رسوب زدای Rrr کوکمی؛ زیر ذره بین گنجی‌پخش

معرفی اسپری رسوب زدا و پاک کننده گرد لنت کوکمی

در شرایط بسیاری ممکن است مقدار قابل توجهی از رسوب‌های مختلف روی بدنه خودرو به وجود بیاید. رسوب زدایی، چالش بزرگی برای صاحبان خودرو است. شما به عنوان دیتیلر باید بدانید چطور می‌توانید به سادگی این مشکل را حل کنید.

روی بدنه خودروهای صفر کیلومتر که مدت طولانی در گمرک بوده‌اند و یا خودروهایی که چندین سال تحت تاثیر شرایط محیطی مثل برف، باران، آفتاب و… قرار داشته‌اند، عموماً رسوب زیادی وجود دارد. دیتیلرها برای احیای رنگ بدنه خودرو، باید ابتدا این رسوب‌ها را از بین ببرند. بسیاری از افراد برای حل این مشکل از سنباده زنی و یا خمیر کلی استفاده می‌کنند. جرم گیری بدنه خودرو با خمیر کلی برای رسوب‌های سطحی و تازه می‌تواند کارایی داشته باشد ولی در مورد رسوب‌های قدیمی و متراکم چندان موثر نخواهد بود. سنباده زنی نیز ممکن است بتواند رسوب‌ را از روی بدنه خودرو از بین ببرد اما نیاز به صرف زمان طولانی دارد. نکته دیگر این است که سنباده زنی ممکن است به لایه کیلر رنگ بدنه خودرو آسیب جدی وارد کند.


بهترین محصول رسوب زدای رنگ بدنه خودرو چیست؟

یکی از محصولاتی که برای رسوب زدایی بدنه خودرو می‌توانید استفاده کنید، اسپری Rrr برند کوکمی است. این اسپری رسوب زدای قوی و از بین برنده تمام آلودگی‌ها از جمله گرد لنت و براده آهن است.
همان طور که می‌دانید کمپانی کوکمی آلمان برای هر مشکلی راه حلی اختصاصی ارائه می‌دهد. محصولات این برند در سراسر جهان شناخته شده و در بین دیتیلرها بسیار محبوب است. Rrr کوکمی، اسپری رسوب زدای این برند است که می‌تواند تمام رسوب‌ها را در چند دقیقه در خود حل کند. به دلیل غیر اسیدی بودن، این اسپری آسیبی به رنگ بدنه خودرو وارد نمی‌کند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید اسپری Rrr کوکمی

از کجا بخرم؟

اسپری Rrr رسوب زدا و پاک کننده گرد لنت و براده آهن Koch Chemie را می‌توانید از فروشگاه گنجی‌پخش تهیه کنید. گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، تنوع بی‌نظیری از محصولات برند کخ شیمی را موجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه حضوری و یا ثبت سفارش از وبسایت، محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات ادارای پاسخگوی شما خواهند بود.

مشاهده قیمت و خرید محصولات کوکمی

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#صفرشویی_خودرو#صفرشویی_ماشیناسپری رسوب زدای کوکمیبدنه خودروبدنه ماشینپولیشخمیر کلیرسوب زدارسوب زداییرسوب_زداییسنباده زنسنباده زنیصفرشوییصفرشویی خودروکخ شیمیکخ کیمیکلی بارکوکمیمراقبت بدنهمراقبت بدنه خودرومراقبت خودرو
نظرات (0)
افزودن نظر