دستگاه سنباده‌زن؛ از انواع تا تفاوت‌ها

بررسی و معرفی انواع دستگاه سنباده‌زن

دستگاه سنباده‌زن کاربردهای بسیاری دارد. اغلب نقاشان خودرو پس از بتونه کردن سطح، با سنباده‌زن سطح بدنه را سنباده می‌زنند تا برای نقاشی آماده شود اما این دستگاه در دنیای دیتیلینگ کاربردهای دیگری هم دارد.

بسیاری از دیتیلرها پیش از پولیشکاری خودروهایی که به تازگی رنگ شده‌اند، از سنباده‌زن استفاده می‌کنند تا اثرات پوست پرتقالی شدن رنگ را از بین رفته و آماده پولیش باشد. از سمت دیگر برای از بین بردن کدری و ماتی چراغ‌های خودرو نیز باید از دستگاه سنباده‌زن استفاده کنید. گرچه شما می‌توانید به صورت دستی هم سطح را سنباده بزنید ولی به کمک دستگاه سنباده‌زن این فرایند راحت‌تر، سریع‌تر و تمیزتر انجام می‌شود.

نکته‌ای که باید بدانید این است که دستگاه‌های سنباده‌زن به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. بعضی سنباده‌زن‌ها بادی هستند؛ یعنی با پمپ باد کار می‌کنند. این دستگاه‌ها در سایزهای 7.5، 12.5 و 15 وجود دارند. چرخشش‌شان اوربیتال است و با تنظیم باد می‌توانید شدت سنباده‌زنی را تغییر دهید.

نوع دیگر دستگاه‌های سنباده‌زن، برقی هستند. برند SPTA یک سنباده‌زن اوربیتال بسیار باکیفیت دارد که می‌تواند فرایند دیتیلینگ و احیای رنگ را برای شما بسیار ساده کند. سرعت این دستگاه از 4 تا 10 هزار دور در دقیقه متغیر است و شما می‌توانید به صورت دیجیتال، سرعت آن را تنظیم نمایید.

مشاهده و خرید دستگاه سنباده‌زن SPTA

 از کجا بخرم؟

در فروشگاه گنجی‌پخش انواع دستگاه سنباده‌زن موجود است. شما با مراجعه به وبسایت گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتلینگ خودرو در ایران، می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

#دیتیلینگ_تخصصی#دیتیلینگ_خودروآموزش دیتیلینگآموزش دیتیلینگ حرفه‌ایاحیا رنگاحیای چراغ خودرواحیای رنگ بدنه ماشیناکسیداسیون چراغ خودروپولیش چراغ خودروپولیش شیشه چراغ خودرودیتیلینگرفع ماتی چراغ خودرورنگ بدنهرنگ بدنه خودروسنبادهسنباده زنسنباده زنیماتی چراغ خودرومحافظت از رنگ بدنهمراقبت از رنگ بدنه خودرو
نظرات (0)
افزودن نظر