رونمایی مدل مفهومی لامبورگینی ویژن گرن توریسمو

مسابقات قهرمانی بازی گرن توریسمو

کمپانی ایتالیایی لامبورگینی با انتشار تیزری از معرفی یک خودروی کانسپت در آینده نزدیک خبر داده بود که این شرکت از یک مدل مفهومی با نام کامل لامبورگینی V12 ویژن گرن توریسمو هم‌زمان با فینال مسابقات قهرمانی بازی گرن توریسمو رونمایی کرد. این شرکت اقدام به طراحی و تولید تک‌نمونه‌ای ویژه بالاتر از رندرهای گرافیکی در بازی‌های کامپیوتری نیز کرده است که در نسخه‌ی سال ۲۰۲۰ بازی گرن‌توریسمو برای کاربران پلی‌استیشن ۴ ارائه خواهد گردید.

لامبورگینی ویژن گرن توریسمو

در تاریخ محصولات لامبورگینی طراحی مدرن و تک‌صندلی لامبورگینی ویژن گرن توریسمو بی‌سابقه است. این مدل، تمرکزی ویژه بر حضور راننده در وسط و بهبود مانور خودرو در پیست دارد. همانند دیگر ابرخودروهای مفهومی ساخته شده برای بازی گرن‌توریسمو که سال‌های گذشته توسط بوگاتی، مک‌لارن، هیوندای و زاگاتو انجام شده بود؛ لامبورگینی V12 فاصله‌ی زیادی با تولید نسخه‌ی جاده‌ای و مدل‌های استاندارد دارد.

لامبورگینی ویژن گرن توریسمو

طراحی منحصر به فرد ابرخودروی مفهومی لامبورگینی V12

چراغ‌های باریک LED با طرح سه‌گانه مشابه سیان در نمای روبرو استفاده شده است؛ درحالی‌که چراغ‌های عقب لامبورگینی V12 ، حالتی واحد و تداعی‌کننده‌ی حرف Y دارا می باشد. ابرخودروی مفهومی لامبورگینی ویژن گرن توریسمو ، سبک طراحی دوکی شکل با حالت پیوسته‌ی سقف و کاپوت عقب فراهم می‌ نماید. از تصاویر منتشر شده می‌توان متوجه شد، بخش وسیعی از بدنه از جمله شیشه‌ی روبروی راننده، کاپوت جلو و حتی فرمان، یک‌پارچه بالا می‌روند تا تنها سرنشین خودرو به آن وارد یا خارج گردد.

لامبورگینی ویژن گرن توریسمو

پیشرانه‌ی سوپراسپرت هیبریدی سیان در مقایسه با لامبورگینی ویژن گرن توریسمو

به‌ دلیل عدم استفاده در شرایط واقعی شرایط فنی خودروهای مفهومی اهمیت چندانی ندارد چون که تمرکز سازنده بر طراحی بیرونی و کابین می باشد. با این حال، ادعای لامبورگینی بر این است که پیشرانه‌ی سوپراسپرت هیبریدی سیان، قابل نصب روی لامبورگینی ویژن گرن توریسمو خواهد بود. طبق آمار رسمی، نهایت قدرت ۸۱۹ اسب بخار از ترکیب پیشرانه‌ی بنزینی ۶.۵ لیتری با موتور برقی ۴۸ ولت، سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۲.۸ ثانیه و نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتربرساعت برای سیان فراهم می‌ گردد.

3 نظرات
  1. وحید نامی می گوید

    قطعا دیگه این ماشین با این همه امکانات برنده ی همیشگی مسابقات اتومبیل رانی میشه. طراحیش خیلی عالیه

  2. سام درباری می گوید

    ماشینای لامبورگینی یکی از یکی بهترن واقعاو هم قیافشون هم امکاناتشون بی نظیره

  3. سام درباری می گوید

    لامبورگینی یکی از یکی بهترن واقعاو هم قیافشون هم امکاناتشون بی نظیره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + بیست =