نکات پولیش کاری اصولی به سبک گنجی‌پخش

روش بهینه پولیشکاری خودرو

از پولیش کاری اصولی خودرو چه می‌دانید؟ در این ویدیو ما قصد داریم بهینه‌ترین روش پولیش خودرو را به شما آموزش دهیم با استفاده از این روش شما دیتیلینگی بی‌نقص با صرف کمترین زمان و هزینه را انجام می‌دهید.

همانطور که می‌دانید پولیش کاری اصولی خودرو سه مرحله دارد. در مرحله اول لایه برداری عمقی با دستگاه پولیش روتاری انجام می‌دهید. برای این کار از مواد پولیش زبر و پد پوست بره یا پد اسفنجی زبر استفاده می‌کنید. در مرحله دوم با مواد پولیش متوسط، خط و خش به جا مانده از مرحله اول و هولوگرام‌ها را از بین می‌برید. در نهایت برای مرحله سوم از دستگاه اوربیتال و مواد پولیش نرم کمک می‌گیرید تا بدنه خودرو به نهایت براقیت و درخشش برسد.

برای پولیش کاری اصولی که به صرفه هم باشد شما باید قبل از هر چیز بدنه خودرو را با خمیر کلی، جرمگیری کنید. این مرحله بسیار مهم است. وجود آلودگی و جرم روی رنگ بدنه باعث افزایش مصرف مواد پولیش شده و کار شما را سخت می‌کند. در ادامه، مرحله اول را مثل همیشه پیش ببرید. نکته اینجاست که شما می‌توانید مراحل بعد را به نوعی با هم ترکیب کنید. پس از لایه برداری سطح با پولیش زبر و دستگاه روتاری، از دستگاه اوربیتال استفاده کنید. در این مرحله پد پولیش خود را اسنفجی متوسط انتخاب نموده و مواد پولیش تک مرحله‌ا‌ی یا پولیش متوسط بردارید. به این ترتیب با صرف زمان و مواد کمتر می‌توانید پولیش ایده‌آلی داشته باشید. مواد پولیش تک مرحله‌ای براقیت کافی دارد و کار پولیش نرم را برای شما انجام می‌دهد.

مشاهده قیمت و خرید محصولات دیتیلینگ تخصصی خودرو

از کجا بخرم؟

برای خرید انواع دستگاه، پد و مواد پولیش به فروشگاه گنجی‌پخش مراجعه کنید. گنجی‌پخش اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران است. در وبسایت ما تنوع قابل توجهی از ابزارها، مواد و تجهیزات مورد نیاز شما برای دیتیلینگ خودرو موجود است. برای دریافت مشاوره می‌توانید در ساعات اداری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#پولیش_بدنه#پولیش_بدنه_خودرو#پولیش_بدنه_ماشین#پولیش_تخصصی#پولیش_حرفه_ای#پولیش_خودرو#پولیش_سرامیک#پولیش_نانو#پولیش_نرم#دستگاه_پولیش#دستگاه_پولیشرآماده سازی قبل پولیشکاری خودروآموزش پولیش
نظرات (0)
افزودن نظر