دیتیلینگ داخل کابین با محصولات Koch Chemie

معرفی محصولات مراقبت داخل کابین کوکمی

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که در دیتیلینگ خودرو انجام می‌شود، دیتیلینگ داخل کابین است. برای این کار شما باید ابتدا صفرشویی و سپس از سطوح مختلف محافظت کنید. کمپانی کوکمی برای تمام این فرایندها محصولات اختصاصی تولید و ارائه می‌کند.

مرحله اول صفرشویی خودرو، جرمگیری است. برای جرمگیری قسمت‌های مختلف خودرو شما می‌توانید از Gs و Po کوکمی استفاده کنید. Gs جرمگیر مخصوص سطوح چرم و پلاستیک است. برای تمیز کردن موکت، سقف و صندلی که بافت پارچه‌ای دارند نیز باید از Po استفاده کنید. عملکرد این دو جرمگیر در دیتیلینگ داخل کابین بسیار موثر و چشمگیر است.

در مرحله بعد شما باید از سطوح به طور خوبی محافظت کنید. Ls لوسیون چرم برند کوکمی است. این محصول اجرای ساده‌ای دارد. کافی است مواد را با اسفنج روی سطح اعمال کرده و بعد از یک ساعت دستمال کشی کنید. برای نگهداری از قسمت‌های پلاستیکی نیز می‌توانید از Ts و Csp کمک بگیرید. هر دو محصول سطح را عاری از آلودگی و از آن مراقبت می‌کند. این دو محصول علاوه بر دیتیلینگ داخل کابین با ایجاد خاصیت آنتی استاتیک از کثیف شدن سریع سطح جلوگیری می‌نماید

مشاهده قیمت و خرید محصولات Koch Chemie

از کجا بخرم؟

شما برای خرید محصولات دیتیلینگ داخل کابین کوکمی و سایر محصولات این برند می‌توانید به فروشگاه گنجی‌پخش مراجعه کنید. در وبسایت ما تنوع بی نظیری از محصولات کمپانی آلمانی کوکمی موجود است که می‌توانید با بهترین قیمت آنها را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره نیز در ساعات اداری با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#صفرشویی_خودرو#صفرشویی_ماشینkoch chemie poLS Koch CHemieLS کوکمیتجهیزات صفرشویی خودروصفرشوییصفرشویی داخل خودروصفرشویی داشبوردصفرشویی سقف خودروصفرشویی صندلیصفرشویی کف خودروصفرشویی ماشینلوازم صفرشویی خودرومایع صفرشویی GS Koch Chemieمحافظ پلاستیک Koch Chemie TS Top Star
نظرات (0)
افزودن نظر