آشنایی با پد پولیش پوست بره

با پد پولیش پوست بره (Lambskin) و 5 محصول برتر آن آشنا شوید.

 ماحیای بدنه خودرو کار بسیار تخصصی می‌باشد. بدنه ماشین ممکن است بر اثر عوامل مختلف محیطی همچون باران‌های اسیدی، برخورد اشیا، پرتاب سنگریزه و شن و ماسه، تصادف، شستشوی نادرست، فضولات پرندگان و …  دچار خط و خش و آسیب شود. این آسیب ظاهر ماشین را بسیار نازیبا می‌کند، اما برای رفع این خط و خش بهترن راهکار پولیشکاری می‌باشد. برای پولیش از انواع پد پولیش زبر، متوسط و نرم استفاده می‌شود. در این مقاله به صورت تخصصی به پد پولیش پوست بره (Lambskin) می‌پردازیم.

بسته به میزان عمق خط و خش وارد شده به بدنه ماشین می‌توان از پد و مواد پولیش با میزان زبری مناسب استفاده کرد. پد پولیش به کمک مواد پولیش ، کار لایه برداری از روی بدنه ماشین جهت از بین بردن خط و خش را انجام می‌دهد. پد پولیش پوست بره، پشمی، نمدی، هیبرید زبرترین نوع پد پولیش می‌باشند و همراه با مواد پولیش زبر، جهت از بین بردن خط و خش عمیق، اکسیداسیون و آفتاب سوختگی بکار می‌رود.

قیمت و خرید پد پولیش

پولیشکاری ماشین - polishing car

پد پولیش پوست بره چیست؟

پد پولیش Lambskin اغلب از پوست بره استرالیایی و مواد مصنوعی ساخته می‌شود. پد پوست بره بسیار زبر است و میزان لایه برداری آن بسیار بالا می‌باشد. باید به هنگام استفاده از این نوع پد، دقت بسیاری داشت و حتما توسط افراد متخصص استفاده گردد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که آیا پدهای Lambskin قابل استفاده مجدد است یاخیر. در پاسخ باید بگوییم بله می توان از این پد بارها و بارها استفاده کرد، البته در صورتی که از آن مراقبت درست به عمل آید.

 

سرعت مناسب جهت استفاده از پد پوست بره چقدر می‌باشد؟

همانطور که می‌دانید برا خطوط و آسیب عمیق از پولیشر با سرعت بالا استفاده می‌شود. بطور کلی اغلب پد پولیش‌های Lambskin قابل استفاده با سرعت 2500 تا حداکثر 4500 دور در دقیقه می‌باشند. علت قابلیت استفاده این نوع پد در سرعت بالا، ایجاد کمتر نسبت به پد پولیش فومی می‌باشد. در سرعت بالا می‌توان به راحتی اکسیداسیون، رنگ پریدگی و آفتاب سوختگی روی بدنه ماشین را از بین برد. از پد پوست بره می توان جهت از بین بردن اکسیداسیون بر اثر آفتاب سوختگی یا باران اسیدی نیز استفاده کرد. این پدها در مقایسه با پدهای فومی به دلیل ایجاد گرمای کمتر نتیجه بهتری را در نهایت می دهند.

 

طول عمر پد پولیش Lambskin چقدر است؟

عوامل زیادی در طول عمر مفید یک پد پوست بره موثر است. همانطور که در بالا ذکر شد، از پد پوست بره می‌توان بارها استفاده نمود. کیفیت برند، نحوه نگهداری و استفاده آن می‌تواند تاثیر بسزایی در ماندگاری آن داشته باشد. اما به طور معمول از پد پولیش اسفنجی می‌توان برای حداقل 3 بار استفاده کرد. بعد از آن قدرت لایه بردای آن کاهش می‌یابد. پد پوست بره جهت صیقلی کردن بدنه خودرو نیز به کار می‌رود و به دلیل بافت متراکم زبر و ضخیمی که دارد، دارای قدرت سایندگی بسیار بالایی می باشد. به دلیل همین ویژگی قدرت سایش بالا، پد پوست بره از مواد پولیش کمتری استفاده می‌برد.

 

روش استفاده از پد پولیش پوست بره:

– همواره به قطر صفحه نگهدارنده پولیشر خود دقت نمایید، تا سایز پد مناسب را انتخاب نمایید.

– پشت پد پولیش قابلیت چسبیدن به صفحه نگهدارنده را دارد. این کار را انجام دهید.

– چند قطر از مواد پولیش را روی پد بریزید.

– پولیشر را روشن نموده و کار را با سرعت کم آغاز نمایید.

– حداکثر سرعت قابل استفاده 5400 دور در دقیقه می‌باشد، اما حتما دستورالعمل پد خود را از قبل چک نمایید.

 

نحوه مراقبت و نگهداری از پد پولیش پوست بره (Lambskin Pad):

بعد از استفاده از پد پوست بره حتما می‌بایست آن را با آب و صابون بشویید. اگر بازهم مواد شوینده بر روی آن باقی مانده است بهتر است از سرکه کمک بگیرید. می‌توان از حوله مایکروفایبر بعد از شستن پد برای جذب آب موجود در آن استفاده کرد. شما می‌توانید همچنین هنگام استفاده از پد حین انجام عملیات پولیش آن را با حوله مایکروفایبر تمیز نمایید. از زدن سفید کننده و نرم کننده به پد خودداری نمایید، زیرا کیفیت بافت آن را می‌کاهد. راهکار آسان و بهتر نیز وجود دارد که استفاده از سطل شستشوی پد پولیش می‌باشد. بدین صورت که ابتدا پد مورد نظر را به دستگاه پولیش متصل کنید. سپس مواد شوینده را به پد بزنید و  پولیشر را با سرعت کم روشن نمایید و آن را آرام درون سطل قرار دهید. اهرم جمع شونده سر سطل را می توان بر اساس سایز پد تنظیم کرد. به همین راحتی حین کار و در پایان کار می‌توانید پد را تمیز نمایید.

سطل شستشوی پد پولیش

قیمت و خرید سطل شستشوی پد پولیش

 

معرفی 5 پد پولیش‌ پوست بره برتر

دراینجا شما را با ۵ برند برتر پد Lambskin، بعد از بررسی و تحقیق تیم فروشگاه گنجی پخش روی انواع مختلف آن در پروسه پولیش‌کاری آشنا می کنیم.

پد پولیش پوست بره 150 میلی متری نانوتیس مخصوص دستگاه پولیش NanoTiss مدل POL150

  • پد پولیش پوست بره 150 میلی متری نانوتیس مخصوص دستگاه پولیش NanoTiss مدل POL150

پد پولیش پوست بره 150 میلی متری نانوتیس مخصوص دستگاه پولیش NanoTiss مدل POL150 زمان پولیش‌کاری را کاهش می‌دهد. این پد پولیش با کیفیت بسیار بالا برای پولیش کاران حرفه ای طراحی شده است و تاثیر لایه برداری مواد پولیش را بیشتر می‌کند. پد Lambskin نانوتیس هنگام استفاده گرمای کمی تولید می‌کند. قدرت لایه برداری پد پولیش نانوتیس بسیار بال است، از این رو جهت استفاده حرفه‌ای‌ها و خط و خش عمیق مناسب است.

قیمت و خرید پد پولیش پوست بره نانوتیس

 

پد پولیش پوست بره 180 میلی متر مفرا مخصوص دستگاه پولیش روتاری سایز 15 Mafra

  • پد پولیش پوست بره 180 میلی متر مفرا مخصوص دستگاه پولیش روتاری سایز 15 Mafra

برای از بین بردن خطوط عمیق ایجاد شده بر روی بدنه از پد پولیش پوست بره 180 میلی متر مفرا مخصوص دستگاه پولیش روتاری سایز 15 Mafra در پروسه پولیش‌کاری توصیه می‌شود. این پد، زمان پولیش کردن خودرو را کاهش می‌دهد. پد پولیش Lambskin مفرا با کیفیت بسیار بالا مناسب پولیشکاری حرفه‌ای است و تاثیر لایه‌برداری مواد پولیش را بیشتر می‌کند. پد پولیش Lambskin Mafra، برای پولیش مرحله یک مناسب است. این پد برای از بین بردن خط و خش های عمیق مناسب بوده و حین پولیش کاری گرمای کمی تولید می کند.

قیمت و خرید پد پولیش Lambskin مفرا

 

sonax lambskin polishing pad

  • پد پولیش پوست بره سوناکس

پد پولیش پوست بره سوناکس، یک پد فوق العاده و با کیفیت است که پولیش‌کاران حرفه ای از آن استفاده می کنند. با استفاده از این پد هر گونه خط و خش و عیب و نقص بدنه خودرو به راحتی از بین می‌رود. همچنین جنس این پد به گونه‌ای است که حین انجام عملیات پولیش دمای آن را پایین می‌آورد و باعث آسیب به رنگ بدنه خودرو بر اثر افزایش دما نمی‌شود. ساختار این محصول برای پولیشکاری عمیق مناسب است و فرآیند لایه برداری را آسان می‌کند. چسب پشت پد، باعث شده که تعویض پولیش به آسانی بر روی دستگاه پولیش، صورت بگیرد. 

قیمت و خرید پد پولیش Lambskin سوناکس

 

پد پولیش پوست بره رویال پد مناسب پولیشکاری Royal Pads مدل PRO Natural WoolCut

  • پد پولیش پوست بره سایز 160 میلی متر رویال پد مخصوص دستگاه پولیشر Royal Pads مدل PRO Natural WoolCut

پد پولیش پوست بره سایز 160 میلی متر رویال پد مخصوص دستگاه پولیشر Royal Pads مدل PRO Natural WoolCut، بسیار زبر بوده و برای از بین بردن خط و خش‌های خیلی عمیق روی سطح ماشین در پولیشکاری بکار می‌رود. از این پد پولیش می‌توانید برای دستگاه پولیش چرخشی (روتاری) سایز 15 استفاده کنید. این پد پولیش پوست بره هنگام عملیات پولیشکاری گرمای کمی تولید کرده و در نتیجه ایمن بوده و آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی‌کند. پد پولیش Lambskin با کیفیت بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. این پد قدرت لایه برداری بسیار بالایی دارد و مخصوص استفاده دیتیلرهای حرفه‌ای می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت برای چندین بار از این پد استفاده کنید چرا که پد پولیشLambskin رویال بسیار با دوام است.

قیمت پد پولیش Lambskin رویال

 

SGCB مدل SGGA092

  • پک 6 عددی پد پولیش 26 میلی متری پوست بره و پشمی Wool مخصوص پولیشر انگشتی SGCB مدل SGGA092

پک 6 عددی پد پولیش 26 میلی متری پوست بره و پشمی Wool مخصوص پولیشر انگشتی SGCB مدل SGGA092، یک انتخاب مناسب برای پولیشکاری است. این پد به دریل متصل می‌شود و قابل نصب بر روی دستگاه‌های پولیش انگشتی ibird می‌باشد. برای از بین بردن خط و خش ظریف ایجاد شده بر روی بدنه خودرو و همچنین تمیز کردن بعضی از قسمت‌های غیر قابل دسترس، به راحتی می‌توان از پد پولیش Lambskin استفاده کرد. به علت شکل ظاهری که این پد دارد، می‌توان بر روی چراغ جلوی اتومبیل، لوگوی اتومبیل، دستگیره‌ها، شیارهای موجود بر روی رینگ و تمامی نقاطی که به راحتی نمی‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد، قابل استفاده است. 

قیمت و خرید پک پد پولیش پوست بره SGCB

 

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

 

سوالات متداول پیرامون پد پولیش پوست بره و استفاده از آن:

آیا پد پوست بره نرم مثل پد پولیش نرم است؟

خیر پد پولیش پوست بره بطوری طراحی شده که حتی نوع نرم آن هم زبر بوده و دارای خاصیت لایه برداری بالایی می‌باشد.

پد Lambskin برای چه نوع پولیشی استفاده می‌شود؟

بطور کلی از پد پولیش Lambskin برای لایه بردای سریع از سطح استفاده می‌شود.

چگونه نوع پد مورد نیاز بدنه خودرو را شناسایی کنیم؟

بسته به میزان آسیب به بدنه خودرو نوع پد مشخص می‌شود و پد Lambskin معمولا برای خطوط خیلی عمیق به کار می رود.

آیا بعد از استفاده از پد Lambskin نیاز به استفاده از پد نرم می‌باشد؟

در اکثر موارد بعد از لایه برداری عمیق بدنه خودرو مات می‌شود و برای برگرداندن براقیت به آن می‌بایست از پد متوسط و نرم استفاده کرد.

آیا بعد از پولیش ماشین استفاده از پوشش محافظ ضروری است؟

توصیه دیتیل کاران بر این است که حفظ درخشندگی بدنه خودرو بعد از پولیش، استفاده از پوشش محافظ است. 

3 نظرات
  1. علی توکلی می گوید

    موقع کار کردن با این نوع پد خیلی باید مواظب باشیم، چون زود سطح رو میسوزونه

  2. محمد گرجی می گوید

    کار با پد پوست بره خیلی دقت میخواد در کل

  3. یاشار اسفندیاری می گوید

    پوست بره برای خط و خش های عمیق خیلی خوب جواب میده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =