نقص خودرو برای دیتیلرها و بیشتر صاحبان خودرو بسیار مهم است. از طرفی ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو اتفاقی اجتناب ناپذیر است. کیلر خودرو در معرض آسیب‌های محیطی بسیاری است که برای رفع آن‌ها به پولیشکاری نیاز دارید. پولیشکاری دستی فرایندی است که طی آن بدون استفاده از هیچگونه دستگاه و تجهیزاتی و فقط با حرکت دادن پد پولیش با دست روی بدنه خودرو انجام می‌شود. این فرایند قطعاً سرعت کمتری نسبت به پولیشکاری با ماشین دارد و برای خط و خش‌های سطحی مناسب است.

در چه شرایطی پولیش دستی انجام می‌شود؟

در شرایطی پولیش به صورت دستی انجام می‌شود که دیتیلر بودجه یا مهارت کافی برای کار با دستگاه‌های پولیشر را ندارد. البته در صورتی که آسیب بسیار سطحی باشد؛ چرا که پولیشکاری دستی قدرت کافی برای رفع خراش‌های عمیق را نداشته و باعث ایجاد هولوگرام نیز می‌شود. پس اگر روی سطح بدنه خودرو شما آسیب جدی وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به یک متخصص حرفه‌ای و با تجربه مراجعه نمایید.

 

برای پولیش دستی از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

برای انجام پولیش دستی فقط از پدها و موادی که مخصوص پولیشکاری دستی هستند می‌توان استفاده کرد. روی این پدها باید ماده پولیش دستی را بریزید و عملیات را آغاز کنید. پدها و مواد پولیش دستی را با درجه زبری‌های متفاوت از برندهای متنوعی می‌توانید بخرید اما توجه داشته باشید که پولیشکاری دستی صرفاً برای خراش‌های سطحی کاربرد دارد و عملاً روی خط و خش‌های عمیق بدنه خودرو تاثیر چندانی نخواهد داشت.

قیمت و خرید انواع پد پولیش دستی

روش انجام پولیش دستی چگونه است؟

این عملیات به مهارت خاصی احتیاج ندارد. حرکتی که باید انجام دهید کاملا مشابه اعمال واکس روی بدنه خودرو است. گرچه در پولیشکاری باید سرعت حرکت دست بیشتر باشد. بهتر است برای پولیشکاری پنل به پنل حرکت کنید. هر پنل را می‌توانید حدوداً 40 در 40 سانتی متر در نظر بگیرید. رایج‌ترین نحوه حرکت دادن دست در پولیشکاری دستی، حرکت دورانی است به طوری که دایره‌های کوچک تا حدی همپوشانی داشته باشند. هر چه دایره‌هایی که می‌کشید کوچک‌تر باشند نتیجه نهایی پولیش بهتر و با کیفیت‌تر خواهد بود. بعد از پولیش کردن هر پنل می‌توانید اضافات مایع پولیش را با دستمال مایکروفایبر پاک کنید و نتیجه کار خود را قضاوت کنید. در نظر داشته باشید که پولیشکاری با دست زمان بسیار بیشتری نیاز دارد.

 

معرفی محصولات برتر

حال که با پولیش دستی آشنا شدید، جا دارد که شما را با محصولات برتر در این زمینه نیز آشنا کنیم:

 

انواع پولیش و خش‌ بر حرفه‌ای ترتل واکس Turtle Wax

عوامل طبیعی و غیر طبیعی بسیاری وجود دارند که باعث ایجاد خط و خش، با عمق‌های متفاوتی بر روی بدنه‌ی خودرو می‌شوند. در این شرایط یک دیتیلر ماهر با توجه به عمق خراش‌ها، تصمیم می‌گیرد که از چه نوع پولیشی برای خودرو شما استفاده کند. انواع خش‌بر و پولیش‌های ترتل واکس Turtle Wax همیشه مورد توجه دیتیلینگ کاران حرفه‌ای است؛ زیرا با استفاده از این پولیش و خش‌بر در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود و نواقص از بین رفته و خطر ایجاد هولوگرام نیز کاهش می‌یابد.

قیمت و خرید پولیش و خش بر ترتل واکس

 
کیت پولیش خش‌ بر مخصوص بدنه خودرو پی جی PG PermaGlass Scratch Remover

بدنه خودرو شما در معرض برخورد با شاخ و برگ درختان و اجسام دیگر است؛ به همین دلیل خوب است که یک کیت کامل برای پولیش آسان و سریع در ماشین داشته باشید. مزیت کیت پولیش خش بر مخصوص بدنه خودرو پی جی PG PermaGlass Scratch Remover این است که از آن می‌توان هم با دست و هم با پولیشر استفاده کرد. استفاده از پلیمر درزگیر در ترکیبات این پولیش باعث می‌شود که خط و خش‌های ریز را پر کند و ظاهر خودرو را مانند روز اول کند. پولیش خش بر پی جی می‌تواند آثار هولوگرام ایجاد شده روی بدنه خودرو را نیز به راحتی از بین ببرد.

قیمت و خرید کیت پولیش خش بر پی جی


پولیش زبر بدنه مفرا Mafra Pasta Abrasiva

 

ما باید همیشه به یک محصول با ویژگی‌های برتر اعتماد کنیم؛ محصولی که حداکثر اثربخشی را در کنار کیفیت تضمین کند و استفاده از آن آسان باشد. می‌دانیم که تقسیم‌بندی پولیش‌ها بر اساس قدرت سایندگی آن‌ها انجام می‌شود. پولیش دستی مفرا با قدرت و سایندگی بالا تنها در عرض چند دقیقه، خراش‌ها، نواقص کوچک و اکسیداسیون بدنه خودرو را از بین می‌برد. پولیش زبر بدنه مفرا از بین برنده خط و خش، زنگ زدگی و تیرگی رنگ بدنه خودرو نیز می‌باشد. این محصول مناسب مصارف حرفه‌ای و شخصی بوده و قابل استفاده بر روی قطعات استیل و کرومی هم هست. بعد از استفاده از این پولیش ماشین شما ظاهر نو پیدا می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید Mafra Pasta Abrasiva


کیت سه عددی اپیلکاتور شاین میت مخصوص پولیش دستی و اجرای واکس خودرو Shine Mate Wax Applicator Kit

انتخاب پدهای اجرای پولیش و واکس خودرو، باید هوشمندانه انجام گیرد. چراکه این محصولات مستقیم با بدنه خودرو کار داشته و می‌توانند به راحتی سبب ایجاد آسیب و خط و خش بر روی آن شوند. کیت‌های سه عددی اپیلکاتور شاین میت مخصوص پولیش دستی و اجرای واکس خودرو Shine Mate Wax Applicator Kit شامل سه محصول برای اعمال واکس و پولیش نرم دستی‌اند.

این پک کاملاً مناسب اجرای واکس بر روی بدنه خودرو بدون ایجاد خط و خش است. سری پد پولیش این محصول قابلیت پولیش دستی بدون ایجاد هولوگرام را فراهم نموده است. این محصول مناسب مراکز دیتیلینگ و کارواش‌ها و یا کاربران شخصی خودرو است. در این پک یک دسته نگه‌دارنده و دو پد وجود دارد. پد نارنجی برای پولیش دستی و پد مشکی جهت اجرای واکس قابل استفاده است. اسفنج به کار رفته در کیت نیز مانع از هدر رفت مواد می‌گردد.

قیمت و خرید اپلیکاتورهای شاین میت

 
پد دو طرفه ویت آث مخصوص پولیش دستی و اجرای واکس خودرو With Us Dual Applicator Pad

برند With US یک برند معروف کره‌ای است که در سال‌های اخیر به طور تخصصی در زمینه تولید پدهای پولیش فعالیت داشته. پد دو طرفه مخصوص پولیش دستی و اجرای واکس خودرو With Us Dual Applicator Pad نیز از محصولات این برند است که از سه بخش تشکیل شده. یک اسفنج سخت به عنوان دسته و دو اسفنج نرم؛ یکی برای اعمال واکس و دیگری برای پولیش نرم دستی روی بدنه خودرو. این محصول برای پولیشکاری دستی در مراکز دیتیلینگ و استفاده شخصی افراد مناسب است. کیفیت ساخت و عمر مفید پد دو طرفه ویت آث بالا بوده و برای چندین بار، امکان استفاده دارد.

قیمت و خرید پد مخصوص پولیش دستی With Us

 

محصولات پولیشکاری دستی را از کجا بخرم؟

برای اطمینان از دستیابی به نتیجه مطلوب باید از کیفیت مواد و پدهای پولیش مصرفی خود مطمئن باشید. گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، تمامی محصولات مورد نیاز شما را با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌کند. برای مشاهده قیمت و خرید محصولات به وبسایت گنجی‌پخش مراجعه کنید یا در ساعات اداری با کارشناسان ما در تماس باشید. 44818891-021

قیمت و خرید انواع مواد پولیش دستی

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

 

سوالات متداول پیرامون پولیش دستی :

 

در چه شرایطی پولیش دستی انجام می‌شود؟

در شرایطی که دیتیلر مهارت یا بودجه کافی برای انجام پولیش با دستگاه را نداشته باشد می‌توان از پولیش دستی استفاده کرد.

روش اجرای پولیش دستی روی بدنه خودرو چگونه است؟

مثل اعمال واکس روی بدنه خودرو، به صورت پنل به پنل عمل می‌کنیم. پد پولیش حاوی مواد مخصوص پولیش دستی را به صورت دایروی روی سطح می‌کشیم به طوری که دایره‌ها تا حدی همپوشانی داشته باشند.

برای انجام پولیشکاری دستی به چه محصولاتی نیاز داریم؟

شما در روند انجام این فرایند به پد و مواد مخصوص پولیش دستی و دستمال مایکروفایبر نیاز دارید.

آیا میتوان از مواد و پدهای دستگاه های اوربیتال و روتاری برای پولیش دستی استفاده کرد؟

خیر؛ برای پولیشکاری با دست باید از پد و موادی که مخصوص پولیش دستی طراحی شده اند استفاده کرد.

برای خراش های عمیق روی بدنه خودرو میتوان از پولیشکاری دستی استفاده کرد؟

خیر؛ پولیشکاری دستی روی خراش های عمیق تاثیر چندانی ندارد و صرفا توانایی رفع خط و خش های سطحی را دارد.

#پولیش_بدنه#پولیش_بدنه_خودروcar polishhand polishhand polishingpolishingاحیای رنگ بدنه ماشیناحیای رنگ خودروانواع پد پولیشپد پولیشپد پولیش دستیپولیش با دستپولیش دستیپولیش_دستیپولیشکاریپولیشکاری بدنه ماشینخش برخش بر خودروخش بر ماشینمواد پولیش
نظرات (0)
افزودن نظر