مثل یک دیتیلر حرفه‌ای از سطوح پلاستیکی محافظت کن!

معرفی محلول محافظ پلاستیک کوکمی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خودرو در دیتیلینگ، سطوح پلاستیکی داخل ماشین است. برای محافظت از این سطوح، محصولات متنوعی در بازار وجود دارد.

یکی از بهترین محصولات محافظ پلاستیک، محلول Csp و Ts کوکمی است. کمپانی Koch Chemie یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات مربوط به دیتیلینگ خودرو در جهان است. این کمپانی طیف وسیعی از محصولات مربوط به دیتیلینگ و مراقبت حرفه‌ای از سطوح داخلی و خارجی خودرو را دارد و برای هر مشکلی، راه حلی کارآمد و موثر ارائه می‌دهد. نکته مهمی که وجود دارد این است که تمامی محصولات این برند آلمانی، کیفیت بسیار بالایی دارد و در تمام جهان شناخته شده می‌باشد.

محلول محافظ پلاستیک Csp کخ‌شیمی، برای مراقبت دقیق از سطوحی پلاستیکی داخلی خودرو مثل داشبورد، رو دری‌ها، پنل‌ها و… ساخته شده است. خاصیت آنتی UV این محصول باعث می‌شود سطح داشبورد در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید محافظ شود و در نتیجه رنگ‌پریدگی و کدر شدن در آن اتفاق نیوفتد. از سمت دیگر Csp سطح را آنتی استاتیک نیز می‌کند؛ بنابراین گرد و غبار، پرز و آلودگی روی سطح نمی‌نشیند و فضای داخلی خودرو دیرتر کثیف می‌شود. این دو ویژگی مهم سبب شده است که Csp محصولی محبوب بین دیتیلرهای حرفه‌ای باشد.

تفاوت اصلی Csp و Ts در این است که Csp سطح را براق می‌کند و Ts حالت نیمه‌مات یا فابریک به سطوح پلاستیکی می‌بخشد اما در عملکرد، محافظت و روش اجرا هردو مشابه هم هستند.

مشاهده قیمت و خرید Csp کوکمی

 

چطور باید از محلول محافظ سطوح پلاستیک کوکمی استفاده کنم؟

اعمال این محلول بسیار ساده است و نیاز به تجهیزات و مهارت بالایی ندارد. شما با داشتن یک ابر اجرای واکس و یک دستمال مایکروفایبر استاندارد می‌توانید خودتان Csp را روی سطح اجرا کرده و از دیدن نتیجه بی‌نظیر آن لذت ببرید. برای اجرای Csp باید ابتدا، بطری را به خوبی تکان دهید. سپس مقداری از آن را روی ابر اجرای واکس بریزید یا اسپری کنید. مواد را به کمک ابر روی سطح به خوبی ماساژ دهید. حدود 5 دقیقه صبر کنید و سپس با دستمال مایکروفایبر اضافات مواد را پاک کنید.

در کنار محلول Csp محافظ سطوح پلاستیک، تنوع قابل توجهی از محصولات کخ‌شیمی در فروشگاه گنجی‌پخش موجود است. شما برای خرید می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری به فروشگاه گنجی پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.

مشاهده قیمت و خرید محصولات Koch Chemie

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#چرم_ماشین#صندلی_چرم#لوسیون_چرمLS کوکمیاسپری محافظ چرمتمیز کردن چرمچرمچرم خودروچرم ماشینسطوح چرمیصفرشوییصفرشویی خودروصندلی چرمکرم چرمکوکمیلوسیون چرملوسیون چرم خودرومحافظ چرممحافظ چرم کوکمیمراقبت چرممراقبت سطوح چرمی
نظرات (0)
افزودن نظر