بازیابی ظاهر فابریک سطوح پلاستیکی خودرو

معرفی انواع محصولات بازساز پلاستیک

بازیابی سطوح پلاستیکی خودرو به طوری که ظاهر نو و فابریک داشته باشند یکی از چالش‌های دیتیلرهاست.

در شرایط بسیاری ممکن است که سطوح پلاستیکی خودرو شما ظاهر نو خود را از دست بدهند. تابش نور خورشید و سایر عوامل محیطی قطعات پلاستیکی را کدر کرده و روی آن خط و خش ایجاد می‌کند. از سمت دیگر گاهی در حین پولیشکاری خودرو این سطوح دچار آسیب شده و سفید می‌شوند. کدر یا سفید شدن، قطعات پلاستیکی در کاهش جلوه ظاهری خودرو شما بسیار تاثیر گذار است.

اگر قسمت‌های پلاستیکی خودرو شما دچار ماتی و رنگ پریدگی شده است، برای حل چنین مشکلی شما می‌توانید از محصولاتی برای بازیابی سطوح پلاستیکی خودرو استفاده نمایید. انواع بازساز رنگ در بازار موجود است که براقیت و ظاهر فابریک قطعات پلاستیکی را بازگردانده و از آنها محافظت می‌کند.

اگر هم در حین پولیشکاری سطوح پلاستیکی را به خوبی با چسب نپوشانده باشید، در اثر برخورد مواد و پد پولیش با این سطوح، سفیدی روی آنها ایجاد می‌شود. در این مواقع می‌توانید از اسپری رنگ Pls کوکمی استفاده کنید. استفاده از این محصول Koch Chemie بسیار ساده بوده و نیاز به پرایمر ندارد. کیفیت ماندگاری رنگ آن نیز بسیار بالاست و پس از گذشت زمان پوسته نمی‌شود.

از کجا بخرم؟

در فروشگاه گنجی‌پخش تمامی محصولات مورد نیاز برای بازیابی سطوح پلاستیکی خودرو موجود و قابل سفارش است. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتلینگ خودرو در ایران مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

مشاهده قیمت و خرید انواع محافظ پلاستیک

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

بازساز پلاستیکبازساز رنگبازیابی رنگتمیز کننده و محافظ پلاستیک خودرورنگ پلاستیکسطوج پلاستیکیسطوح پلاستیکی خودروکوکمیمحافظ پلاستیکمحافظ پلاستیک Koch chemieمحافظ پلاستیک حرفه ایمحافظ پلاستیک خودرومحافظ پلاستیک کخ کیمیمحافظ پلاستیک کوکمیمحافظ پلاستیک مشکیمحافظ سطوح پلاستیکی خودرو
نظرات (0)
افزودن نظر