منتظر نباشید؛ قیمت جدید خودرو فعلا اعلام نمی شود

طبق جلسه ای که در روز گذشته در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت برگذار شد، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد قیمت‌های جدید خودرو طی امروز و فردا اعلام نمی‌شود.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت ‌وگو با خانه ملت، در خصوص افزایش احتمالی قیمت خودرو طی روزهای آینده، اظهار داشت: که با توجه به اینکه در حال حاضر مواد اولیه در بورس ارائه می‌شود و تهیه آن با نرخ آزاد انجام می‌ گیرد نیاز به افزایش قیمت‌ خودروها احساس می شود.

ایجاد یک میلیون اشتغال با صنعت خودرو…

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حدود یک میلیون اشتغال در بخش خودرو وجود دارد، گفت: نشست‌ بخش‌های مختلف مرتبط با تولید خودرو و قیمت گذاری آن در حال برگذاری است تا در خصوص قیمت‌های جدید محصولات به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

قیمت خودرو باید سود دلالان را کاهش دهد…

نماینده مردم سبزوار، جغتای، خوشاب و جوین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قیمت خودرو باید طوری باشد که از یک سو به خودروسازان کمک کرده و از سوی دیگر حاشیه قیمتی موجود در بازار که سود آن به نفع جیب دلالان است کمتر شود.

جلسات بررسی قیمت خودرو با حضور برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن در حال برگذاری است.

در پایان، این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت‌های جدید خودرو طی امروز و فردا اعلام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: روز گذشته جلسه‌ای در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت برگذار گردید. اقدامات کارشناسی در خصوص بررسی افزایش قیمت خودرو در حال انجام شدن است و نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز در این نشست حضور داشتند.

3 نظرات
  1. سارا می گوید

    ممنون از سایت خوبتون

  2. مازیار می گوید

    خیالتون راحت، کسی منتظر قیمت جدید خودرو نیست!!! فعلا سرمون با خاشقچی گرمه…..

  3. تور برزیل می گوید

    من با تور برزیل سفر بودم که بهم اطلاع دادن تصویب شده ولی وقتی دیروز رسیدم دیدم که هنوز نشده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 7 =