معرفی برند سوناکس Sonax

تاریخچه‌ برند سوناکس Sonax

شروع فعالیت کمپانی سوناکس در سال ۱۹۵۰ و به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تولید محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو، بوده است. موسسین این کمپانی، فرانتس هافمن به همراه پدرش بوده‌اند. آن دو، ایده‌های ارزشمند و فوق‌العاده‌ای را برای پدید آوردن یک صنعت جدید مرتبط به خودرو در سر داشتند. البته این نکته قابل ذکر است که اصالت برند سوناکس به اوایل قرن پیش بر می‌گردد. ما در این مقاله شما را بیشتر از پیش با این برند همیشه محبوب، آشنا خواهیم نمود.

مشاهده قیمت و خرید محصولات سوناکس

تاریخچه سوناکس

در اوایل سال ۱۹۰۳، جد صاحب فعلی کمپانی سوناکس، در یکی از شهرهای آلمان، شروع به استخراج ماده‌ی معدنی سیلیکا کرد و از آن به عنوان ماده‌ای مانند پولیش در ساختار محصولات تمیز کننده وسایل خانه، استفاده کرد. سیلیسیم دی‌اکسید یا سیلیکا یا سیلیس با فرمول شیمیایی SiO₂، فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است که در طبیعت به‌صورت آزاد یا ترکیب با سایر اکسیدها وجود دارد. این کمپانی در ابتدا تحت عنوان “کارخانه سونا SONA” تولید پولیش برای لوازم خانگی را شروع کرد. بعد از جنگ جهانی دوم، یک شعبه‌ی دیگر از این کارخانه، با نام تجاری “سوناکس”، فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت و نگهداری خودرو، آغاز کرد. نام SONAX این کارخانه با اضافه شدن حرف “X” به نام اولیه کمپانی، شکل گرفت. این حرف از مترادف انگلیسی واکس برداشته شده است. و اینگونه بود که کارخانه‌ی سوناکس پا به عرصه‌ تولید محصولات Car Care کرده است.

کمپانی سوناکس

منشا موفقیت SONAX

تنها در بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۳، تعداد خودروهای تولیدی چهار برابر و طول جاده‌های ساخته شده، دو برابر شد و این آغاز صنعتی شدن جامعه‌ آلمان بود. در نتیجه زندگی روزمره مردم آن کشور نیز به تبع تغییر کرد. در آن روزها، خودروها با دست و توسط صاحبانشان به صورت منظم شسته می‌شدند. در نتیجه تقاضا برای خرید و داشتن کالاهای مربوط به نظافت و نگهداری از خودرو با افزایش چشم‌گیری روبه‌رو شد. این تقاضا منشا اصلی موفقیت کارخانه‌ سوناکس شد. از طرفی دیگر ارتباط خوبی که این کارخانه با مشتریان خود برقرار کرد نیز از دیگر دلایل موفقیت آن بود. در آن زمان، تبلیغات خاصی وجود نداشت و مهره‌ اصلی پیشرفت این برند نیز عوامل دیگری جز تبلیغات بود.

 

قدمت سوناکس

برند سوناکس از سال 1950، با بیش از 70 سال تجربه در زمینه محصولات با کیفیت برتر در بازارهای بین المللی راه‌حل‌های مناسبی برای تمیزی و حفاظت از خودرو شما ارائه می‌دهد. سوناکس به شما کمک می‌کند تا خودروی خود را با محصولاتی که سریع و آسان استفاده می‌شوند، تمیز، زیبا و محافظت نمایید. امروزه این برند، محصولات خود را به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر دنیا عرضه می‌شوند و میزان صادرات محصولات آن، در حال حاضر حدود 43 درصد است.

 

استاندارد بالای محصولات

آزمایشات صورت گرفته توسط منابع تحقیقاتی معتبر بین محصولات سوناکس و محصولات دیگر رقبا، استاندارد بالای محصولات این شرکت را تایید می‌کند. تمامی محصولات سوناکس در شهر نوبیورگ کشور آلمان فناوری و تولید می‌شوند. برای این برند فرقی نمی‌کند که شما از موتور و یا خودرو استفاده می‌کنید و یا سایز خودروی مورد استفاده‌ شما، کوچک است و یا بزرگ. یا در حالت کلی، خودروی شما لوکس است و یا معمولی؛ این کمپانی برای هر نوع از اتومبیل محصولات خاص و با کیفیتی را ارائه داده است.

سوناکس

جوایز SONAX

محصولات درجه یک سوناکس، جوایز متعدد و امتیازات برتر مجلات پیشرو خودرو را به دنبال داشته و این شرکت را به سمت بهبود مستمر تشویق کرده است. از جمله جوایز اخیر این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برند قرن (Brand of the century)

SONAX بار دیگر “برند قرن” در زمینه مراقبت از خودرو شده است. این جایزه هر سه سال یکبار توسط “استانداردهای آلمانی – برندهای قرن” به برندهایی اهدا می‌شود که در تصور عموم ثابت شده‌اند و بخشی از بالاترین سطح کیفیت محصولات آلمانی هستند.

  • Best Brand 2021 auto motor and sport

برای شانزدهمین بار متوالی SONAX بهترین برند سال 2021 برای مجله “auto motor und sport” است. نتایج نظرسنجی خوانندگان قطعی بود: 58.9 درصد متقاعد شدند که SONAX بهترین برند در زمینه “محصولات مراقبتی” است. این باعث می‌شود که تولید کننده برجسته بسیار جلوتر از رقبا باشد.

  • Best Brand 2021 Auto Straßenverkehr

برند SONAX بهترین محصولات مراقبت از خودرو را در سال 2021 ارائه کرد. این نظر تقریباً 12000 خواننده “Auto Straßenverkehr” بود. آنها در مجموع در 28 دسته، بهترین برندهای محبوب را انتخاب کردند. Auto Straßenverkehr یک مجله ماشین، فناوری و حمل و نقل است.

  • Top Brand 2021 Auto Zeitung

محصولات SONAX به عنوان محصولات مراقبت از خودرو مورد علاقه خوانندگان AUTO ZEITUNG هستند. بیش از 14000 شرکت‌کننده برندهایی را در یازده بخش انتخاب کردند که به کیفیت آن‌ها ارزش خاصی قائل هستند و به آن اعتماد دارند. بار دیگر، SONAX توانست از رتبه طلای “برترین برند 2021” در بخش “محصولات مراقبت” برخوردار شود.

از سایر جوایز اخیر برند سوناکس می‌توان به Best Brand 2021 Motor Klassik، Best Brand 2021 Motor Sport Aktuell، Sport Auto Award 2021،Best brand in all classes: Auto Bild ، Best Brand 2021 PROFI Werkstatt/Automechanika اشاره نمود.

نتیجه گیری

خودرو برای کاربران آن، بیش از یک وسیله است؛ چرا که برای بهتر کار کردن و زیبا به نظر رسیدن آن، تلاش بسیاری می‌کنند. وقتی صحبت از تولید محصولات با کیفیت برای بهتر کردن ظاهر و یا حتی عملکرد خودرو در میان است، اولین نامی که به ذهن کاربران خودرو می‌رسد، برند سوناکس می‌باشد. همیشه کالاهای تولیدی توسط این کمپانی، از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند و برترین‌ها را متناسب با نیاز کاربران خودرو، روانه‌ی بازار می‌کند؛ از محصوات مراقبت و نگهداری داخل خودرو گرفته تا براق کردن سطح بدنه‌ی آن و محصولات دیتیلینگ. کالاهایی که تحت نظر این برند وجود دارند، توجه بسیاری از دوستداران خودرو را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. شما در سایت گنجی پخش، طیف گسترده‌‎ای از محصولات برند سوناکس Sonax برای مراقبت از خودرو خود را پیدا خواهید کرد و همچنین امکان بررسی جدیدترین محصولات لوازم خودرو دیگر برندهای معتبر دنیا را نیز در فروشگاه اینترنتی ما امکان‌پذیر است. پس حتما، لطفا به سایت ما سر بزنید.

محصولات برند سوناکس Sonax

2 نظرات
  1. امید صابری می گوید

    سوناکس عالیه، تمامی محصولاتش با کیفیتن، فقط مشکل اینه که قیمتش تا حدودی بالاس

  2. سهند امیری می گوید

    سوناکس واقعا بی نظیره!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + سه =