اسپری داخل شوی Invisible نانوتیس

اسپری تمیزکننده و جرم گیر بدون بو و رنگ مخصوص خودرو NanoTiss

تفاوت رو با استفاده از اسپری داخل شوی Invisible نانوتیس، احساس کنید!

اگر سقف، صندلی، چرم، پارچه و یا موکت خودروتان، دارای آلودگی‌های انباشته شده است که به راحتی از بین نمی‌رود، حتما از داخل شوی نانوتیس استفاده کنید.  این محصول با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد، تمامی سطوح را به راحتی و تنها با یک حرکت از بین می‌برد.

آلودگی خودرو چه سطوح داخلی و چه خارجی، امری بسیار طبیعی است. اما برای از بین بردن هر چه راحت‌تر و سریع‌تر آن‌ها، می‌توان از محصولات متنوعی در جهت نظافت و نگهداری از خودرو استفاده کرد. بعضی از این محصولات دارای رنگ و بو می‌باشند که خود باعث آزردگی خاطر می‌شوند. از این رو اسپری داخل شوی نانوتیس را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت بتوانید از آن برای تمیز کردن سقف و صندلی استفاده کنید. ویژگی شاخص این محصول، از بین برنده‌ی انواع آلودگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

این اسپری تمیزکننده Invisible، محصولی همه فن حریف و چند منظوره است که در عین حال که به تمیز کردن و جرم گیری سطوح خودرو شما می‌پردازد، بدون هیچ آسیبی سطح را تمیز کرده و شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند. شما می‌توانید از این محصول بدون نگرانی در مورد رنگ دادن به سطوح سفید و رنگی و یا آسیب تنفسی ناشی از آن بر روی هر نوع سطحی با هر رنگ و جنس استفاده نمایید.

اسپری نانوتیس، بدون هیچ گونه اثری از رنگ و بو داخل خودرو را تمیز می‌نماید. همچنین این اسپری قدرتمند برای هر نوع سطح پارچه، موکت، چرم، پلاستیک داخل خودرو مناسب می‌باشد و آلودگی و گرد و غبار شانسی در مقابل قدرت این تمیزکننده نخواهند داشت.

برای خرید این محصول فوق‌العاده درنگ نکنید!
شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر، نه تنها از ویژگی‌های این محصول مطلع می‌شوید، بلکه می‌توانید قیمت را مشاهده کرده و خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نمایید.

قیمت و خرید اسپری داخل‌شوی Invisible نانوتیس

 

اگر مطالب و محصولات ما را مفید دیدید، سایت و گنجی مگ را به دوستان خود معرفی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم حتما از ویدیوهای قبلی نیز دیدن کنید. همچنین برای انجام خدمات دیتیلینگ و خرید کلیه‌ی محصولات مربوط به مراقبت و نگهداری از خودرو، با سایت گنجی پخش مراجعه فرمایید.

6 نظرات
  1. ایمان صابری می گوید

    این اسپری فوق العاده اس من چندین و چند بار خریدم

  2. محمد ملکی می گوید

    یک اسپری کاملا به صرفه و چند منظوره پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید

  3. رضا درویش می گوید

    من برای تمیز کزدن هم سقف هم صندلی از این اسپری استفاده کردم، واقعا قدرت خوبی تو تمیز کردن این دو مورد داشت و مثل فیلمی که گذاشتید، عمل کرد

  4. سهند امیری می گوید

    قشنگ یک اسپری چند منظوره اس و خیلی خوب موت و صندلی رو تمیز میکنه

  5. مهران شریفی می گوید

    واقعا محصول خوبیه، سقف ماشینو عین روز اول تمیز کرد

  6. کیوان مومنی می گوید

    اسپری چند منظوره و کاملا به صرفه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 3 =