آموزش روش استفاده و اسمبل دستگاه پولیشر 7.5 نانوتیس

دستگاه پولیشر نانوتیس

 دستگاه پولیش اوربیتال نانوتیس مدل Buff مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 75 مینی NanoTiss، یکی از دستگاه پولیش‌های محبوب در میان پولیش‌کاران حرفه‌ای است. این دستگاه پولیش 7.5 نانوتیس دارای قابلیت تنظیم سرعت است و دارای 6 سرعت مختلف است. برای اصلاح رنگ سرعت 4 و 5 پیشنهاد می‌شود. از این محصول جهت اعمال واکس بر روی سطح نیز می‌توانید استفاده کنید. برای اعمال واکس و درزگیر سرعت 2 و 3 پیشنهاد می‌شود. استفاده از این محصول بسیار راحت و آسان است و نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارد. این محصول یک دستگاه پولیش همه چیز تمام بوده و با توجه به طراحی عالی و خاص این پولیشر در دست و هنگام استفاده بسیار راحت است. دیگر مهم نیست که سطح مورد نظر شما صاف است یا منحنی با استفاده از این محصول فقط به پولیش کردن آن پرداخته و از نتیجه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

قیمت و خرید پولیشر 7.5 نانوتیس

اگر می‌خواهید همواره سریعتر از همه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما خبر دار شوید، حتما در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

3 نظرات
  1. لهراسبی می گوید

    دوستان کسی این دستگاه رو خریداری و استفاده کرده؟ من قصد خریدش رو دارم لطفا اگر استفاده کرید مزایا و معایبش رو بگید. با تشکر از سایت گنجی پخش

    1. تقوی می گوید

      من به تازگی خریدم، مزایاش سبکه و کار کردن باهاش راحته و طول سیمشم خوبه ، معایب تا اینجایی که استفاده کردم نداشته

  2. آیدین بیات می گوید

    نانوتیس کیفیت خیلی بالایی داره و از خریدش هم واقعا راضیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 7 =