کارواش بدون آب PG مخصوص بدنه خودرو

ست براق کننده و کارواش بدون آب مخصوص شستشوی بدنه خودرو پی جی-PG PermaGlass

رویای هر راننده‌ای اینست که خودرو خود را همچون روز اول نو، تمیز و درخشنده نگه دارد. خودرو براق و تمیز همواره جلب توجه کرده و به هنگام فروش نیز مشتری زیادی دارد. از این رو کارخانه‌های فعال در زمینه خودرو همواره بدنبال تولد محصول جدید و با کیفیت در حفظ سلامت خودرو هستند. یکی از این محصولات کارواش بدون آب PG PermaGlass مخصوص بدنه خودرو می‌باشد که خودرو شما را هم تمیز، هم براق و هم محافظت می‌کند.

ست براق کننده و کارواش بدون آب مخصوص شستشوی بدنه خودرو پی جی-PG PermaGlass، دارای فرمولاسیونی است که حاوی مواد پاک کننده با کیفیت است و براحتی و بدون نیاز به آب اثر روغن، دوده، آلودگی و غیره را پاک می کند و به طور هم زمان یک لایه پوشش پلیمری روی سطح ایجاد می کند. این محصول برای مواقعی که با محدودیت آب مواجه هستیم مثلا در آپارتمان مناسب است. شستن یک خودرو به حدود 500 لیتر آب نیاز دارد اما با ست براق کننده و کارواش بدون آب پی جی می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید.

قیمت و خرید کارواش بدون آب PG

اگر می‌خواهید همواره سریعتر از همه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما خبر دار شوید، حتما در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

1 نظر
  1. هاشمی می گوید

    بدنه خودرو من سرامیک داره و برای تمیز کردنش از این محصول تهیه کردم و راضی بودم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =