تخفیف‌های باورنکردنی جمعه سیاه گنجی پخش Black Friday

جمعه سیاه دیگر با گنجی پخش

Black Friday یا همان جمعه سیاه، همواره روز مورد علاقه مردم برای خرید است؛ چرا که می‌توانند از تخفیف‌های چندین درصدی بهره ببرند. فروشگاه آنلاین گنجی پخش از جمله اولین سایت‌های ایرانی است که چندین سال است در این روز، تخفیف‌های باور نکردنی بر روی محصولات خود اعمال می‌کند. اگر شما هم صاحب مرکز دیتیلینگ و کارواش هستید و یا سلامت خودرویتان، برای شما بسیار مهم است، به جای ایستادن در صف‌های طولانی فروشگاه‌ها و استرس مبتلا شدن به بیماری کرونا، از تخفیفات ما استفاده کرده و در کسری از زمان به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. توجه نمایید که تخفیفات بلک فرایدی از بامداد 1 آذر ماه آغاز شده و تا ساعات پایانی شب 3 آذر ادامه دارد

بهترین قیمت و تخفیف را از ما بخواهید!

تیم فروش گنجی پخش، همواره سعی در پیشنهاد محصولاتی با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف را داشته است. شما می‌توانید با خیال راحت و پرداختی امن، سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. تخفیفات تا سقف باور نکردنی هفتاد درصدی، سبب شده است نگاه تمام مراکز دیتیلینگ و کارواش‌ها به ما باشد.

سالی یک بار فقط از 1 تا 3 آذر

کمال آسایش و اطمینان در خرید

میتوان گفت این سنت تقریبا 6 سال است که به ایران راه پیدا کرده است و در سال های اخیر، بصورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود. تخفیف هایی که در بلک فرایدی ارائه می شوند، در طول سال بی سابقه هستند.
حال همانطور که گفته شد تصور کنید که برای این خریدهای پرتخفیف نیازی به تحمل شلوغی فروشگاه ها و خیابان ها ندارید بلکه در خانه خود می نشینید و با آسودگی خاطر از فروشگاه های آنلاین خرید می کنید.

دلایل فراگیر شدن خرید اینترنتی در بین مردم

بلک فرایدی بزرگ ترین روز حراج در سال

فرصت طلایی برای خرید کردن!
از آنجایی که خرید کردن برای ما نوعی تفریح به حساب میاید و در روز جمعه اکثر افراد، وقت کافی برای جستوجو فروشگاه های آنلاین را دارند، میتوان گفت اسم جمعه سیاه برازنده این روز است.

بهترین برندها با مناسب‌ترین قیمت

نه دنبال جای پارک باشید، نه در صف بایستید و نه استرس کرونا را داشته باشید! سفارشتان را آنلاین در وبسایت گنجی پخش ثبت کرده و از تخفیفات جمعه سیاه لذت ببرید! به خاطر داشته باشید که این جشنواره فقط یکبار در سال برگزار می‌شود، پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

بلک فرایدی آخرین جمعه از ماه نوامبر و بزرگ ترین روز حراجی در سال است. بنابراین تمام مغازه های حقیقی، فروشگاه های آنلاین و عمده فروش ها از این موقعیت پرمنفعت استفاده می کنند و پیشنهادهای منحصر به فرد روی کالاهای دسته بالا و معمولی همگی اعمال میکنند.

در این روز درصد تخفیف محصولات ارزشمند ممکن است به حدی باشد که خود فروشگاه هیچ سودی نکند!

استفاده از مطالب فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت محفوظ می‌باشد.