معرفی محصولات دیوینول Divinol

کمپانی آلمانی محصولات دیوینول DIVINOL

معرفی شرکت Zelller+Gmelin آلمان 

روغن گیربکس و روغن موتور دیوینول ساخت کمپانی Zeller+Gmelin آلمان با بیش از ۱۳۰ سال سابقه فعالیت که یکی از برترین و بهترین تولید کننده های روغن های خودرویی و صنعتی است، می باشد. از خصوصیات بارز این کمپانی تولید طیف وسیعی از روغن های خودرو با پشتیبانی از موتور توربو شارژر دار, موتور ۱۲ سیلندر و ماشین های مسابقه ای است. کیفیت بالا در تولید و بسته بندی شعار بهترین روغن برای بهترین ماشین را تداعی می کند. استراتژی این شرکت همگام شدن با آخرین تحولات و پیشرفت های روز فناوری می باشد . سبد محصولات این برند نشان دهنده کارایی و کیفیت مواد اولیه محصولات آن است. آغاز تولید محصولات این کمپانی آلمانی با بازیابی و تقطیر نفت سفید و روغن سوخت داخلی شروع شد.

محصولات دیوینول

یکی از برندهای تولیدی این مجموعه محصولات دیوینول DIVINOL می باشد که در شاخه روانکاری دارای یکی از بهترین و مدرن ترین کارخانجات گسترش روغن های صنعتی و خودرویی در آلمان و اروپا می باشد. روغن موتور و روغن گیربکس از الزامات سازندگان خودروهای جهانی است و حضور متخصصان با تجربه باعث شده تا این شرکت مورد تایید خودروساز های مطرحی ازجمله مرسدس بنز، پورشه، فولکس واگن، بی ام دبلیو، رنو، فورد، جنرال موتورز، آئودی و … قرار بگیرند.

شرکت DIVINOL یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و ساخت محصولات جدید و با کیفیت به بازارهای جهانی مطابق با نیاز مصرف کننده می باشد و انعطاف پذیری لازم را برای تحقیق و توسعه با وجود متخصصان مجرب و توانا دارا می باشد.

همین حالا از این محصولات فوق العاده دیدن کنید.

اگر مطالب و محصولات ما را مفید دیدید، گنجی مگ ما را به دوستان خود معرفی کنید.

پیشنهاد می کنیم حتما از ویدیوهای قبلی هم دیدن کنید، همچنین جهت خرید محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو از بهترین برند ها به فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مراجعه کنید.

DIVINOLدیوینولروغن های _دیویتول_ آلمانروغن_گیربکسروغن_موتورمحصولات_دیوینول
نظرات (7)
افزودن نظر
  • سعید بیات

    من از روغن موتورش استفاده کردم خوبه به نظرم

  • علیرضا شهدادی

    محصواتش کاملا کیفیتشم خیلی خوبه

  • سیامک تقوی

    من اولین بار از این محصولات استفاده می کردم و راضی بودم

  • حسین کریمی

    روغن موتوراش خیلی خوبن

  • آروین گودرزی

    برای استفاده از محصولات جدید همیشه آدم شک داره

  • هومن سزاوار

    من از یه محصول دیوینول استفاه کردم و راضی بودم و فک میکنم تمام محصولاتش خوب باشن

  • علیرضا کامیاب

    برای بار اول با شک من از دیوینول خرید کردم اما راضی بودم