تاخیر در ارسال مرسولات پستی به دلیل رعایت نکات بهداشتی

اقدامات شرکت پست و تیپاکس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

به دنبال شیوع بیشتر ویروس کرونا تمامی کسب و کارها کند شده اند و اولویت همه ارگان ها و شرکت ها اقدامات پیشگیری کننده جهت مراقبت بیشتر و عدم افزایش آمار مبتلایان می باشد. این بیماری باعث شد تا مردم شروع به خرید از روش های غیر حضوری و آنلاین نمایند و شرکت ها و فروشگاه هایی که خدمات ارسال محصول به تمام نقاط ایران را دارند بخواهند علاوه بر تمرکز روی تامین و ارسال به موقع کالاها بر روی ضد عفونی کردن مرسولات پستی نیز تمرکز کنند.

شرکت پست و تیپاکس نیز از این قائده مستثنی نبودند و شروع به فعالیت جهت ارسال بسته ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی نمودند. ضد عفونی کردن بسته ها در حالت عادی تاریخ شخصی برای ارسال دارند اما به دلیل اضافه شدن مرحله ضدعفونی کردن بسته ها به روند ارسال زمان ارسال نیز دچار تغییر می شود.

از آنجایی که اولویت سازمان بهداشت جهانی و دولت و مردم سلامت شهروندان است و روند انتشار بیماری سیر صعودی دارد پس ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و این اقدامات پیش گیرانه موجب کمک به تمامی کادر بیمارستان ها و تمام مسئولان دلسوز جامعه می شود.

اقدامات شرکت پست و تیپاکس جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا:

یکی از اقدامات شرکت تیپاکس استفاده از دستگاههای مه ساز حرارتی جهت ضدعفونی کامل مرسولات پستی می باشد. منتشر کردن دستورالعمل های بهداشتی در سازمان برای کارکنان و همچنین رسانه های مختلف برای آگاهی مشتریان و تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی از دیگر اقدامات این شرکت می باشد.

از اقدامات شرکت پست می توان به ضدعفونی کردن ماشین های حمل مرسوله و تمام تجهیزات پست که به جابجایی و حمل بسته ها مرتبط هستند اشاره کرد. کارکنان در قسمت های مختلف ملزم به رعایت نکات بهداشتی در طول روز هستند و به طور مستمر از مواد ضدعفونی کننده و ماسک استفاده می کنند.

رهگیری مرسولات پستی:

لازم به ذکر است فروشگاه گنجی پخش بعد از سفارش کالا محصول را  به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارسال مانند پست، تیپاکس تحویل می دهد و به محض ارسال کالا از سوی این شرکت ها بارکد پستی بسته را برای مشتری پیامک می کند تا بتواند پیگیری بسته خود را از طریق سامانه رهگیری مرسوله این شرکت ها انجام دهد. در صورتی که چند روز ازارسال سفارش می گذرد و بارکدی برای مشتری پیامک نشده به معنی آماده سازی بسته از سوی شرکت ارسال کننده است.

در پایان می توان گفت لزوم خرید های غیرحضوری در شرایط کنونی اهمیت بسیار دارد و نیازمند صبر و شکیبایی مردم در خصوص زمان ارسال و دریافت بسته ها می باشد. اقدامات پیشگیرانه شرکت هایی نظیر پست و تیپاکس درصد زیادی از عوامل شیوع این بیماری را کاهش می دهد.

6 نظرات
  1. ادریس می گوید

    خدمات ارسال شما خیلی خوبه و متاسفانه گیرنده های شعب کمی کند هستند و ثبت مرسوله ها رو دیر انجام میدن و مضاف آن با گیرنده دیر تماس می‌گیرند به طور مثال بسته من از گنجی پخش روز خریدم ارسال شده و بعد از یک روز با بارکد پیگیری متوجه شدم صبح روز قبل که این متن رو مینویسم به شعبه گیرنده تحویل شده ولی برای دریافت بسته با من تماس نگرفتند و متوجه شدم که یک روز و نیم در محل تیپاکس که آدرس دادم به دلیل تنبلی یا… متوقف شده و با بنده تماس نگرفتند. از گنجی پخش برای سرعت ارسال تشکر میکنم

    1. Ganji.Mag می گوید

      سلام شما خیلی لطف دارید بسته بندی و ارسال سفارشات در گنجی پخش زیر ۱۲ ساعت انجام میشه و این باعث افتخار ماست هرچند که دوستان در پست و تیپاکس با مشکلات و سختی های خودشون مواجه هستن و این باعث تاخیر در تحویل مرسوله به مشتریان ما میشن.

  2. باران می گوید

    سلام یکم بسته من ارسال شده و الان چهارم هست بدستم نرسیده .فکر کنم با پست معمولی زودتر میرسید

    1. Ganji.Mag می گوید

      سلام مرسوله ها بصورت پیشتاز ارسال می شود، لطفا از بخش پیگیری سفارشات شماره مرسوله را دریافت و از اداره پست پیگیر این مورد باشید

  3. ساناز میرزایی می گوید

    سلام بسته من ۲۶ اذر از مشهد ارسال تحویل تیپاکس داده شده و الان ۳۰ اذر هست و هنوز ب شهر مقصد نرسیده..هرجا هم تماس میگیرم این همه تو نوبت برقراری تماس میمونم تهش ب هیجایی وصل نمیشه …باید چیکار کنم الان من دقیقا؟؟؟

    1. Ganji.Mag می گوید

      با عرض سلام
      با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، در صورت امکان کمکتون میکنن.
      اما بسته در دستان تیپاکس هست و پاسخگویی هم به عهده این دوستان
      باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 18 =