معرفی شامپو واکس کارواش مفرا

تمیزی و براقیت بدنه‌ی خودرو در یک حرکت

برای تمیز کردن بدنه‌ی خودرو نباید از هر ماده‌ی شوینده‌ای استفاده کرد. این مواد ممکن است به رنگ آسیب زیادی بزنند و موجب کدر شدن و ایجاد خط و خش روی آن شوند. امروزه مواد شوینده‌ی بسیاری در زمینه نظافت و نگهداری و دیتیلینگ خودروها به بازار عرضه می‌شوند که انتخاب را بر ای کاربران خودرو راحت می‌کنند. از جمله محصولاتی که برای تمیز کردن بدنه‌ی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامپو واکس کارواش مفرا MAFRA است.

این محصول قدرت پاک‌کنندگی بی‌نظیری دارد و تمامی آلودگی‌ها اعم از روغن، چربی، صمغ درختان و … را به راحتی پاک می‌کند. علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، براقیت خاصی را نیز به خودرو می‌بخشد.

شامپو واکس مفرا از فرمولاسیونی مخصوص برخوردار بوده که نه‌تنها به رنگ بدنه آسیبی نمی‌زند بلکه موجب درخشش و تمیزی آن می‌شود. شامپو واکس کارواش مفرا به‌خوبی آلودگی‌ها را از بدنه خودرو پاک می‌کند و در زدودن چربی‌ها بسیار موثر است. علاوه بر موارد ذکر شده این شامپو دارای PH متعادل بوده و سازگاری زیادی با محیط زیست دارد.

این محصول برای استفاده بر روی هر رنگی از سطح بدنه خودرو مناسب می‌باشد و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد و قابل استفاده بر روی انواع خودروها می‌باشد. این شامپو، محصولی حرفه‌ای دارای فرمولاسیون ویژه گیاهی و دوستدار محیط زیست است.

شامپو واکس کارواش مفرا شامل ۳ ویژگی براق کنندگی، محافظت و خشک شوندگی سریع بر روی سطح بدنه خودرو می‌باشد. از خصوصیات این شامپو واکس کارواش می توان به ایجاد لایه ابریشمی برای محافظت از رنگ بدنه اشاره کرد؛ این محصول قابل استفاده برای ۲۵ بار شست و شو می‌باشد.
همچنین واکس قوی موجود در این شامپو واکس بدنه خودرو ،باعث براقیت مضاعف، ایجاد سطحی ابریشمی و جلوگیری از خاک گرفتگی بدنه خودرو می‌گردد.

همین حالا از این محصول فوق العاده دیدن کنید

اگر مطالب و محصولات ما را مفید دیدید، گنجی مگ ما را به دوستان خود معرفی کنید.

پیشنهاد میکنیم حتما از ویدیو های قبلی هم دیدن کنید، همچنین جهت خرید محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو از بهترین برند ها به فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مراجعه کنید

7 نظرات
  1. علیرضا لاوی می گوید

    ممنون از ویدئو و متن‌های خوبتون

  2. نیما قادری می گوید

    شامپوی خیلی خوبیه هم تمیز میکنه هم بدنه رو براق میکنه

  3. مجید صالحی می گوید

    کیفیتش واقعا خوبه درخشندگی خاصی به بدنه میده

  4. میثم صنوبری می گوید

    این شامپو هم بدنه رو خوب تمیز میکنه هم براق میکنه

  5. پیام صادقی می گوید

    این شامپو خیلی عالی و به صرفه اس

  6. حسین کریمی می گوید

    یک محصول چندکاره به صرفه اس

  7. سهیل صادقی می گوید

    من استفاده کردم در کل شامپوی خوبیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =