با نانو سرامیک 10H نانوتیس، محافظت از خودرو دیگر آسان هست!

آموزش اجرای پوشش نانو سرامیک 10H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو

با اجرای سرامیک بر روی بدنه خودرو، می‌توان بر روی بدنه یک لایه پوشش مناسب و البته محافظ ایجاد کرد. پوشش نانو سرامیک 10H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو NanoTiss، محصولی منحصر بفرد جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل محیطی می‌باشد. محافظت بدنه خودرو در برابر خط و خش، آتش، باران‌های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ‌های تازه حاصل از خطوط جاده‌ای، آلاینده‌ها و لکه‌های آب از جمله ویژگی‌های پوشش نانوسرامیک 10H نانوتیس بوده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شد.

این محصول، یک پوشش پلیمری نانو است که باعث ایجاد لایه دوم و یک پوشش بسیار ضخیم و مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو شما شده و به حفاظت از خودرو شما می‌پردازد. این محصول که تولید کشور ژاپن می‌باشد و محصولی بادوام بوده که روی سطح ایجاد براقیت می‌کند. این محصول ضد اشتعال بوده و دارای ماندگاری 5 ساله می‌باشد.

قیمت و خرید نانو سرامیک نانوتیس

 

اگر می‌خواهید همواره سریعتر از همه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما خبر دار شوید، حتما در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

1 نظر
  1. جوادی می گوید

    سلام حجم محصول چقدره و چندتا ماشینو میشه باهاش سرامیک کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 8 =