با سرویس حرفه‌ای دستگاه پولیش عمر آن را طولانی کنید

آموزش روش مراقبت و سرویس دستگاه پولیش

دستگاه پولیش یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که هر دیتیلر از آن استفاده می‌کند. شما با نگهداری و سرویس حرفه‌ای دستگاه پولیش می‌توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و تا سال‌ها از آن استفاده کنید. ما در این ویدیو روش سرویس دستگاه پولیش را به شما آموزش می‌دهیم.

پولیشکاری یکی از فرایندهای اصلی در دیتیلینگ است با پولیشکاری شما می‌توانید آسیب‌های سطحی را از بین ببرید و رنگ بدنه خودرو را احیا کنید تا مثل روز اول براق و درخشان باشد. تمام دستگاه‌های پولیش باید سرویس حرفه‌ای داشته باشند. هر 6 ماه یکبار باید گریس دستگاه را عوض کنید و هر سال زغال دستگاه باید تعویض شود. برای این کار ابتدا باید صفحه پلیت دستگاه را باز کنید. این کار برای دستگاه‌های اوربیتال و روتاری متفاوت انجام می‌شود. سپس باید گریس‌های قدیمی کثیف را پاک کنید و سپس با گریس نسوز محفظه مخصوص را گریس کاری کنید. در ادامه باید زغال دستگاه را چک کنید و در صورت نیاز آن را نیز تعویض کنید.

سرویس حرفه‌ای دستگاه پولیش نه تنها سلامت دستگاه را حفظ می‌کند بلکه در عملکرد پولیشکاری شما نیز تاثیر دارد و چالش‌های پولیشکاری را کمتر خواهد کرد.

از کجا بخرم؟

برای خرید انواع دستگاه پولیش می‌توانید به فروشگاه گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در وبسایت ما تنوع بی‌نظیری از محصولات مختلف وجود دارد که با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما هستند.

مشاهده قیمت و خرید انواع دستگاه پولیش

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#پولیش_خودرو#دستگاه_پولیش#دستگاه_پولیشرآماده سازی قبل پولیشکاری خودرودستگاه پولیش
نظرات (0)
افزودن نظر