نانو سرامیک 10H نانوتیس، بادیگارد خودروی شما

نانوتیس، بهترین و منحصر بفرد ترین نانوسرامیک مخصوص بدنه خودرو

 پوشش نانو سرامیک 10H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو NanoTiss، یک پوشش سرامیکی دائمی است که از رنگ بدنه خودرو برای مدت طولانی محافظت می کند. این محصول سطح بدنه خودرو را شفاف همانند آینه و ضد آب می‌کند. فرمول نانو تکنولوژی بکار رفته در آن یک حفاظت طولانی مدت از رنگ اتومبیل به ارمغان می‌آورد. این محصول یک پیوند دائمی با سطح تشکیل می‌دهد که شسته نخواهد شد و از بین نمی‌رود.

این سرامیک تنها با سایش و پولیش برداشته می شود. پوشش نانو سرامیک 10H نانوتیس محافظ بسیار با دوام بوده و رنگ خودرو شما یا هر سطح دیگر را برابر آلاینده‌های مضر محافظت می‌کند. این پوشش نانو سرامیک دارای بالاترین درجه سختی است که بسیار بهتر از پوشش 9H است. با استفاده از این محصول درخشش بیشتر با دوام بیشتر و اثر ضد خشی را تجربه خواهید کرد. این محصول دارای ماندگاری 5 ساله می‌باشد.

قیمت و خرید سرامیک 10H نانوتیس

اگر می‌خواهید همواره سریعتر از همه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما خبر دار شوید، حتما در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

2 نظرات
  1. فتح الهی می گوید

    من از ۹h این برند استفاده کردم، راضی بودم
    ولی ۱۰h رو تابحال تست نکردم روی ماشینم

  2. سیامک کاردان می گوید

    من که از هر محصولی از نانوتیس خریدم، بدون اغراق راضی بودم. بار اول از سرامیک واکس کاسه ای نانوتیس استفاده کردم و دفعه بعد از سرامیک ۱۰H نانوتیس. هر دو هم عالی بودن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 7 =