اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت خودروها از اول دی ماه

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به اینکه دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند، گفت: مهلت ثبت نام کارت سوخت باید تمدید شود.

علی بختیار در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به ثبت نام کارت سوخت طی هفته های اخیر، گفت: دولت و مجلس درباره گزینه های سهمیه بندی، گرانی قیمت بنزین و دو نرخی کردن تصمیم نگرفته اند و از طرفی با موضوع قاچاق سوخت مواجه هستیم که باید برای آن راه حلی ارائه شود.

بختیار افزود: راهکاری که دولت اندیشیده و مجلس با آن مخالفت نکرده این بوده که از طریق احیای سامانه کارت هوشمند سوخت مردم بتوانند بدون سهمیه بندی از کارت، برای تامین سوخت استفاده کنند.

مهلت ثبت نام کارت سوخت باید تمدید شود

بختیار با بیان اینکه طی هفته های اخیر ثبت نام افرادی که کارت سوخت ندارند انجام شد، افزود: مهلت ثبت نام کارت سوخت باید تمدید گردد تا افرادی که در زمان قانونی موفق به ثبت نام نشدند برای دریافت کارت سوخت اقدام نمایند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد و قیمت سوخت افزایش نمی یابد، اظهار داشت: پس از اجرای سامانه کارت سوخت می توان ارزیابی کرد که آیا استفاده از کارت سوخت موجب کاهش قاچاق سوخت گردیده و آیا راهکاری برای جلوگیری از قاچاق سوخت است یا خیر؟

چند طرح دیگر برای ساماندهی سوخت در دستورکار کمیسیون انرژی است

وی با بیان اینکه دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند، افزود: برگشت دوباره کارت سوخت که دولت در شرایط کنونی آن را مدنظر قرار داده در گذشته نیز وجود داشته و تجربه استفاده از آن در کشور وجود دارد که بر این اساس اوضاع سوخت ساماندهی می یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه میزان ساماندهی سوخت با احیای کارت نیاز به زمان دارد، تصریح کرد:چند طرح دیگر برای ساماندهی و بررسی سوخت در دستورکار بررسی کمیسیون انرژی است.

3 نظرات
  1. میثم می گوید

    نوبتیم باشه نوبت گرانیه بنزینه!!! پیش بسوی سهمیه بندی و گرانی بنزین….

  2. فامیل دور می گوید

    پس کم کم باید برای سهمیه بندی و بنزین آزاد لیتری ۳۰۰۰ تومان هم آماده بشیم

  3. قاچاقچی می گوید

    اینا از سال ۹۶ میخوان بنزین رو گرون کنن، قاچاق سوخت هم بهانست…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =