از دستگاه پولیش دوال اکشن بیشتر بدانید!

آیا از کاربردی که دستگاه پولیش دوال اکشن دارد، اطلاعات کاملی دارید؟

امروزه شاهد پیشرفت‌های فراوانی در زمینه‌ی دیتیلینگ و تولید محصولات متنوع مربوط به مراقبت و نگهداری از خودرو هستیم. به لطف توسعه در فناوری تولید، روز به روز شاهد افزایش در تعداد کالاها در این زمینه هستیم. دستگاه پولیش دوال اکشن DA (Dual Action)، یکی از محصولات انقلابی است که توانست با ورود خود به عرصه‌ دیتیلینگ، توجه بسیاری از مردم، به خصوص دیتیل‌کاران حرفه‌ای را جلب کند. اینکه عملکرد این دستگاه چیست و چه کارایی دارد، موضوع‌هایی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت و خرید دستگاه پولیش Dual Action

دستگاه پولیش دوال اکشن (Dual Action) چیست؟

پولیش خودرو برای از بین بردن خطوط ایجاد شده بر روی آن می‌باشد که مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده است. به عبارتی یک راه حل امن برای احیای رنگ بدنه خودرو است. اینکه از چه دستگاه پولیش استفاده کنیم، به ترجیحات خود فرد بستگی دارد و انتخاب مواد پولیش بسته به عمق خطوط است. دستگاه پولیش دوال اکشن و یا دو کاره DA، پولیشری است که حرکت آن ترکیبی از پولیشر اوربیتال و روتاری می‌باشد. یعنی علاوه بر حرکتی که حول محور خود دارد، حرکت نامنظم مثلثی شکل را نیز به همراه دارد.

Dual Action polisher guide

مزایای استفاده از دستگاه پولیش DA (Dual Action) چیست؟

پولیشر دوکاره در زمان از بین بردن خط و خش زمان کمتری نسبت به مابقی پولیشرها نیاز دارد. در واقع دوآل اکشن سرعت عملکرد بیشتری دارد. از نظر ایمنی این دستگاه میزان ریسک سوزاندن یا از بین بردن رنگ بسیار‌ کم دارد؛ چرا که گرمای بسیار اندکی را حین کار تولید می‌کند. به علت همین تولید گرمای اندک Dual Action زمان بیشتری را می‌گیرد تا خطوط عمیق را از بین ببرد. اگر زمان، در حین کار برای شما مهم و اساسی است، برای از بین بردن سریع خط و خش عمیق، بهتر است که از پولیشر روتاری استفاده کنید. به طور کلی، شما در این دستگاه تعادل بسیار خوبی خواهید داشت.

استفاده از این پولیشر دو کاره ، کار با دو پولیشر روتاری و اوربیتال را بصورت همزمان به شما می‌دهد و می‌توان گفت بهترین انتخاب برای از بین بردن خطوط ریز و درشت پدید آمده بر روی سطح بدنه است. استفاده از دستگاه پولیش دوال اکشن، هیچگونه ریسکی برای استفاده از آن بر روی سطوح ندارد. بنابراین استفاده از آن برای پولیشکاران حرفه‌ای و  تازه‌کار مناسب است. در پایان نیز تنها رضایت از کار و سطحی براق و عاری از هر گونه خط و خش بر جای می‌ماند.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید گفت که استفاده از این دستگاه پولیش دوال اکشن DA، هیچگونه هولوگرام را بر روی بدنه خودرو ایجاد نمی‌کند. پس با خیال راحت از آن استفاده نمایید. برای از بین بردن خطوط ریز و نیمه عمیق به راحتی می‌توانید از این پولیشر استفاده کنید. برای خطوط عمیق نیز با دقت و حوصله‌ بیشتری عمل نمایید. چرا که نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت.

دستگاه پولیش دوآل اکشن ( دوکاره)

نکات مهم در نگهداری و استفاده از پولیشر دوآل اکشن (DA)

هر کالایی در صورت عدم نگهداری و استفاده صحیح ممکن آسیب جبران ناپذیری ببیند. و یا بر سطوح مورد استفاده نی آسیب بزند. از این رو چند نکته مهم در نگهداری و استفاد ه از پولیشر DA را به شما یاداوری می‌کنیم:

  • آب بر روی این دستگاه نریزد.
  • دستگاه پولیش بر روی زمین نیوفتد.
  • از قرار دادن این دستگاه بر روی صفحه پلیت اجتناب کنید.
  • هنگام استفاده طولانی مدت از دستگاه سرعت آن را ثابت نگه دارید.

  • همواره کار خود را با سرعت کم آغاز نموده و سپس کم کم سرعت را افزایش دهید.
  • بهتر است پنل مورد نظر را به بخش‌های 40 × 40 تقسیم نموده و کار را مرحله به مرحله انجام دهید.

 

معرفی ۵ دستگاه پولیش دو کاره (دوآل اکشن) برتر:

در این قسمت، قصد داریم به معرفی ۵ محصول برتر در این زمینه بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

  • دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 فلکس-Flex مدل XCE 10-8

دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 فلکس-Flex مدل XCE 10-8 یکی از بهترین نمونه‌ها است که امروزه مورد توجه بسیاری از دوستداران خودرو واقع شده است. پس از استفاده از این وسیله، خودرو  مثل روز اول براق و درخشنده خواهد شد. این دستگاه همزمان که دور یک محور می‌چرخد، حرکت اوربیتال را نیز دارد. دستگاه دوال اکشن فلکس، کار را سریع‌تر پیش می‌برد و زمان کمتری لازم دارد. از دیگر ویژگی این دستگاه، قدرت پاک کنندگی خط و خش بیشتری را دارد. این محصول شامل قلاب و حلقه مخصوصی است که برای جلا دادن به کار می‌رود. کنترل این دستگاه بسیار راحت است و وزن مناسبی که دارد، سبب می‌شود که کنترل آن راحت و آسان باشد.

قیمت و خرید پولیشر دوال اکشن فلکس

دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 فلکس-Flex مدل XCE 10-8

  • دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 اس پی تی ای SPTA مدل SP502

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی SPTA دارای سیستم قفل کردن خودکار می باشد و با طراحی بدنه ارگونومیککار را برای شما آسان‌تر می‌نماید. سرعت عملکرد این پولیشر SPTA بین 2000 تا 4500 می‌باشد. از دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره SPTA می توان هم برای پولیش و هم برای اجرای واکس استفاده کرد. از این دستگاه پولیش برای از بین بردن خط و خش های سطحی روی بدنه استفاده می شود. بدنه این دستگاه طوری طراحی شده است که کار را برای تعویض پد پولیش بسیار راحت کرده است. توان ورودی SPTA مدل SP502 برابر 500 وات می‌باشد.

قیمت و خرید پولیشر SPTA مدل SP502

دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 اس پی تی ای SPTA مدل SP502

 

  • دستگاه پولیش دوال اکشن دو کاره اوربیتال و چرخشی سایز ۱۵ اس پی تی ای SPTA مدل SP510

دستگاه پولیش Dual Action دو کاره اوربیتال و چرخشی SPTA دارای سیستم قفل کردن خودکار می‌باشد و دارای طراحی بدنه ارگونومیک است. از دستگاه پولیش دوکاره می‌توان هم برای پولیش و هم برای واکس استفاده کرد. از این دستگاه برای از بین بردن خط و خش‌های سطحی روی بدنه استفاده می‌شود. دستگاه پولیش دوکاره SPTA دارای سیستم محافظت از گرما می‌باشد. بدنه این دستگاه پولیش طوری طراحی شده است که کار را برای تعویض پد پولیش بسیار راحت کرده است. این محصول به عنوان یک دستگاه پولیش، ایجاد قدرت لایه برداری سطحی بالا با تولید حرارت کم و توان هدایت بسیار بالا را فراهم می‌کند.

قیمت و خرید دستگاه پولیش دوال اکشن SPTA مدل SP510

دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 اس پی تی ای SPTA مدل SP510

  • دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی  سایز ۱۵ و ۲۱ Rupes مدل LK900E-STN

دستگاه پولیش دو کاره اوربیتال و چرخشی روپس، بر روی مناطق و نقاطی مختلف از سطوح بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این نسخه از این محصول، پکیج کامل بوده و در کنار خود شامل دو عدد پد پولیش پشمی، دو عدد اسفنج پد پولیش و دارای دو عدد از ترکیبات پولیش می‌باشد که همه برای همکاری با هم طراحی شده‌اند و در هماهنگی کامل، بهترین فعالیت را بر روی جزئیات خواهد داشت. دستگاه پولیش دو کاره روپس با هدف ایجاد و ارئه یک ماشین چرخشی کامل که دارای قابلیت پرداخت و اصلاح نقص رنگ و لایه‌برداری سریع‌تر نسبت به مدل‌های دیگر بوده و در حال حاضر بهترین ماشین دوار در زمینه پولیش سطوح بدنه خودرو در بازار می‌باشد.

قیمت و خرید دستگاه پولیش دوال اکشن Rupes

rupes LK900E STN dual action polisher

  • دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 اس پی تی ای SPTA مدل SP504

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 اس پی تی ای SPTA مدل SP504 برای پولیش کاران حرفه ای طراحی شده است. این دستگاه بسیار سریع و قدرتمند و کاملا ایمن می‌باشد. استفاده از دستگاه پولیش DA SPTA بسیار راحت می باشد. با استفاده از این پولیشر می‌توانید با تنظیم سرعت از 3200 تا 9600 قدرت موتور را تنظیم نمایید.

قیمت و خرید دستگاه پولیش SPTA مدل SP504

دستگاه پولیش Dual Action-دوال اکشن اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 اس پی تی ای SPTA مدل SP504

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و تلگرام ما عضو شوید.

 

سوالات متداول پیرامون دستگاه پولیش دوآل اکشن (Dual Action) :

دستگاه پولیش دوال اکشن DA چیست؟

دستگاه پولیش دوال اکشن و یا دو کاره، پولیشری است که حرکت آن ترکیبی از پولیشر اوربیتال و روتاری می‌باشد. یعنی علاوه بر حرکتی که حول محور خود دارد، حرکت نامنظم مثلثی شکل را نیز به همراه دارد.

دستگاه پولیش دوال اکشن از نظر تولید گرما بر روی سطح چگونه است؟

این دستگاه گرمای بسیار اندکی را حین کار تولید می‌کند. به همین دلیل میزان ریسک سوزاندن یا از بین بردن رنگ نیز بسیار‌ کم است.

آیا برای استفاده از پولیشر دوال اکشن، باید مهارت خاصی داشت؟

استفاده از دستگاه پولیش دوال اکشن، هیچگونه ریسکی برای استفاده از آن بر روی سطوح ندارد. بنابراین استفاده از آن برای پولیشکاران حرفه‌ای و  تازه‌کار مناسب است.

آیا استفاده از این دستگاه برای از بین بردن هر گونه خط و خش کافی است؟

این پولیشر خط‌های سطحی و نیمه عمیق را به راحتی از بین می‌برد، اما برای خطوط عمیق باید دقت و حوصله بیشتری را به خرج بدهید؛ چون نیاز به زمان بیشتری دارد.

آیا بعد از استفاده بر روی سطح باید از محصول دیگری جهت از بین بردن هولوگرام استفاده شود؟

خیر، زیرا پولیشر دوال اکشن DA هیچ گونه هولوگرامی بر روی سطح ایجاد نمی‌کند.

4 نظرات
  1. یاسر ملکی می گوید

    روپس خیلی عالیه حیف شد که ناموجوده

  2. هادی صداقتی می گوید

    در کل کار با دستگاه پولیش دوال اکشن خیلی راحت تره

  3. حمید قادری می گوید

    من دستگاههای دوال اکشنو ترجیح میدم به چرخشی و اوربیتال

  4. سهند امیری می گوید

    از این دستگاهای جدید، من کن فیکس رو تازه خریدم و فعلا که خوب کار میکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 9 =