به نظر شما کدام سرامیک بهتر است؟

معرفی بهترین سرامیک‌های خودرو

کدام سرامیک واقعا بهتر است؟ معیار شما برای انتخاب سرامیک چیست؟ ما در این ویدیو بهترین سرامیک‌های بدنه خودرو را مقایسه می‌کنیم تا شما بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشد؛ پس با ما ما همراه باشید.

امروزه یکی از بهترین روش‌های محافظت از بدنه خودرو اجرای پوشش نانوسرامیک است. نانوسرامیک، یک پوشش محافظ اقتصادی است که از رنگ و کیلر خودرو در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت می‌کند. پس از اجرای سرامیک، باران‌های اسیدی، اشعه خورشید و… به بدنه اتومبیل آسیب نمی‌زنند. علاوه بر آن نانوسرامیک بدنه خودرو را براق و آبگریز می‌کند. این خواص بسته به موادی که انتخاب کرده‌اید ماندگاری متفاوتی دارند.

برای انتخاب یک نانوسرامیک خوب شما باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. برند سرامیک، دوام و ماندگاری، میزان براقیت، سختی و… فاکتورهای تعیین کننده در کیفیت سرامیک‌اند. علاوه بر آن شما باید وضعیت خودرو را نیز مدنظر قرار دهید. کیفیت و ضخامت کیلر نقش مهمی در انتخاب سرامیک دارد.

 

از کجا بخرم؟

برای خرید انواع نانوسرامیک بدنه خودرو می‌توانید به فروشگاه گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در وبسایت ما تنوع بی‌نظیری از محصولات مختلف وجود دارد که با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما هستند.

مشاهده قیمت و خرید انواع سرامیک بدنه خودرو

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#سرامیک_بدنه#سرامیک_خودرو#سرامیک_ماشین#نانو_سرامیک
نظرات (0)
افزودن نظر