رنو تالیسمن در راه ایران

رنو تالیسمن در راه ایران

به گزارش اخبار خودرو ،بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ میلادی بود که رنو از سدان جدید خود با نام تالیسمن پرده برداری کرد و پشت بند آن هم موفقیت‌های قابل قبولی را برای شرکت سازنده به همراه داشت تا اینکه این محصول در لیست نامزد‌های بهترین خودروهای ۲۰۱۶ اروپا قرار گرفت.حال خبر خوش این که مدیرعامل نگین خودرو از معرفی این محصول در خرداد ماه سال ۹۵ خبر داده است.
خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس
اگر بخواهیم به صورت مختصری به تالیسمن بپردازیم، برای شکل گیری صورت تالیسمن، رنو در جلو از جلوپنجره‌ای مشبک با ستون‌های متقارن کرومی رنگ و حاشیه‌ای کرومی، چراغ‌های تمام LED کشیده پیشرفته و سپری شکیل با یک ورودی هوا در مرکز آن و دو مه شکن در اطراف آن کمک گرفته است. در عقب خودرو هم شاهد خروجی‌های اگزوز کرومی رنگ تیتانیومی دوبل در دو طرف سپر با شب نمایی بر روی هر یک از آن‌ها، چراغ‌های تمام LED دو تکه کشیده و اسپویلری کوچک قالب گیری شده در انتهای بدنه هستیم. مجموعه شاسی و بدنه هم بر روی چهار عدد رینگ ۱۹ اینچی پنج پره‌ای پهن مشکی سوار شده است. در داخل کابین هم رنو از صفحه نمایشگری ۴٫۲ اینچی قابل تعویض با یک نمونه بزرگ‌تر ۸٫۷ اینچی مجهز به ۱۳ بلندگوی استریو با صدای فراگیر بر روی کنسول مرکزی استفاده کرده است.
رنو تالیسمن سال آینده به ایران می آید
در محدوده قدرتی خودرو هم رنو از دو گروه پیشرانه مرسوم بنزینی و دیزلی استفاده کرده که پیشرانه‌های بنزینی آن قدرتی ۱۵۰ و ۲۰۰ اسب بخاری و پیشرانه‌های دیزلی آن هم قدرتی ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخاری تولید می‌کنند که امیدواریم قدرتمندترین نمونه بنزینی یعنی ۲۰۰ اسبی به ایران بیاید.
علاوه بر این‌ها، پیشرانه‌ای توربوشارژر هم برای این محصول از نوع دیزلی در نظر گرفته شده که قدرتی ۱۶۰ اسب بخاری تولید می‌کند. برای تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه‌ها هم رنو از جعبه دنده‌های ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه کمک گرفته است. در این بین انتظار می‌رود که تنها مدل‌های بنزینی آن با حجم کمتر از ۲٫۵ لیتر وارد بازار کشور ما شود.
تمامی وسایل و طراحی تالیسمن هم در چهارچوبی ۴٫۸۵ متری در طول، ۱٫۸۷ متری در عرض، ۱٫۴۶ متری در ارتفاع با فاصله بین دو محور ۲٫۸۱ متری نصب و اجرا شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =