برای پولیش کاری از چه برندی استفاده کنیم؟

برای پولیش‌کاری از چه برندی استفاده کنیم؟

مس‍ٔله مهمی که اول از همه باید در نظر گرفت برند‌های مختلف پولیش و انتخاب دستگاهی است که برای اجرای پولیش‌کاری از آن استفاده میکنید. برای مثال دستگاه پولیشر روتاری یاچرخشی برای دست اول استفاده میشود که لایه برداری بیشتر، سریعتر و کات بالاتری دارد اما هولوگرام بیشتری ایجاد میکند و بیشتر برای پوست بره و خط و خش های عمیق تر استفاده میشود که باعث میشود برای دست دوم پولیشکاری از دستگاه پولیشر اوربیتال و پولیش دیگری استفاده کنید.

اگر برای دست اول پولیشکاری از دستگاه اوربیتال یا چرخشی استفاده کرده باشیم که معمولا برای رنگ‌های ضعیف‌تر یا با ضخامت کم استفاده میشود مخصوصا ماشین های چینی، در این حالت برای دست بعدی پولیشکاری  از پولیش نرم یا هولوگرام هم میتوان استفاده کرد.

مسٔله مهم بعدی زمان استفاده ازپولیش های سیلیکونی است. اگر بخواهیم بدنه ماشین را سرامیک کنیم از انواع پولیش‌های سیلیکونی نباید استفاده کرد به دلیل این که عمر سرامیک بدنه ماشین کاهش میابد. اما برای احیای رنگ، پولیش های سیلیکونی معمولا مناسب‌تر هستند.

برای احیای رنگ بدنه ماشین به برندهای جدیدتر با تکنولوژی‌های نو احتیاج داریم که کمک بسیاری میتوانند برای اجرای بهینه داشته باشند. با اینها میتوان لایه برداری سریعتر، گرده کمتر، همینطور علاوه بر کات براقیت بیشتری هم داشته باشند. ما برند‌های مختلف پولیش را در شرایط ایده آل امتحان کرده ایم و برند کوکمی بهترین نتیجه را داشت.

از کجا بخرم؟

برای مشاهده قیمت و خرید  میتوانید به گنجی‌پخش، اولین مرجع دیتیلینگ خودرو در ایران، مراجعه کنید. در وبسایت ما تنوع بالایی از محصولات وجود دارد که همگی با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. درصورت نیاز به مشاوره نیز می‌توانید در ساعات کاری با ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند تا خرید مطمئن و آسان را تجربه کنید.

مشاهده قیمت و خرید انواع پولیش بدنه خودرو

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + هشت =