آشنایی با ProductSystem برند koch Chemie

آشنایی با جدول تناوبی ProductSystem برند کخ کیمی - koch Chemie

طراحی و دیزان خاص محصولات تولیدی، یکی از روش‌های جذب مشتری است. همواره تولیدکنندگان به دنبال طراحی ویژه‌ای هستند تا بتوانند به کمک آن کسب و کار خود را گسترش دهند. در این مقاله ما شما را با سیستم طراحی محصولات برند کخ کیمی – Koch Chemie به نام ProductSystem آشنا می‌نماییم.

قیمت و خرید محصولات کوکمی – Koch Chemie

 

طراحی محصول

طراحی محصول پروسه بررسی، ارائه راه حل، تولید محصول جهت پاسخگویی به نیاز مشتری می‌باشد. در واقع، طراحی محصول به معنای مشخصات یک کالا، شامل فرم و شکل و قابلیت‌های آن می‌باشد. این طراحی، از مرحله ایده پردازی تا رسیدن به مرحله نهایی تجاری سازی است. در حالت کلی، طراحان محصول، ایده‌های مختلف را ارزیابی می‌کنند. برند کوکمی یکی از تولیدکنندگانی است که طراحی منحصر به فرد خود را دارد و نام این سیستم طراحی ProductSystem می‌باشد.

 

ProductSystem

محصولات شیمیایی برند کوکمی – Koch Chemie به صورت دسته بندی منظم و مانند جدول تناوبی طراحی شده‌اند که نام آن ProductSystem می‌باشد. این جدول تناوبی نشانگر این است که محصولات تولیدی بر گرفته شده از هسته اصلی شرکت و بر پایه دانش شیمی است، می‌باشد. این جدول با نگاه ساده اطلاعات محصولات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ستون‌ها دارای رنگبندی مختلف که نشانگر دسته بندی کالا است، می‌باشد.

 

دسته بندی جدول تناوبی ProductSystem

جدول ProductSystem شامل 10 رنگ اصلی است که هر کدام دسته بندی‌ ویژه‌ای از محصولات را نشان می‌دهند. سبز = تمیز کننده قلیایی، زرد = شامپو ، مشکی = محصولات بدنه خودرو و … . البته بعضی از این دسته بندی‌ها دارای زیر مجموعه نیز می‌باشند که آن نیز رنگ مختص خود را دارد. کاربر با یک نگاه ساده بر روی لیبل کالا متوجه کاربرد محصول خواهد شد. این مسئله بیشتر برای دیتلرها که در زمان انجام کار مهملت خواندن جلد روی کالا را ندارند، بسیار حائز اهمیت است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا این رنگ بندی برای تشخیص کالاها کافی است؟! باید بگوییم که در بعضی از کالاها همچون پولیش این رنگ اطلاعات کلی می‌دهد. برای همین منظور Koch Chemie سیستم کد دهی ویژه نیز طراحی نموده است که مکمل رنگ بندی آن است.

 

سیستم کد دهی در برند کوکمی

تمامی کدها مخفف نام کالا می‌باشد. برای مثال GS مخفف Green Star می‌باشد. در کنار این حروف بعضا اعدادی نیز ذکر می‌شود که اطلاعات بیشتری در مورد آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال محصول Green Star از رنگ سبز آن مشخص است که شوینده قلیایی است، PH 12.5 نیز در کنار کد آن ذکر شده است تا در هنگام استفاده قابل مقایسه با سایر شوینده‌های قلیایی باشد. در ادامه مثالی از سیستم کد دهی پولیش‌ را برای شما بازگو می‌کنیم.

 

نحوه تشخیص نوع پولیش با کد و رنگ روی لیبل کالا

پولیش‌ها تنوع زیادی با توجه به مرحله مورد استفاده دارند. اما علاوه بر اینها ممکن است پولیش‌های استفاده شونده در یک مرحله دارای میزان شاین و لایه برداری متفاوت باشند. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید سه پولیش نرم و زبر و تک مرحله‌ای قرار داده شده است. رنگ مشکی نشانگر دسته بندی بدنه خودرو می‌باشد. و رنگ دوم نشانگر زیر مجموعه کالا می‌باشد. برای مثال در پولیش نرم M3 کخ کیمی، رنگ بنفش نشانگر نرم بودن آن است. عدد 3.2 در این محصول نشانگر میزان قدرت لایه برداری و عدد 9.0 نشانگر میزان براقیت شاین حاصل از آن است. میزان لایه برداری در مخفف نام کالا نیز قابل مشاهده است. عدد کوچک در کنار کد به معنای ورژن محصول است. همان گونه که می‌بینید دیتیلر در یک نگاه ساده می‌تواند محصول مورد استفاده را به آسانی تشخیص دهد. حال می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که محصول H9 پولیش زبر بدنه خودرو با قدرت لایه برداری 9 و میزان براقیت 5 است و محصول P6 پولیش تک مرحله‌ای بدنه خودرو با قدرت لایه برداری 6 و شاین 8 می‌باشد.

 

معرفی 6 محصول اصلی Koch Chemie ProductSystem

Koch Chemie ProductSystem دارای 6 محصول اصلی و پر فروش است که در زیر آنها را معرفی و بررسی می‌نماییم.

  • پولیش زبرH9.01 کخ کیمی Koch Chemie مخصوص بدنه خودرو 

پولیش زبر H9.01 کخ کیمی با وجود ذرات ساینده بسیار همگن، دارای خاصیت لایه برداری به همراه درخشندگی فوق العاده می باشد. این محصول مناسب برای هر نوع رنگ بدنه‌ای بدون چسبندگی گرد و غبار است و سطح بدنه را  با ماندگاری بالا جلا می دهد. قدرت لایه برداری این محصول 9 از 10 و میزان شاین آن 5 از 10 می‌باشد. این محصول خراش‌های روی سطح بدنه خودرو را  به اندازه سمباده 1200 را از بین می‌برد.

قیمت و خرید پولیش زبر H9.01 کخ کیمی

 

  • پولیش نرم و آنتی هولوگرام M3.02 کخ کیمی Koch Chemie

 از پولیش M3.02 کخ کیمی می توان برای حذف خط و خش های ریز و هولوگرام ها از روی رنگ بدنه خودرو و موتور سیکلت و وسایل نقلیه استفاده نمود. استفاده از این محصول باعث درخشندگی عمیقی روی بدنه می شود و سطحی بسیار شفاف و صیقلی به شما می دهد. همچنین این محصول فاقد سیلیکون می باشد و بسیار مقرون به صرفه است. میزان لایه برداری این محصول 3 از 10 و میزان شاین آن 8 از 10 می‌باشد.

قیمت و خرید پولیش نرم M3.02 کوکمی

 

  • پولیش زبر تک مرحله ای P6.01 کوکمی Koch Chemie

پولیش زبر تک مرحله ای کوکمی-کخ کیمی پولیش مخصوص بدنه خودرو Koch Chemie مدل One Cut & Finish P6.01 به تنهایی هم خط و خش‌های عمیق روی بدنه خودرو را از بین می‌برد و هم براق می‌کند. این محصول جزء پولیش‌های تک مرحله‌ای می‌باشد که قدرت لایه برداری و براق کنندگی زیاد می‌باشد. قدرت لایه برداری این محصول 6 از 10 و قدرت براق کنندگی و شاین آن 8 از 10 می‌باشد.

قیمت و خرید پولیش تک مرحله ای F6.01 کوکمی

  • پوشش محافظ سطوح چرمی LS کخ کیمی Koch Chemie

پوشش محافظ سطوح چرمی کخ کیمی Koch Chemie مخصوص سطوح چرمی خودرو مدل LS، محصول مراقبت از چرم با ایجاد درخشندگی طبیعی می باشد. این محصول دارای استفاده آسان و رایحه خوشایند می‌باشد. پوشش محافظ کخ کیمی ظاهر طبیعی به چرم می‌دهد و احساس راحتی و نرمی بدون ایجاد لغزش آزاردهنده را منتقل می کند. استفاده از مواد مرغوب در این محصول موجب نرمی و ماندگاری چرم در برابر گرد و غبار و جلوگیری از آسیب به آن می‌شود.

قیمت و خرید محافظ چرم LS کخ شیمی

 

  • شامپو پر کف GSF کخ کیمی-Koch Chemie مخصوص شستشوی بدنه خودرو با رایحه گیلاس

شامپو پر کف کخ کیمی-Koch Chemie مخصوص شستشوی بدنه خودرو با رایحه گیلاس مدل GSF، یک فوم تمیز کننده با PH خنثی است که دارای رایحه منحصر بفرد گیلاس است. از این شامپوی پر کف می توان برای مواقعی که از شست و شوی دستی با اسپری یا تفنگ پاشش مایع استفاده می شود بهره برد. با توجه به این که این محصول دارای PH خنثی است، آسیبی به سطوح دارای واکس یا سرامیک نمی‌زند.

شامپو پر کف GSF کخ کیمی-Koch Chemie مخصوص خودرو

 

  • مایع صفرشویی و جرم گیر GS کخ کیمی-Koch Chemie مخصوص داخل و خارج خودرو

مایع صفرشویی و جرم گیر کخ کیمی-Koch Chemie مخصوص خودرو مدل GS یک مایع تمیز کننده دارای خاصیت قلیایی و فاقد فسفات و حلال است. با توجه به این که این محصول می‌تواند حجم قابل توجهی از آلودگی و چربی را تمیز نماید، می‌توان از آن برای تمیز نمودن نواحی کف کارگاه، داخل و خارج اتومبیل و کامیون و برای شستشوی موتور استفاده کرد. کخ شیمی مانع زنگ زدگی شده و کاملا سازگار با مواد حساس همانند آلومینیم است. قدرت تمیز کنندگی این محصول به قدری زیاد است که جرم‌های سخت همچون اثرات حشرات را نیز به راحتی پاک می‌نماید.

مایع صفرشویی GS کخ کیمی-Koch Chemie

 

نتیجه گیری

با توجه به اینکه محصولات کوکمی – Koch Chemie به دلیل کیفیت بالا از محصولات بسیار پر فروش و پرطرفدار است، گنجی پخش سعی نموده است تا در چندین مقاله و پست، مشتریان و دیتیلرهای گرامی را در استفاده آسان از این محصولات راهنمایی کند. اگر شما نیز از مصرف کنندگان این برند هستید، حتما با داشتن دانش سیستم طراحی محصولات این برند، سرعت انجام کار خود را بالا می‌برید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

 

سوالات متداول پیرامون ProductSystem برند کخ شیمی Koch Chemie:

علت نیاز به طراحی محصول چیست؟

طراحی محصول پروسه بررسی، ارائه راه حل، تولید محصول جهت پاسخگویی به نیاز مشتری می‌باشد.

جدول SystemProducts چیست؟

این جدول بر گرفته شده از جندول تناوبی مندلیف بوده و امکان یافتن محصول مورد نظر در یک نگاه را از روی جدول میسر می‌نماید.

رنگبندی در کوکمی به چه معناست؟

به طور کلی محصولات با توجه به کاربرد به 10 گروه رنگی تقسیم شده می‌شوند.. بعضی گروه‌ها زیر مجموعه رنگی مثل انواع پولیش زبر، متوسط و … نیز دارند.

سیستم کد دهی در کخ شیمی به چه معناست؟

تمامی کدها مخفف نام کالا می‌باشد. در کنار این کد بعضاً اعدادی نیز قرار داده می‌شود که نشانگر مشخصات بیشتر کالاست.

نحوه تشخیص نوع پولیش مورد نظر چگونه است؟

به کمک رنگ دسته بندی و زیر مجموعه به همراه کد کالا، به آسانی پولیش مورد نظر را می‌توان یافت.

Koch ChemieKoch Chemie productsystemproductSystemپولیش koch chemieپولیش کخ کیمیپولیش کوکمیکچ شیمیکخ شیمیکخ کیمیکو کمیکوکمی
نظرات (0)
افزودن نظر