کوکمی برای صاحبان خودرو محصولات اختصاصی دارد

معرفی محصولات بلولاین کوکمی

کوکمی یک برند آلمانی است که تخصص آن تولید محصولات دیتیلیگ خودرو است. از طرف دیگر محصولاتی برای صاحبین خودرو که به دنبال مراقبت و نو کردن خودروی شخصی خود هستند نیز تولید کرده است. که استفاده از این محصولات بسیار راحت است و نیازی به ترکیب کردن آن‌ها نیست. این سری محصولات کوکمی بلو‌لاین نام گذاری شده‌اند و برای هرقسمت خودرو یک محصول تخصصی و عالی دارد.
این سری محصولات بلولاین دارای محصولاتی مانند رینگ شور،پولیش فوری بدنه خودرو،از بین برنده شته درختان و حشرات و همچنین شامپوهای بینظیری برای براقیت بخشیدن به بدنه خودرو است. از سوی دیگر داخل خودرو نیز حس تمیزی و امنیت به سرنشینان می‌دهد. داشبورد خودرو یکی از اصلی‌ترین سطوح در فضای داخلی خودرو است که تاثیر به سزایی در ظاهر و جلوه ماشین دارد؛ به همین دلیل باید از آن به خوبی مراقبت کنیم. داشبورد همواره در معرض تابش نور خورشید، غبارات سطحی، اکسیداسیون، چربی و سایر آلودگی‌های محیطی است. اگر از این سطح به خوبی مراقبت نشود، خیلی زود کدر می‌شود. شیشه‌های خودرو در معرض آسیب آلودگی‌های محیطی بسیاری قرار دارند. گاهی این آلودگی‌ها ماهیت چسبنده داشته و به راحتی با آب از روی سطح پاک نمی‌شوند. از طرف دیگر شیشه پاک کن های بلولاین باعث براقیت می‌شود که دید بهتری هنگام رانندگی به شما می‌دهد.

از کجا بخرم؟

برای مشاهده قیمت و خرید محصولات بلولاین کوکمی می‌توانید به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در وبسایت ما تنوع بالایی از محصولات وجود دارد که همگی با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به مشاوره نیز می‌توانید در ساعات کاری با ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند تا خرید مطمئن و آسان را تجربه کنید.

مشاهده قیمت و خرید محصولات کوکمی

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

--#دیتیلینگ_تخصصی#دیتیلینگ_خودروآموزش حرفه‌ای دیتیلینگ خودروآموزش حرفه‌ای دیتیلینگ خودرو گنجی پخشآموزش دیتیلینگآموزش دیتیلینگ خودرواتو دیتیلینگخدمات دیتیلینگخدمات دیتیلینگ خودرودیتیلینگدیتیلینگ خودروکارگاه دیتیلینگ
نظرات (0)
افزودن نظر