دستمال مایکروفایبر کوکمی؛ مخصوص دیتیلرهای حرفه‌ای

معرفی دستمال مایکروفایبر کوکمی

آیا تا به حال از دستمال مایکروفایبر کوکمی، استفاده کرده‌اید؟ این دستمال یکی از بهترین محصولات در بین دستمال و حوله‌هایی است که در دنیای دیتیلینگ استفاده می‌شود. ما در این ویدیو به معرفی و بررسی ویژگی‌های این دستمال پرداختیم.

در دنیای مراقبت و نگهداری از خودرو از انواع دستمال مایکروفایبر استفاده می‌کنیم. این دستمال‌ها متناسب با کارکردی که دارند، ویژگی متفاوتی دارند. بعضی دستمال‌های مایکروفایبر مخصوص خشک کردن بدنه، صفرشویی داخل کابین و… است و بعضی دستمال‌ها برای اجرای سرامیک طراحی می‌شوند. دستمال مایکروفایبر کوکمی، یکی از این محصولات است. این دستمال دوام و کیفیت تولید بسیار بالایی دارد.

در روند اجرای سرامیک شما به دو دستمال نیاز دارید. یک دستمال باید الیاف بلندتری داشته باشد که برای دستمال‌کشی مرحله اول از آن استفاده می‌کنیم و دستمال دیگر با الیاف کوتاه‌تر اضافات مواد سرامیک را از روی بدنه برمی‌دارد. دستمال مایکروفایبر کوکمی طوری طراجی شده که هر دو خاصیت را داشته باشد. الیاف یک سمت دستمال کوتاه و سمت دیگر بلندتر است. کار با این دستمال ساده است و در حین کار دیتیلر را دچار چالش نمی‌کند.

نکته دیگر میزان برداشت دستمال اجرای سرامیک است. برخلاف دستمال مخصوص اجرای پولیش و تمیزکاری بدنه، جذب دستمال اجرای سرامیک باید متوسط باشد تا هم بتواند عمل پاک کنندگی را به خوبی انجام دهد و هم سرامیک روی سطح را از بین نبرد.

از کجا بخرم؟

برای خرید دستمال مایکروفایبر کوکمی می‌توانید به فروشگاه گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در وبسایت ما تنوع بی‌نظیری از محصولات مختلف وجود دارد که با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما هستند.

مشاهده قیمت و خرید دستمال مایکروفایبر کوکمی

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

دستمالدستمال ماشیندستمال مایکروفایبردستمال مایکروفایبر چند منظورهدستمال مایکروفایبر سرامیکدستمال میکروفایبردستمال میکروفایبر سرامیکدستمال نانو
نظرات (0)
افزودن نظر