ماشین خود را نو کنید؛ راهنمای جامع پولیشکاری قسمت‌های مختلف خودرو

راهنمای جامع پولیشکاری قسمت‌های مختلف خودرو

پولیشکاری خودرو، مهم‌ترین بخش دیتیلینگ شماست. شما برای اینکه خروجی خوبی داشته باشید، باید نکات مهم پولیشکاری را بدانید و آن را رعایت کنید. ما در این ویدیو به بررسی این نکات پرداختیم و چالش‌های پولیشکاری را برای شما توضیح می‌دهیم.

حتما می‌دانید که پولیشکاری اصولی شامل سه مرحله است. در این مراحل از مواد و دستگاه‌های باکیفیت استفاده کنید تا نتیجه بهتری به دست بیاورید و به کیلر خودرو آسیبی نزنید. فراموش نکنید که قسمت‌هایی همچون بین درها، ستون خودرو و رکاب را نیز باید با دستگاه پولیش آیبرید احیا کنید. براقیت و زیبایی این بخش‌ها فاینال کار شما را زیبا و بی‌نقص می‌کند.

علاوه بر آن احیای شیشه خودرو را فراموش نکنید. اگر رد برف پاک‌کن یا اثر سنباده از قبل روی شیشه مانده باید آن را از بین ببرید و در نهایت با پولیش نرم درخشش و براقیت شیشه را بازیابی نمایید.

از کجا بخرم؟

محصولات پولیشکاری خودرو را می‌توانید از وبسایت گنجی‌پخش تهیه نمایید. در فروشگاه ما تنوع قابل توجهی از محصولات دیتیلینگ خودرو وجود دارد که همگی با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های شما خواهند بود.

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#پولیش_بدنه#پولیش_بدنه_خودرو#پولیش_تخصصی#پولیش_حرفه_ای#پولیش_خودرو#پولیش_نرم#دستگاه_پولیش#دستگاه_پولیشر
نظرات (0)
افزودن نظر